Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2. >





Zvrhlá neoliberální klika NWO se snaží co nejvíc relativizovat hodnoty, nyní jsem našla článek na iDnes o satanismu v USA, kde má dokonce tato zvrhlá satanistická NWO obludnost ještě tu drzost se prosazovat a legalizovat v rámci „náboženské svobody“.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/satanismus-satan-usa-nabozenstvi-svoboda-projevu-krestanstvi.A240215_155624_zahranicni_jhr


Je to až průhledně směšná snaha bestializovat svět, zničit základní rozlišení toho, co je dobře, co je špatně, aby se vše rozemlelo na úplnou kaši, kde už není šance se této zrůdnosti natrvalo zbavit, tak, aby vyhrál duch, Krist, Zákon Jednoty atd. Zkrátka aby společnost dostala šanci na uzdravení se od této bestiality a zrůdnosti.
Když se rozemele morálka, navždy vyhraje technokracie a lidi se změní v roboty. Až si všechna ta digitální pomatená tetovaná dredovatá vypatlaná paka, co sjíždí nevkus a mají klimatickou krizi, rozemelou i ponětí, že satanismus je zlo a plně ho přijmou, tak ztratí už definitivně šanci, propadnou temnotě, ztratí duši a jako civilizace půjdeme už jen a jen do řitě.
Nevím, kde se tyto tendence zastaví a doufám, že se v tom přeci jen objeví odstředivý čistící moment, kdy už bude těch ultraúchylů dost a společnost, ten její zbytek, se začne velice aktivně bránit a tím se vytvoří definitivní jádro a základ přeživších, až se všechny ty ztracené špinavě duhované flekoty rozpustí v temnotách.

V tom článku jsou dost neobvyklé myšlenky, že si kdo vůbec dovolí relativizovat, zda je satanismus zlo.

„ Iowa přiznala Satanistickému chrámu právo vystavit svou vánoční výzdobu v budově státní legislativy v rámci svobody vyznání. Cassidymu hrozí až pět let vězení.“

Tzn. chlápek, co rozsekal sochu Bafometa v budově Kapitolu Iowy a hrozí mu 5 let vězení, protože má jít o „náboženskou svobodu“.
Tak najednou jsou nucení řešit takovou bizarnost a amorálnost, jestli satanismus má právo na uznání.

„ „Stát nebo jakákoli jeho politická část nesmí uznat organizace nebo jednotlivce, kteří se odvolávají na Satana jako na božstvo, uctívají Satana nebo se odvolávají na Satana nebo satanismus jako na součást náboženské praxe organizace nebo jednotlivce, za náboženské zřízení,“ uvádí se v návrhu zákona.
S podobnou ideou přišel i arizonský senátor Jake Hoffman. Podle něho satanismus není opravdové náboženství, a proto není chráněn prvním dodatkem Ústavy, podle něhož nelze zavádět zákony zakazující svobodné vyznávání náboženství.
Vůči oběma návrhům se zvedla vlna odporu. Podle kritiků jsou neústavní.
„Je to pokrytecké,“ uvedl ateistický aktivista Hemant Mehta. „Ukazuje to, jak málo se republikáni jako Hoffman ve skutečnosti starají o svobodu. Chce svobodu pro lidi jako on a žádnou svobodu pro ty, s kterými nesouhlasí.“


Satanisti jsou drzí jako opice, vlezou jak jezinky, kam je člověk pustí a včas je neflákne po držce. NIKDO s rozumem nebude vyznávat satanismus. Nikdo normální se nebude rvát za legalizaci satanismu. Kdo je ateista, je ateista a ignoruje všechny náboženské proudy. Všechny náboženské proudy současnosti, které jsou plošně uznané, se vymezují proti satanismu. Kdo chce hájit satanismus jako legalizovatelný proud, JE satanista, nebo vykroucené neoliberální zmanipulované hovádko boží, kterému by pomohlo pár facek, jestli nemá co dělat.

A kdo JE satanista, nemá mít právo být v jakékoliv legalitě, protože satanismus JE PRIMÁRNĚ o živých mučených obětech a ničení života.

Takže v článku jsou dále naprosto neuvěřitelné výroky:
např.
„ Varování před satanismem nejsou na americké půdě ničím novým. V osmdesátých letech se zde rozhořela „antisatanistická panika“. Řada znepokojených rodičů věřila zprávám, že satanisté zneužívají a rituálně zabíjejí děti. Zástupci konzervativních křesťanských kruhů varovali před uctíváním Satana ve hrách na hrdiny Dungeons and Dragons (v Česku známé jako Dračí doupě) či v textech rockových skupin.
Panika postupně utichla, když se ukázalo, že spousta příběhů je smyšlených a žádný satanistický rituál se zneužíváním dětí se neprokázal, upozorňuje český religionista Zdeněk Vojtíšek. Podezření z tajného působení uctívačů Satana se stále uchovává na konspirační scéně, zpopularizovalo ji především hnutí QAnon, podle něhož sekta satanistických pedofilů ovládá Hollywood, velké korporace, média i stát.



„ žádný satanistický rituál se zneužíváním dětí se neprokázal“ Kdo může vůbec napsat takovou větu proboha? Jasně. Neprokázal se. To je samo o sobě takový nesmysl. To je přece vrchol satanistického umění ne? Už tím, jak je to profláklé, že se toto děje, kolik postav Hollywoodu už o tom reálně promluvilo …. a oni neprokázali ani jeden jediný případ ano? Vítejte v říši pohádek.

A ač já osobně mám třeba k entitě Satana docela vřelý přístup a nemám potřebu ho nějak potírat, tak nejsem satanistka a ani Satan není satanista. A nevyznávám satanismus, tím pádem jsem pro plné potírání satanismu, nejen tak, že jako nebude na veřejnosti, ale tak, že nebude vůbec. Tak, jak šli nacisti po židech. A teprve až se to podaří, tak bude klid. A zmizí pogromy, jako přímý následek toho, že radikalita přesně tímto směrem je slabá. Takže když se satanisti vyřádí, udělají na zametenou pogrom. Takže chcete-li pogrom, tleskejte legalizaci satanismu.

Tihle parchanti nemají právo si otevírat hubu, vést společnost, nemají mít právo na život. Kdo umučil dítě, či pil jeho umučenou krev, či umučil zvíře a pil jeho umučenou krev … nemá právo na odpuštění, nemá mít právo na život.

Zajímavé je a útěšné je, co jsem vypozorovala, že ve skutečnosti celý tento koloběh mučení obětí probíhá i tak, že tyran, satanista ve skutečnosti mučí kolikrát sebe. Tzn. že v budoucnosti jeho tyranská duše dostane tvrdou ránu a je postavena před věc – buď se teď navždy propadneš do temnot, nebo se rozhodneš se vrátit v inkarnacích a vývoji v čase a odtrpět všechnu svoji bestialitu v inkarnacích svých obětí. Buď tedy satanista mučí vždy sám sebe, nebo je to bytost navždy určená k rozpadu v temnotách, kde je finálním stavem definitivní likvidace a neexistence – Nicota.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter