Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Co je nejpříšernější, je prolhané, pokrytecké, tupé prosazování "západních hodnot", vždy na úkor našeho národa. Teď se snaží z naší slovanské země udělat hadr na utírání nohou, od západu, hnusný židovský stát.
Všechny ty hodnoty, které nám tady servírují jako západní svět a nutnost jeho udržitelnosti, je čisté zlo, které jsem potírala během dimenzionální války. Já jsem, byla jsem a budu na straně "goyim", muslimů a slovanů a afričanů.
Máme právo, aby západ skončil a přestal nás terorizovat.

Snad se toho dočkám, chci, aby západ padl a my se obrodili do svazku slovanských států.
K tomu ale v této republice chybí inteligence, bohužel tady nejsou lidi, kteří jsou schopni toto jasně vidět, cítit a vnímat a chtít.
Spíš to spěje k tomu, že si tento stát naprosto opanují židi, Slovani vymřou, protože už teď se odmítají množit mezi takový satanistický odpad, zůstanou tu židi a germáni, čistokrevný nacisti, píchnou si čipy a nechají si ovládat myšlení.

Nevím, připadá mi čím dál marnější se o něco snažit, tento lid je prostě odporný a slovanskou podstatu jsme evidentně už ztratili dávno, už dnes je tento stát židovský a nacistický.
A nevypadá to, že by se něco změnilo.

Doufám v Araby a Galaktickou federaci, že od nich půjde velká změna, že nedovolí takový odporný vývoj, tedy, že by západ měl ještě přetrvávat, jako vůdce, že bychom tady museli opakovat jak idioti všechny ty formule, co vyhovují zlotřilé elitě, aristokracii a sabatiánské mafii.
Že jim budou aspoň zatápět, že nakonec vyženou Izraelce, že západní Evropa nebude nikdy v klidu atd.
Chci, aby západ plnohodnotně skončil a začala éra Slovanů, kteří myslím si, nebudou ničit ani muslimské státy.

Už je mi z těch lží a hajlování a prožiďáckého plazení se úplně na blití a když vidím ty tupý lidi, jak nic nechápou, tak ty vyhlídky nejsou vůbec růžové.

Už nikdy se nechci narodit do kultury materialistického ateismu, bezvěrství, žiďáctví a křesťanství. Už nikdy více, už nikdy. To se radši narodím na indickém smetišti, spirituálně na tom budu pořád lépe.
Je třeba tuto odpornou kulturu sundat, aby už nikdy více nebyla.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter