Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > Tommo> 



Máš rozumné postoje. V mnoha ohledech jsem konfliktní, protože jsem prošla extrémním globálním a dimenzionálním konfliktem, z toho mi zbyla rozhozená osobnost, přičemž se pomalu rehabilituju. Mám i velice radikální názory a jsem non-stop vystresovaná, jak to, co říkám, většinově nesouhlasí s tím, co valí alternativa.
A ta alternativa je naformátovaná na "new age", tedy lidé jsou zvyklí, že kdokoliv, kdo si dovoluje cokoliv říkat o nějakých spirituálních, nebo mimozemských tématech, musí být automaticky neustále duchovní, nekonfliktní atd.
Jenže tyhle figurky, co tuto pózu hrají, to mají jako business a já jsem de facto oběť psychotronického přepadení NWO, která se skrze to s pomocí Galaktické federace a dalších vyšších mocností dostala a přežila jsem i ty otevřené útoky na internetu.

Přičemž tady na tomto serveru je idiotů a trolíků od NWO a přesvědčených křesťanů a židů dost a následně se do toho přimotala ta partička dříve, kde je opravdu nejasné, jak se ten konflikt stal, co to vyvolalo, jestli to byl poslední velký pokus NWO mě zničit na internetu a bylo to koordinované a promyšlené, nebo to byl výsledek psychotických podmínek a nepochopení mě jako osoby, kdy se mě snažili ujařmit podle svých představ naformátovaných z bordelu na internetu.
Nevím, ale skutečně zůstávám obezřetná a myslím si, že komunikace tady má smysl spíš v nějakém faktickém směru.

Tvůj lucidní sen, vize je dost děsivá, doufám, že dojde k nějakému zlomu, nebo sérií zlomů, že začnou umírat lidi dříve, než umře celá příroda, že se musí rozkřápnout nějaký šutr, aby se věci začaly hýbat.

Já jsem přesvědčená, že lidstvo vymře, ztratí počty samovolně a přirozeně, jednak kvůli očkování a stresu, ale i kvůli tomu, že bělošská civilizace nemá děti a na bělošském světě je přes globalisty závislá určitá část přemnoženého rozvojového lidstva, že přijdou i přírodní katastrofy atd.
Nejškodlivější je mikrovlnná technologie, která pomalu, ale jistě neustále zabíjí přírodu a domnívám se, že Galaktická federace tyto dopady 5G na přírodu tlumí.

Nevím, něco se musí stát, něco, co rozlomí tvrdost, přesvědčení starého věku - doufám v sérii katastrof, které primárně postihnou lidstvo.

Myslím si, že vznikne mezidobí se zónami, uvidíme.

Ale upřímně a skutečně věřím tomu, že Galaktická federace uspíší vymírání lidstva, právě kvůli tomu, aby definitivně nezanikl přírodní povrch a biodiverzita a ekosystém.
Oni si této planety cení.

Chybí velcí vůdci, kteří by dokázali silně ovlivnit veřejné mínění a přesvědčit spoustu lidí, jenže jsem doopravdy přesvědčená, že prostě ta "stará garda" lidí, co k tomu měli předpoklady, je vyvražděná a po blázincích.
Ten nápor NWO byl nemilosrdný. Když začala dimenzionální válka, byli všichni děsivě naivní, ale NWO mělo brutální náskok - když většina těch lidí, co třeba něco napsala na internet a vzápětí schytali psychotronickou salvu, nebo byli prostě odstřeleni pulsními zbraněmi, když ve velkém umírali, tak si toho nikdo ani nevšimnul a nikoho ani nenapadlo, že se to děje.
Ty lidi jsou ve velkém mrtví a zbytek stáda je brutálně zhypnotizovaný a jsme svíráni velice silnými tlaky "veřejného přesvědčení", "sociálního kreditu" (byť zatím jen pomyslného) a v neposlední řadě si drtivá většina těch, co má potenciál a odpovědnost, neuvědomuje, že jsme na to sami, že nemůžeme spoléhat na dav, protože polovina lidí má doslova stádní myšlení a nelze od nich čekat doslova nic.
Než že zrovna tihle "potáhnou za jeden provaz", podle notiček, co se dočetli v mainstreamu.

A alternativa není schopná táhnout za jeden provaz, protože si snimi hraje NWO jak kočka s myší, jednak dosazenými "láskařskými" rozvraceči a dále silnou diskreditací téma kvůli neschopnosti cokoliv ze spirituality a mimozemských civilizací uchopit natvrdo, reálně, jako fakta a tak s tím zacházet, tedy používat i kritický rozum a porovnávat fakta.
To je zakázané jednání v "new age".

Já se snažím to, co jsem zažila, nějak racionalizovat a posloužit právě možnosti celou věc chápat reálně mimo koleje new-age a sebe chápu jako osobu chycenou v tajných psychotronických programech tajných služeb, které se mezitím vyvraždily a celou věc převzala do ruky Galaktická federace.

Takže skutečně nemohu jakkoliv sloužit osobám, které si mě pletou s jakoukoliv "světelnou koučkou", co bere za podvody na hodinu 3 tisíce a víc :-)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter