Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mám v podstatě takovou vizi, která se možná stane skutečností.
Jak to chápu, tak Arabům a muslimům i mě, jako Slovance, obecně vadí stejné věci. Tetovaná nacistická prasata, satanismus, vykozená naolejovaná "kultura", genderová vypatlanost, nespravedlivost, urážení víry a spirituality obecně, příšerná hudba typu pop nebo death metal, hyperpokrytectví, ultrarasismus atd.
To nás spojuje, levicově uvažující humanisticky smýšlející děvčata a je.
Tato nenávist k této odporné prasečí kultuře.

Teoreticky se může stát, že když zlikvidujeme satanistické žiďáky a všechno toto nebude, že bychom se snesli, jako Slovani a Muslimové, protože vlastně chceme jedno jediné.
Aby neexistoval západní satanismus.
Což je v podstatě žiďáctví.

Takže taková ta teze, jak Islám definitivně zabije všechno bílé, taky nemusí být pravda. Oni se můžou zastavit o společnost, ke které budou cítit aspoň trochu respektu.
Což by slovanská společnost obrozená od žiďáckého západního prasečího nacismu mohla být a tyto dvě společnosti by mohly být vedle sebe bezkonfliktně.
Pochopitelně při vizi nějaké vnitřní obrody a mírné modernizace obou těch společností.

Už jsem si toho všimla dřív, že to, co nenávidíme, my idealistická děvčata z bílé rasy s levicovým myšlením a a islamisti , je stejné.
Je to tupý blbý bílý chlápek s tetováním, co poslouchá metal, je rasista a fandí židům.

Určitě to není náhoda, je to tak udělané schválně, o tom nepochybuju, ale možná je to reálná budoucnost.
Já už tedy bílé muže s tetováním nenávidím kompletně. Ať jdou se svou posilovnou, impotencí, prášky na svaly a na hlavu, slizkým tetováním, dementní hudbou, pitbuly a jinými hnusnými čokly, satanistickou módou i vkusem atd. prostě do hajzlu. Já o tyto orky nestojím.
Neznám odpornějšího tvora. Běžný muslim je proti nim sexy.
Ne že bych doopravdy toužila je mít doma, jsem si vědomá extrémních kulturních rozdílů a že toto by skutečně nefungovalo, mluvím čistě jen o fyzické podobě.

Zkrátka nemůžou po nás donekonečna chtít, abysme stály na jejich straně, když se chovají jako totální hovada. Orkové si nemůžou myslet, že jejich úpadek nevidíme a že si jich jako mužů už není možné vážit.

Jsem velice zvědavá, jak zareagují na "humanitární věc" Palestina.
Média informují, jak už umřelo 2,5 tisíce Palestinců, z toho půlka žen a dětí, diskutéři iDnes se kroutí jak červi, špatně se jim to žere, aby mohli dál jet ve svých prasárnách tyranie antivaxerů a keců proti RuSSku, najednou i jim vadne úsměv, kdy jim dochází, ža začínají být malilinkato nelidští, ale všeobecně jedou dále tyranii, sázejí na rasismus a strach z muslimů.
Domácí latentní kolonu proti nim, už dost nabroušených humanistek, které je možná ještě rády obětují hordám muslimů, velice podceňují.

Bývaly doby, kdy si na nás tihle chlápci rádi dokazovali svoji vyspělost tím, že nám vyhrožovali, že celý náš pitomý feminismus napraví muslimové.
Aby to nebylo naopak.
Že jako na to dojedou mnohem víc chlapi, než ženský. Když máš mít dobytek, je jedno, jakou to má barvu, ale je lepší si vybrat toho schopnějšího a zdravějšího.

On totiž bílý chlápek nemůže očekávat, že když bude vypadat jako pitbul, bude debilní jako pitbul, bude poslouchat nějakou satanistickou hudbu a bude tetované steoridové hovado, že se kvůli němu bude dít nějaká "humanita".


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter