Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 Tommo (Občasný) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani> 
Ahoj Přilítli.

Nepíši ti sem abych jakkoliv rozporoval, rovnal, měnil tvé vepsané myšlenky. Nebo podsouval svoje. Nehledám konflikt.
Hledám kde a v čem se naše myšlenkové pochody, úsudky překrývají.

Diskreditace ativaxérství, slovanských myšlenek a nakonec obnažené pravdy, např., že za velice úzkým spektrem stávajícího lidského vnímání existuje mnohem více než-li jsou si ochotni důkladně uměle zapečetění lidé připustit pro mne rozhodně není jakkoliv možné a o to více neskutečné je, že by se to právě v tomto okamžiku mělo uskutečňovat, dít skrze mainstreamová media, která vlastní satanisté. Víme.

Predikované snahy dehonestace, zesměšnění těchto lokálních bohužel většinově hrabivých alternativních proudů, vykradačů spirituálních myšlenek v tom opět hrabivém, neobjektivním a zaprodaném proudu hlavním se dostávají na stůl průběžně. Nyní skrze p. Bergera a jeho sekty.
Snaha potlačit, zesměšnit a nakonec zakázat vyšší pravdu prostřednictvím top EZO šmejdů. Jasně.

Neočekávám reakci, vyjádření paní Andrejky, která tuto hvězdu objevila a pozvedla z temnoty.
Snad je na sebe hrdá.
Palečky nasbírala a teď se určitě konzervativně distancuje od svého stájového koně.
Osobně bych uvítal další neestetický syrový porno štěk z důvodu dopadu pouze na její osobu. Třeba vysílán ve Zprávách z galaxie.
(Konspirací zůstává, že jsou to staří známí ze satanistické pornobranže pro mládež a dospívající.)
No a zářivé světelné dušičky, staré moudré inkarnace, nositelé gnostické praxe by se ne pravděpodobně, ale zcela určitě nalepili na nějakého jiného úchyla.

Takže raději brzdím, abych paní Andy a nakonec ani panu Bergerovy nekřivdil, že sice neeticky - tedy již standartním stylem pouze využily díry na trhu a projdu si ty přiložené odkazy.


„Vy jste jenom manipulátoři,“ osočil se Berger na štáb Seznam Zpráv. To je takové to : Zloděj křičí chyťte zloděje, že :)


Instalatér dluží několik z velké části imaginárních milionů státu / mafii - dalším satanistům. To mě zas až tak nepohoršuje.
Opustil svoje vlastní děti, svoji rodinu, aby mohl již na plný úvazek manipulovat lidskými osudy z upoceného auta.
To je jako jiná paráda. Čisté poslání.
Snad svůj hmotný dluh na výživném pro své potomky srovnal příjmem z organizování Hvězdných lásek.
To nehmotné emoční strádání v neúplné / nefunkční rodině se vykalkulovat penězi jaksi nedá, ale může být nádhernou jednosměrnou pozvánkou pro entity, egregory dezorientace a dezintegrace duše, ale nemusí. Manipulace směrem k těmto dětem bez štítu otce to má jen jednodušší.
Doufám však, že tato zkušenost jeho potomstvo může naopak i duchovně posílit a nakopnout k neopakování chyb svého vykutáleného, všemi mastmi mazaného vlastního otce. Morální hodnota na nule.
Tradiční rodina je v té Državě vnímána z mého pohledu dosti rozvráceně.
Ezoterické kuplířství zastřešené vyššími duchovními zájmy. Super.
Fúze EZO - ASTRO + UFO - SEX v jeho podnikatelských záměrech a aktivitách. Výborně.

Třeba je to žraločí kus s hroší kůží a vezme to od podlahy, dravě - Negativní reklama je také reklama, ne.

Osobně jsem předpokládal, že lépe ustojí a je připraven na mnohem rozsáhlejší konfrontaci své světelné práce před mainstreamovou kamerkou.
Byl by to pro mne alespoň chabí náznak, že svému přesvědčení v tom svém prezentovaném rozsahu věří a je schopen si to uhájit, jakkoliv by to vyznělo extremisticky.
Jako například svého času pan Ivo Bende, který s mediálním vysíláním všeho druhu problém rozhodně neměl.

Motor či záměr evidentně nebyl a není zkvalitnění života, nějaké obrody, vymanění se, sdílení poznatků, informovanost, nýbrž pouze sobecké generování osobního hmotného zisku na úkor opět doslova zmatených lidí.
Tedy ať si on a jemu podobní snědí co si uvařili.
Dělají to přeci vše s čistým úmyslem, upřímně, vědomě.




Mediální "Gell mann efekt" si uvědomuji, protože ho mám zažitý z první ruky, z vlastní zkušenosti.
Nezapomínám.
Vždy když kliknu na Seznam a pod. Dokonce se čas od času nechám nachytat jak záměrně lezu na Forum 24 abych byl v obraze a mrknul jak pokračuje vývoj / útlak, jak se dá ohnout pravda v lež.

Co to je, to právo rozhodovat a kdo ho vlastně má ?.
V té (iluzorní) uznávané "demokratické" struktuře na nejnižších patrech je to lid s volebním právem, které má úplně každý totálně neinformovaný plnoletý bohužel násilně nedovyvinutý polo člověk, pokroucený, omezený zdegenerovaný krypl, který je ohromen množstvím a různorodostí své možnosti volby jestli teda chce temné zlo, černočernou tmu, nebo rovnou peklo ke kterému to stejně tíhne.

Mladí Piráti - teď použiji tu super hlášku z videa : Mladí Piráti videem boří stereotypy o straně. "Jasně, že každý den myslím na Evropskou Unii"
jsou výkladní skříní této zvrácenosti.
Musím se ti svěřit s tajemstvím a přiznat se. Myslím na ní také dosti intenzivně, jenže trochu v jiných kontextech.

Zde se naschvál nějakými stínovými osobami avšak otevřenou cestou podsouvá možnost debaty pro odejmutí volebního práva "nekompetentním".
Z velké části názorově potlačeného a nakonec však stejně již polapeného a zformátovaného proletariátu.

Media působí, tlačí, usměrňují, jemně navádí a poté tvrdě podrobují, vymáhají.

Dělnická třída, obyčejný pracující lid na nejnižších avšak hmotně hodnotově nejproduktivnějších postech přemýšlet o světě, prostředí, kde vlastně žijí, vyrůstali a dále vychovávajíc další generaci nemají čas.
Jsou zaveleny systémovými starostmi, spotřebními nesmysly. Není jim dovoleno ani umožněno v tom správném slova smyslu se nějak svobodně nadechnout a rozhlédnout se.
Raději si dají tu vakcínu, pivo a chtějí mít pokoj.
Hrají si svoje podstrčené nizounké techno mini hry na lepší automobil, telefén, nadupaný panelákový byt, pod veškerým vypětím snad vypotí a pak si na profil vyfotí malý rodinný dům pod sítí vysokého napětí.
Ve snaze dostat se do stále zmenšujícího okénka možnosti postoupit společenským žebříčkem víše, viz níže.

Rádoby organizující organizátoři - manažeři, manažerky všeho druhu. Různé vrstvy střední a té systémové třídy jsou lazeni medii a před již vysokými školami, systémem nadopovány.
Ti zas přemýšlet o hlubších hodnotách nechtějí, souzní s těmi korporátními, které je i řekněme více okamžitě materiálně odměňují. Jsou tedy upláceni.
Chtějí si užít svůj jediný bezvěrecký život, kde přeci mohou být i trochu "hyeny" za to celoživotní úsilí a osobní obětování ve jménu lepším global-korpo zítřkům.
Zajede na dovolenou do turistického ráje, resortu odtrženého od lokální i své všední reality a dojde k usmíření že je ve jak má být.

Co na tom, že systému podstatná část lidí vlastně nevěří, protože když dojde na lámání chleba velice jednoduše bez otázek přijmou informace přesně v tom znění jak jim "velký bratr" systém, média prostřednictvím presstitutů předloží.

Takže ať se všichni ti zdegenerovaní, nepodaření, dezorientovaní, úplatní mutanti, když je to tak nevyhnutelně nutné vyjeví ať si poplácají po všech těch údech - pohlavích. At svá těla i mysl už jednou provždy otráví všemi těmi toxickými sračkami, které konzumují myslí, ústy, nitrožilně a poté ať laskavě táhnou do hluboké propasti!

Děkuji ti PM


Ps:
Při čtení posledního odstavce komentáře, kde zmiňuješ CERN a níže se mi vybavilo, že jsem již někde něco obdobného i když v trochu jiné formulaci četl.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mezi-poslanci-je-mene-dementu-nez-mezi-obcany-brojil-zeman-p/r~36e40d34e78911e5a8d7002590604f2e/

Je to tato pasáž :
"To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. (...) Těmto lidem - je to tedy polovina národa - uniká ona složitá mnohotvárnost, komplementarita, mnohoznačnost světa," řekl tehdy poslancům.

No a úplně stejný pocit mini deja-vu při čtení úvodníku, který je na mé úplné pochopení celkem složitě koncipován.
Myslím si ale že to je úplně v pořádku a nějak mě to neshazuje, protože se tyto věci dají pochopit až po individuálním zažití, kterému předchází patřičná práce, vyzrálost.
Zde: https://orgo-net.blogspot.com/2014/01/pavel-rosko-ufo-na-morave.html
Ty mluvíš o exorcismu, vážený pán Pavel o práci s dušemi v odstavci d) Noční

Je tato aktivita / exorcismus alespoň z části schůdná ?

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter