Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Já jsem tedy podle této vypatlané bezvěrecké společnosti blázen a s touto společností, která je stupidní, bezvěrecká a prasácky odporná mám problém kvůli tomu, že mám rozšířené spektrum vnímání a kamarády v galaxii a tady jsem na misi za záchranu této planety.
A chci ten odpad zlikvidovat, je jedno jak, jestli konečně chcípnou na očkování, nebo je vezme u držky Islám.
Protože nechci riskovat, že se budu muset do této prasečí rasy ještě někdy narodit, jen kvůli tomu, abychom zachránili planetu.
To se musí zkrotit.

Ještě jsem se jednou dívala do té diskuze:

"Michal Pariči
19. 10. 2023 15:45

Predstava je to pekná, ale bohužiaľ utopická. Pretože to prázdno potom ľudia zaplnia nejakou ďalšou blbosťou, napríklad komunizmom. Ešte konzum vyzeral ako nádejná alternatíva, ale ten bohužiaľ ničí zemeguľu.
2
0
možnosti
reagovat
Zdeněk Bárta
19. 10. 2023 15:49

Je to čirá utopie, to ano. Také si nedělám iluze, že kdyby zmizelo náboženství, že by se lidstvo chytilo za ruky a společně bychom všichni poskakovali po rozkvetlé louce, vždy by byly války, vraždy, kriminálníci... ale důvodů, proč jde jeden druhému škodit, by bylo mnohem méně. Ale je pravda, že takové mocenské vakuum, které by zůstalo po náboženství, by zaujalo něco jiného (ČR je sice silně ateistická, ale hrozně moc lidí věří na pavědy typu astrologie). "


Ten dobytek vyjadřuje myšlenku, že "konzum ještě vypadal nadějně" - to myslí vážně? Mezi takovými "lidmi" doopravdy žiju? Co to je za šmejdy?
A ten dementík pod tím si myslí, že ateismus je dobře?

Na takový kurvy Islám, jen kvůli takovým zmrdům, Islám. Kdyby tihle zkurvenci měli přežít a nechcípnout na očkování, Islám na ně.
Už to je lepší forma společnosti, než tenhle ateistický dobytek, prasata zkurvený.

Původně jsme chtěli primitivní náboženství rozpustit a nasadit inteligentní formu nové spirituality, ale to je evidentně jenom pro mimozemšťany, většina tohoto dobytka, co tu je, to prostě nepobírá. Takže jestli to tady zůstane a nechcípnou a neudělají nám místo, tak se nasadí Islám.

Co píšou dál, bezvěrecká prasata, co milují NATO:

"Doufam ze ta jejich "akce" bude palestince hodne bolet... "
pán má rád sadismus v pásme Gazy a na pravém břehu Jordánu /smrt, nebo islám na něj, ať mu zavřou držku/

"Norbert Procházka
19. 10. 2023 15:33

Islám musí být postaven mimo zákon!
27
2
možnosti
reagovat
Ivan Filippov
19. 10. 2023 17:29

Toto je nejinteligentnejsi prispevek.Ctenarum to ale nedochazi. Eliminovat nejen islam ale i jejich vyznavace a nasledovniky. Jinak nebude klid. Planeta je i tak prelidnena a 2 miliardy muslimu nikomu nebudou chybet. Bude se tu lepe zit!
3
"""


Naopak, já už taky fandím Islámu - ať vyvraždí tyhle kriply, co toto píšou.

Mně už ta bezvěrecká prasata taky nebaví, je potřeba je eliminovat.
Jestli by měl vyhrát západ, nacismus a ateismus a "konzum", co je prý nadějí, když už v takovém zkurveném odpadu nemáme šanci prosadit duchovní vzestup, ať celou Evropu pohltí Islám.
Rusko si nasrali, takže to na pomoc nepřijde a ty muslimský mužský nemají problém s erekcí, během, ani střílením, narozdíl od těchto mamrdů.
Ať to úplně rozsekají kurva. Říkám, jediný, co jsem byla ochotná proti islámu bránit, jsou ženská práva, jenže naši naci chlapečci to neuznávají a chovají se jak dobytek s právama, i bez práv. Takže to už je jedno. Ať islamisti pozabíjí český ateistický kriply s poruchama erekce a myšlení, prosím. Doopravdy se sem pak dostane vznešenější kultura, než co předvádí tito pivní nácci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter