Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Je v tom pesimismus, ale vážně si nedokážu představit, jak všichni ti chytráci můžou zůstat v tak gigantickém počtu na této planetě.
A řekla bych, že vzhledem k tomu, jak se vše za poslední roky podělalo a nyní se to ještě více podělává a směřuje to k dost hrozným věcem, tak je tu možná i snaha tu jadernou válku vyprovokovat, aby nastala situace, kdy se to musí "vypnout" a vše tedy mohlo spadnout.
Je to řešení a jestli je ta Galaktická federace jakkoliv realita, jakože s vysokou pravděpodobností je, když Pentagon přiznává, že jim mimozemšťani seřizují jaderná zařízení a za 70 - 80 let existence jaderných zbraní nepropukla jaderná válka, tak teď už asi skutečně nabíhá "konec světa".

Protože - Netanjahu se nechal slyšet, "že rozdrtí a zničí Hamás" v situaci, kdy si Írán a Saudská Arábie docela hezky rozumí.
Tzn. žiďák vyhrožuje spojeným arabům a peršanům, že jim zabije jejich oblíbený Hamás.
Toto je děsný průser, toto nedopadne dobře.

Nebudu říkat svoje vize, protože to je zase nekorektní, přece jen, jde o žiďáky, ne až tak o nějaké židy, což jsou prý geneticky docela Palestinci.
I když je zajímavé, co se děje, dost to odpovídá tomu, co říká VK, že jde o válku židů a židů - tedy Židů a židů - jedni západní sionistický, druhý východní chasidský.
Jedni prý nesnáší Izrael, asi ti západní sionistický a tomu odpovídá chování EU, kteří z nepochopitelného důvodu, vzhledem k tomu, jaký jsou to kurvy a na lidech jim nikdy nezáleží, podporují Palestince i se svými progresivistickými liberálními eurojupíky.
Zajímavé.

Další teze říkají, že chtěli vymlátit Ukrajinu, aby se tam nastěhovali z Izraele, až budou utíkat.

Prostě svinstvo nad svinstvo, bůhví co je toto za špinavou hru a doufám, že to skončí jadernou válkou, která bude ale okamžitě zastavena a tedy nepropukne. Čemu bych ale věřila, že atomová bomba vypálená Íránem rozmetá Tel Aviv.
Že jedna bomba dopadne, ale ty další už nebudou vypáleny a "vypne se to", tato děsivá doba terorizovaná nadvládou satanistických kolaboranstkých šmejdů se zrůdnými mimozemskými rasami konečně skončí.

Nevím, jak moc je to "show" k pozorování a "vojenská operace" k pobavení, ale věci se vyřeší.
Bez nás, protože nespolupracujeme.

Je fakt, že většina těch zdrojů, co o něčem mluví, jakože k tomu, co se děje, tak nabádá lidi k pasivitě a těšení se na cosi, co má přijít automaticky.
Kupř. Martin Cornel na FB - Q-Annon fanoušek, který ač "prozřel", že je to hovadina, tak dál valí:

"Byli to SVOBODNÍ ZEDNÁŘI a jejich SATANISMUS s vražednou pedofilií a touhou vlády nad světem, proč je CELÝ SVĚT DNES VOJENSKÁ OPERACE, a tahle planeta se vyčistí prostě celá.
Mějte trpělivost. Je to obrovský a je potřeba si uvědomit, že tady nešlo jen o to sejmout několik vládců, bankéřů a politiků. Žijeme v ty nejúžasnější době a musíte jen pochopit hloubku toho všeho, co se teď tady🌏 děje.
Mimochodem, jsme v době odhalování a pomalu si začínáme otáčet karty pastí, který na nás měli nachystaný. Jejich služebníci byli úplně všude a nebýt zásahu armády, PROHRÁLI BYSME. Odkrytí těch karet vám definitivně ukončí vaši otázku, proč to musí tak dlouho trvat. Přestanete se ptát a přestanete pospíchat. Je to obrovský...."


Q-Annon je nejhorší, jak nabádá lidi k pasivitě a víře v nějakou "vojenskou operaci". Jako jo, NWO neustále inscenuje nějaké na blití situace, skutečně máme přímo před očima, že je to nepřirozené, inscenované.
Jenže ke zlu, nikam jinam.

Doopravdy to chápu tak, že jestli jsme chtěli nějaký nový věk, měli jsme být aktivní, bojovat a ne být pasivní.
Ale protože většina lidí raději uvěřila v nějakou divnou armádu jakési Aliance, "protože mimozemšťani jsou blbost", případně jim ego nějak zabránilo přijmout jejich pomoc, absolutně nepochopili, že tu jde o planetu a její přežití atd. ... v médiích, ale i v alterntivě se neustále propagují šediváci ... tak mě zkrátka už nenapadá jiná cesta, jak toto peklo ukončit, než spustit jadernou válku, vzápětí ji zastavit a nechat lidstvo padnout na držku.

Tolik kokotů na tomto světě, je nás tolik a jsme tak strašně blbí - stejně se to tady pořád jenom děje kvůli tomu, že existují ty atomové bomby, tyto divné děje - pořád se jenom čeká hrůzou na to, které debilní hovado to bude chtít na někoho hodit.

To, co se nyní děje, ta nebezpečná situace, kdy se žiďáci a arabové a peršani hodlají porvat, to by se nedělo, myslím si, kdyby tu nebyl tento plán. Tzn. konečně nechat všechny ty kriply, ať to na sebe naházejí, ale stopnout jim to a nechat společnost spadnout dolů.

Ono totiž, myslím si, že GF pohlídá podzemí a tyhle "elitky", tzn. černou šlechtu a tak - prostě je dokáží pozabíjet a vystěhovat z této planety.

No a "elitářství" myslím si spadne, když spadnou technologie. Přirozeně se vytvoří skupiny lidí, které budou něco umět, tedy skutečně umět a budou usilovat o něco, co funguje.
Nebudou mít kapacity živit nějaké příživnické aristokraticky smýšlející svině.
Společnost se vyčistí přirozeným výběrem.

Já jsem si jsitá, že tato vize je správná, tato planeta má právo se zbavit všech těch technokratických šmejdů, my máme právo, "aby to vypli", kdo chcípne, chcípne, kdo přežije, přežije a založí kámen nového vývoje civilizace.
Já se smrti nebojím, stokrát ráda umřu, jestli mám umřít.
Jsou mi k smíchu všichni ti připosranci se svým jedním zkurveným mizerným životem, o který se třesou a jsou ochotní kvůli této své malosti zničit planetu a stáhnout celou rasu do propasti.
Chuj s nima.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter