Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nebo jsou to třeba i děti, kdo takto někde otravuje, i to je možné.
Tady asi sotva, ale i tak.

Internet je kvůli těmto malým nickám absolutní špína a nepoužitelná platforma. Je to samozřejmě i velký nástroj NWO, tito malí parazité jsou jejich velká armáda.

Bohužel, normální kreativní člověk s emocemi funguje podle hesla "podle sebe soudím tebe", proto si s každou takovou dementní poznámkou nějakého úchyla lámou hlavu, protože na druhé straně očekávají člověka, který je také kreativní a má emoce, něco umí a proto dumají nad tím, co té druhé straně vadí. A to i paradoxně přes to, že to útočník nedokáže sdělit.

Ale ony jsou to jenom nějaké polopice, co samy nic netvoří, pouze agresivně napadají.

Jistě, nejlepší by bylo, kdyby tito agresoři vychcípali na očkování, tyto společnosti nic nedávající hnidy jsou prostě hmyz a neměly by žít, aby nemohly nikoho otravovat.

Nevěřím, že tato společnost přežije a že jsou duševní problémy této vyšinuté civilizace řešitelné něčím jiným, než depopulací, ale jestli někdy v budoucnosti bude internet v těchto podobách, bude se muset společnost jasně zařídit, aby do veřejného prostoru internetu mohly veřejně něco psát pouze alespoň minimálně kompetentní osoby, kupř. do veřejných diskuzí na zpravodajských platformách, nebo na weby tohoto typu, jako je totem, na blogy atd.

A pro vyšinuté debily, úchyly, podvraťáky, pro jejich neschopnost cokoliv tvořit a jen ničit, by zůstaly malé a špinavé sociální sítě, kde by se mohl tento hmyz požírat mezi sebou a inteligentní projevy života by se nemusely jakkoliv zaobírat jejich exkrementy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter