Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2. >







Jak jsem měla možnost zprostředkovaně vidět, tak Jáhl v té skupině, ze které mě vyštval svoji omezenou arogancí a tím, že mě vytočil, už tam nasral spoustu lidí a ti ho začínají mít dost. Je to protivný arogantní satanistický zmetek a stejně tak jeho divní přátelé, které si tam přitáhl. Jeden dredatý idiot, který vypadá, jako kdyby dostal pěstí, tam neustále vykřikoval, ať Jáhl vyhodí toho a tamtoho, ač Jáhl není správce skupiny (dredatý debil chtěl vyhazovat slušně se vyjadřující oponující esoteričky) a další nějaká příšerná arogantní píča tam začala oslovovat správce skupiny „zlato“ a napsala dalších pár neuvěřitelně arogantních štěků, jak je pražská kavárnička zvyklá, že jim toto prochází a začala poučovat správce skupiny, že porušuje pravidla a ať si je zjistí (tzn. správkyně skupiny si dovolila oponovat arogantní píče.)
Nakonec Jáhl ten příspěvek smazal a chtěl ho vložit znovu bez komentářů prý!!!! Taková ubohost.

Mimochodem – všichni tito arogantní zlí satanističtí lidé milují Tibet a Dalajlámu. Rampu zadupali, ale toho 14. dalajlámu, tu zkurvenou satanistickou bestii, z toho se můžou podělat.
Rampu zadupali, protože jsou to bezvěrecký špinavý satanistický a nacistický svině. Celá pražská kavárnička. A bohužel, i celá akademická sféra.

Jáhl se za svůj rozhovor, který jsem tu rozepsala, evidentně stydí, protože na všechny moje otázky, které jsem měla k jeho osobě, mohl odpovědět, že vše už nejlépe vysvětlil v tom rozhovoru, dát mi odkaz a že jestli mě to zajímá, ať se na to podívám, že nemá čas mi to vypisovat.
Ale co udělal on? Nic takového, napsal mi, že jsem nenávistná osoba.
Aha, takže on pan aktivista proti Křešový, Rouranovi a UFO sektám obecně musí chudinka tajit, co je ve skutečnosti za úchyla, že? Že kdyby se ezoterické, vesměs esotericky laděné osazenstvo té skupiny, kde oslňuje, dozvědělo, co on je ve skutečnosti zač, že je technokratické satanistické bezbožné hovado, tak by ho velice brzy vypakovali, že? Protože není neobvyklé, že v případě tohoto konfliktu si člověk raději vybere Křešovou, tak jak jsem to udělala já.

Protože Křešová je kritizovaná v „odborných kruzích“, tzn. v esoterických kruzích, ale Jáhl a jeho nacistická partička satanistických akademiků, nebo co to je za verbež, chtějí tvrdě potřít i ty esoterické kruhy, chovají se jak dobytek.
Ve jménu nacismu, satanismu a pražské kavárničky, Havla, slizkého Dalajlámy a dalších entit, které se člověk naučil za ty roky s těmito chcípáky do krve nenávidět.
Protože jejich arogance a omezenost nezná mezí.

Tak je to jenom bezvěrecká špinavá pakáž, nic víc. Satanizovaní lidé tohoto našeho světa, kteří budou jednoho krásného dne, i s celou satanizovanou akademickou sférou zle, velice zle zničeni. Nikdy se nestřílelo na VŠ fakultách. Když vidíme, co se tam děje, čehož je třeba Jáhl důkaz, je jisté, že tam vládne satanismus.
Už ne bezvěrectví jako takové, přímo satanismus.
Já jsem to taky zažila – vezmou si tam co nejvíc amorální a co nejméně aprobované svině, kteří jsou ale satanisti, věří v čip v hlavě a že esoterici mají být eliminováni. Ti deptají a ničí všechny, kdo nejsou podle jejich gusta. Takže jsem si jejich šikanu užila.
Takže už se nelze divit, že se střílí na filosofických fakultách.
Jednou snad tu špinavou pakáž vyženeme.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter