Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2. >






Máme 2 leté výročí ruského vstupu na Ukrajinu. Byly to zajímavé roky, ledacos se ukázalo.
Třeba že vakcíny dělají z lidi ještě větší nácky, než by si kdo dokázal představit. Míru nechutné cenzury a trapnosti v našich zemích, ohrožení svobody slova. Míra trapné povolnosti našeho národa západu a smutný fakt, že naše národní podstata padla 1620 na Bílé hoře. Kupř. efekt národního obrození, kdy se znovu ustanovila čeština a byla modernizována, beru nyní už zpětně pouze jako nutnost, která musela nastat vůli dimenzionální válce našich dnů, protože bylo třeba, aby byl v kotlině Bohemie ustanoven jazyk, který dokáže plnohodnotně pojmout a vyjádřit realitu NWO. Že ti, co tímto slovanským jazykem mluví, se snaží být žido-saso-anglo-franko-germáni, to už je vedlejší, důležité bylo, aby příslušné DNA s příslušným duchem mělo příslušný jazyk.
Což se podařilo.
Kdyby tu nebylo této nutnosti, tak už asi jako národ udržovaní nejsme, neboť jeho velice chabá kondice ukázala, že jsme živí jen díky non-stop zázrakům a plánům shora.

Jsme tedy zlatíčka proti duchovně mrtvé, morbidní, satanizované západní Evropě, kde se prostě už naplno projevila prasoidní degenerace a zbytnění nacistické bezohledné podstaty, kdy jsme se duchovní část alternativy dokázali shodnout, že Rusko je dobře, ukro nacisti špatně nazdar, což dodnes sere rádoby duchovní pražskou kavárničku, která má i s tibetskou vlaječkou už čím dál větší problém zakrývat satanismus a hrát na pseudohumanitu. Tak, aby nebylo vidět, co jsou ve skutečnosti za vagabundská technokratická bezvěrecká hovada bez jakékoliv skutečné etiky.

Ale stále je nás málo a duch není stále dost jasný a světlo poznání dost silné, aby nám došlo, že nám uprostřed společnosti doopravdy vévodí ohavná satanistická bestie, co chce zabít všechna světýlka, barvičky, rostlinky, kytičky, zvířátka, pohádky a tak.
Už minimálně 250 let fofrujeme kolem zakázané magické reality, šílíme z toho, non stop v tom cyklicky běháme v kruzích a snažíme se v rozšířených stavech vědomí rekonstruovat veškerou tu realitu, kterou nám bestie v podobě egoistického technokrata bere a zakazuje. A rozkvetlé království barev a života mění na potemnělé království ledu a strachu.

Je třeba s tím pohnout.
Nějak to už změnit.

Tak doufám v osud západu, jak byl v minulých letech načrtnut.
Kupř. covid – ač údajně přišel z Číny, všichni tuší, že to udělala globalistická prasata od satanistů v globalistické laborce. Liberální vypatlaný svět USA a Evropa prosadili transhumánní experimentální roztok, téměř jako povinnost. NEJVÍC dokázali tuto hrůzu vnutit v liberálních zemích. Čína a Rusko měli vlastní vakcínu. Dokázali ji vnutit skrze fašizované tupé blbé obyvatelstvo zvyklé na propagandu jako na Pravdu. A skrze konzumní pohodlnost a poddajnost prasoidní degenerace. Vzhledem k tomu, že to je předpokládaný zabiják, zlé jazyky špitají, že úmrtnost stoupá, porodnost nápadně klesá …. a hodný Pfizer prý vyvíjí ty léky proti turborakovinám, je zdá se jasné, „kdo půjde“.

Politicky se ukázal tento roztok jako vhodný pro nastolování veškerého fašistického nátlaku, protože debílkové, co jim nevadil magnet držící na rameni a nemají vůbec žádné spirituální rozměry, jsou potom ještě víc fašističtí a debilnější a zavřenější.

Naštěstí Putin přišel tehdy načas, protože vyléčil přes den svět z covidu a najednou nebylo třeba chránit babičku. Teď bylo třeba pouze přikládat studený zábal na čelo pražské důchodkyně a šacovat její peněženku na válku.
Jak již nyní chápeme, protože se dokonce začíná proslýchat, že Petr Pavel je ve skutečnosti rafinovaný ruský agent, šlo o systematické odzbrojení Evropy a vybití Ukrajiny. Nicméně, také jsme si rozšířili akční myšlení o reálné chápání chazarského vlivu, co to asi tak je a také je vysoce pravděpodobné, že se při této události provětraly bájné dračí sluje na Ukrajině a jejich biolaborky.

Komu se hodí odzbrojená Evropa, je snad jasné. Úplně celému světu, zejména jihu a východu. Napíchaná rozjívená frikulínová satanizovaná verbež v prasoidní degeneraci ve vysokém počtu a velikém stupni agresivity a zákeřnosti a odhodlání na úkor ostatních si to uhájit, ta se vždy a za všech okolností hodí definitivně odzbrojená.

To může být záležitost několika let.
No a to samé bude u nás. Protože jsme taky už „Západ“, tedy satanistická cháska určená k likvidaci. Akorát u nás snad zvítězí přece jen alespoň z podstatnější části slovanský kořen národa.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter