Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Galaktická federace si zase na druhou stranu pochvaluje, že teď už jsou v situaci, kdy na zemi nechápe vůbec nic nikdo, včetně těch, co to údajně řídí.
Což tak jako vypadá, protože s tím útokem Hamásu na Izrael se rozhostilo bezvětří, kdy najednou korouhvičky nevěděly, kam se otáčet, dál už jedou na jistotu jenom sionisti, ty druhý východní žiďáci a pravověrný rasisti, ti mají jasno. Ostatní teď neví. Všichni se to snaží nějak prohlédnout, ale třeba to fakt nejde.

Izrael je divná strašidelná věc, je to dlouhosáhlý příběh bezpráví a zločinu.
Jak jsem to pochopila, tak vlastně se stalo něco na ten způsob, že od doby, kdy byli vyhnáni židi z Izraele, což vlastně nevím kdy to je, protože jsem se o ně nikdy nezajímala, došlo k tomu, že se za židy prohlásili i nějaký satanistický nájezdníci mongoloidně-tatarského původu a podle dob, jak byli z východu vyháněni, se různě pojmenovali, přičemž vznikla i nějaká skutečně židovsky věřící kasta slovanských židů, případně bílých lidí s různými DNA stopami, kteří se rozhodli, že budou prostě vyznávat židovství.
Potom, po druhé světové se do Izraele nastěhovali lidi hlavně z těch východních území, tzn. Polska, Ruska atd.

Kdybych měla řešit Izrael, tak bych je všechny pochytala, udělala jim DNA testy a podle jejich etnické příslušnosti bych je vysadila v jejich domovských zemích jejich skutečných předků.
A do Izraele bych vrátila Palestince a nechala tam ty Izraelce, co tam geneticky patří.
Pak bych je nechala udělat si rokovací sněm u té modré mešity Al-Aksá a nechala je diskutovat o budoucí architektonické podobě toho místa s přihlédnutím k faktu, že to musí slušet té časovačce pod tím.
Jestli to nevyžaduje jenom to nějak ošetřit a nechat být, jestli vyhodit do vzduchu Zeď nářků, nebo ne, nechala bych je tam diskutovat, zahrát si písničky, poslechnout si pár přednášek, přesně jak jsem zvyklá z vysokoškolského studia.

No ale fakt netuším, jestli to půjde takhle inteligentně.
Vím, že žiďáctví hlídá někdo fakt chytrý, jakože ne ten Jehova, ale žiďáctví má své inteligence, které jsou s Galaktickou federací v pohodě.
Protože vyřešit žiďáky je fakt oříšek.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter