Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


K čemuž zřejmě dojde přes tu depopulaci.
Moje vize Euro-asijského spolku a jeho budoucí dominanci a poklesu počtu lidí na planetě až na 20% původního počtu, je sice v něčem bezútěšná, ale v něčem zase velice útěšná. Jsem zvyklá s tím při programování počítat, je nutné to tak nastavit, jako bezpečnostní verzi, tzn. hůř to dopadnout nemůže.
Pokud je nastavená verze, že přežije 20% spirituálně vyvinutějších lidí v duševně způsobilejších zemích a kyborg technicistní kultury vymřou a rozpadnou se a přijde rozsáhlé zaplavování pobřeží, je možné časem naprosto zrestaurovat a znovu vyvinout vyspělou společnost, jaká byla za dob Atlantidy, třeba ještě lepší, prostě začít novou éru.
Je zásadní zachovat spirituální jádro a vývoj.
Když se bude počítat s plným počtem lidstva, je to v mysli neutažitelné a neřešitelné, příčí se to zdravému rozumu i kosmickému zákonu a stejně vede to k definitivní likvidaci lidské rasy na zemi.
Takto zůstane alespoň 20% a možná to dopadne i o něco lépe a bude možný další vývoj a evoluce a druh bude zachován.

Holt se nedá dělat duchovní pokrok a evoluce s plným počtem lidí.

Zpátky k církvi, křesťanství a Bohu - to jsou tendence, které jdou naprosto proti potřebám společnosti a současné doby, je potřeba myslet nově, čerstvě, v souvislostech, logicky, chápat, znát, jít k podstatám, racionalizovat co jde atd., no ale děje se to?
Ne, v žádném případě, je jen zmatená touto společností dehonestovaná esoterická a ufologická a politická alternativa.
Společnost podporuje naprosto nevídané a nehorázné opětovné nacpání se církve a křesťanů do veřejného prostoru. Ta příšerná demence, která pila krev už osvícencům v 17. století se tu se svými dementními rigidními hovaďárnami znovu roztahuje.
Pomalu a nenápadně, ale pořád.

Znovu postavili Mariánský sloup, dnes, všimněte si, o Janu Husovi ani slovo v mainstreamu (podle těch úchylů je kacíř dodneška), v Polsku ženy nesmí jít na interrupci, což je šokující, že v evropské zemi je možný takový děsivý středověk.

Tady na tomto webu se ty svině roztahují nehorázně.

Je třeba je utnout, jinak za chvíli zase začneme platit desátky a chodit povinně ke zpovědi, to už bude lepší mlátit hlavou o zeď.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter