Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



V dimenzionálním poli planety se všechno nově přelaďuje na vyšší hodnoty, což dělá ten osvobozený Atlantský kult, který vkládá do prostředí progresivní, čerstvou energii, která vše zvedá.

Je přitom důležité, aby veškerá kultická pole energií a informací, které se vytvořily, vyčistily a zrenovovaly do této doby, zůstaly stabilní.

Takže u nás stále zůstává slovanské pole kultických energií, slovani budou nové nejvýraznější mocenské centrum světa, stěhování vlivu na východ zůstává.

Atlantská energie nebude dominantní pro celý svět, spíš zůstane typickou pro Ameriku, kde vytvoří nové kulturní zázemí pro doposud vykořeněné Američany.
Indiánská geomorfologická síť už se asi neobnoví a tato Atlantská energie vytvoří nový kultický systém pro budoucí Američany.

A tady na východě zůstane ve slovanském prostředí slovanská kultická síla, v muslimském orientální atd., je to tak žádoucí, vše má zůstat stabilní, nová jiskřivá energie Atlantis ale vše dobře inspiruje, podporuje, osvětluje, vnáší do dimenzionálního prostředí planety dlouho postrádanou rovnováhu a umožňuje celoplanetární propojení, syntézu, která funguje doopravdy plošně.

Ze strany GF docházelo i ke zkouškám, jestli mám v sobě slovanskou energii, pole a kvality stabilní, je to důležité, abych to nezahodila ve jménu Atlantis, pro stabilitu světa je skutečně nutné, aby každá část světa nesla svoje vnitřní hodnoty a měla je v sobě pevně usazené a žádoucí a ostatními se inspirovala.
Takže energie Atlantidy se nyní přirozeně napojuje a prolíná ostatními silami a vše přirozeně zvedá nahoru.

Toto propojené planetární pole jsem vnímala naposledy v r. 2020, od doby Bidena jde všechno dolů a tento druh změny je mnohem silnější, na politice nezávislý, naopak doufám, že má tu moc změnit politiku.

Že by se konečně docílilo celoplanetárního míru, že by neexistovala žádná akutní válka dmýchaná západními žiďáckými zrůdami.
To je základní podmínka pro cokoliv dalšího.

Jasně, žiďácké NWO bude zase házet další pandemie, choroby z laborek, digitální identitu, zrušení hotovosti, čip do mozku, klíček do prdele a kdesi cosi. Ale holt se jim nesmí dát nic zadarmo a ,klást jim odpor a být ochotný k osobním obětem, k vymanění se z toho teroru. Tak jako doposud.

Kdo přežil vakcinační covid demenci a viděl nacistické tažení západu proti Rusku, už je vyškolený a ví, že většina lidí jsou tupé svině.
Ale ty pochcípají a nakonec zbudeme my a nový věk.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter