Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2. >





Jáhl pokračuje ve svém úsilí ohromit akademickou obec, sepsat diplomku a potřít mimozemšťany. Na svém YT „Zlý antikultovní aktivista“ natočil další video, kde srovnává sektu „Vesmírných lidí“ se sektou Novija Gána Sepatas, alespoň v názvu to tak má. Prakticky čte z jednoho článku z časopisu Dingir z r. 1999 a nic nesrovnává. Jáhl nemá žádné argumenty a vhledy, jen má výrazné grimasy a nic neřešící významné průpovídky plné faulů. Kupř. se vysmívá dřívějším strachům, že budou lidem dávat čip do ruky, že se to dodnes nestalo, ale ignoruje, že po poslední vakcínce držel magnet na rameni a že jsou tedy všichni tito už jeden velký čip a anténka – asi si to taky vysvětluje přilnavostí – tito si to vysvětlují přilnavostí, i když jim člověk ukáže magnet, který to skutečně byl a kde je přilnavost vyloučená. Ale to souvisí s odmítnutím té reality, což je obecně problém i s mimozemšťany. Protože jestli bylo Jáhlovo video k něčemu dobré, tak k tomu, aby mi došlo, jak je celá ta věc totálně absurdní, protože to, co se stalo Ivo Bendovi, je v něčem nápadně podobné, co se stalo mě a to přesto, že jsem se o Bendu a jeho sektu nikdy nezajímala. Bylo mi 14, když byl Ivo Benda na vzestupu, Aštar Šeran se mi nelíbil, nikdy nepochopím, proč by měli mimozemšťani vypadat jako nějaký buzny ze Star Treku v kombinézce a být celí blond. To považuju za faši věc, kdy se náckové chtěli legendami o těchto národech z vesmíru pojistit na případ, že by se jim povedla vyvinout technologie a porazit reálnou GF, že by pak přistáli jako blond andělé z nebe.

Protože Jáhlovo video mě sice inspirovalo a svým způsobem zaujalo, ale on čte jenom článek a ten je zajímavý sám o sobě, dám sem odkaz na ten článek:

Časopis Dingir, r. 1999, Kam kráčí Aštar Benda – začíná na 13. straně pdf
https://dingir.cz/archiv/Dingir499.pdf

Ivo Aštar Benda se nechvalně proslavil právě jakýmsi mimozemšťanem Aštarem Šeranem, který na Jupiteru asi straší dodnes, rozhodně se dodnes prohání v hlavách mnohých kontaktérů a to těch, co razí teorie Q-Annon o Bílých kloboucích a jsou fixlí na západ – typicky Elena Danaan, u nás kupř. Válková, ta taky komunikovala s Aštarem. Předpovídal kontakt a evakuaci a nic z toho se nestalo. Tomu bych se nedivila. To se mi stalo taky. Kontakt nepřišel.
Podle mě je to tím, že když je člověk nakontaktovaný a sejde se s GF, dostane se do tak hlubokého žalu ze stavu lidstva, že mu najednou připadá žít tu s nimi dál nesnesitelné. Když ještě žije v útocích NWO, tak jako já tehdy, je to věc, ke které se absolutně upíná a mimozemšťani mu musí tuto myšlenku podporovat, aby se nakontaktovaný nezbláznil, nebo nezabil. Takže oni – mimozemšťani – tvrdí, ano, je to v plánu, přistaneme, i když ví, že v časovém rámci, o kterém uvažuje kontaktovaný, je to lež. Ale dělají to proto, aby jim vydrželo medium. Takže když jsem se smířila s tím, že to není možné, neb jsou lidi dobytek a bylo by to vlastně kontraproduktivní, tak mi to přestali tvrdit. Sice někde v budoucnu, až na světě nebudou kriplové, se to stane, ale nyní, s miliony až miliardami konzumentů a satanizovaných lidí to není možné.

Co je ale zajímavé a co bylo v tom článku a co mě doopravdy zaujalo, bylo, jak k tomu Benda přišel, protože to podle mě odhaluje hodně. V článku je popsáno, že Bendu inspirovala nějaká paní Miluška Drsková, která kupř. také tvrdila, že v naší zemi se bude vše rozhodovat (což je mimozemská pravda, skutečně jsme v kontaktérském projektu nejvytíženější země) a Benda se kvůli její inspiraci také začal kontaktovat.
„Miluška se prý poté seznámila s Ivem Bendou, který byl jejími sděleními nadšen. Přepsal je na počítači a za nějakou dobu se začal sám kontaktovat. Nyní je profesionálním kontaktérem.“

No tak to je jádro pudla, proč došlo k tak gigantickému poškození otázky mimozemských kontaktů vlivem vytvoření sekty, která slibovala to, co se nestalo a nastolilo přízrak Aštara Šerana. Já kupř. nejsem vedena k tomu, abych založila sektu a na lodi není žádný Aštar, ale spíš Alláh. I s Ježíškem. Což taky není neobvyklá vize kontaktérů, že jde v podstatě o naše duchovní mistry a náboženské bytosti.

Rozdíl mezi mnou a Bendou je ten, že já byla kontaktována, kdežto on začal s kontaktérstvím sám.
Já byla kontaktována, protože to byla jediná šance na přežití, když mě chtělo ze světa vysmažit nacistické NWO nepřiznaným psychotronickým a dalším vlnovým vojenským arsenálem – že pochopím GF a přidám se do války na jejich stranu, tím přežiju, když vyhrajeme, což se naštěstí zadařilo.
Ale Ivo Benda začal kontakt jako svévůli.

A to je jako koupit si vstupenku do pekla. Toto nefunguje. Člověk nemá telepaticky kontaktovat mimozemšťany, sám, jako první. To je stejné jako s channelingem obecně – je to výzva pro zlé entity a ty žádané bytosti, které kontaktér chce, takto nepracují, na požádání. Maximálně se člověk může „pomodlit“, ve smyslu vyslat žádost, ale nervat to hlavou. Pak třeba člověku přijde informace do snu, nebo něco takového, ale stejně to příliš nefunguje.
Jediná forma těchto snah, která byla hlídaná shora, byla forma, kterou předestřel Steven Greer ve formě tzv. CE-5, o čemž někdy mluví na Suenne Universe ta Alex. To je meditace na uklidnění a vyslání prosby o kontakt, který je ale o tom, že ty lodě se ukážou na nebi, není to o channelingu. Tzn. když se člověk dostane do dostatečné pohody a je otevřený, tak se mu mimozemšťani ukážou. To je hlavně o tom, co člověk unese, v jakém je psychickém stavu. Není tam ve skutečnosti až tak důležitý ten „signál“, mimozemšťané vědí o záměru těch lidí kolikrát dříve, než je to napadne. Je to vyloženě o tom, jestli člověk toto zvládne. Jsou tací, co to zvládli vyfotili / natočili. Tam jde o to, že když se to zadaří, je to jištěné tím viděným vjemem.
Je to něco jiného, než začít kontaktovat sám od sebe/ otevřít se zbůhdarma channelingu jako vyzyvatel.

Tam je 100% jistota, že se toho chytne nějaká svině. Takže, je to moje domněnka, ale myslím si, že Ivo Bendu tehdy kontaktovala ve skutečnosti CIA, skrze svoje psychotronické sítě a protože se jim náramně hodil. Protože CIA je založená nacisty a USA, protože ho vedou nacisti, mají jako jediný stát na světě problém s útočícími mimozemšťany. Toto se děje jenom USA. Je fakt, že GF je nemá rádo a oni nemají rádi GF.
Znají je moc dobře, znají jejich prostředí, znají jejich filosofii a jejich základní chtění je za každou cenu přerušit a zmařit kontakt s naší rasou, protože to znamená jejich definitivní konec. Nacistů, co chtějí kyborgovitě zničit svět.

Takže oni použili třeba 80% pravdy, ale 20% byla bohapustá lež. Všechno to strašení, plánované evakuace atd., zakládání sekty, postava Aštara Šerana – lži, které měly za cíl výrazně zdiskreditovat kontaktérské hnutí a reálně kontaktované osoby.
Zadařilo se, evidentně je Benda propíraný do ledasjaké laciné diplomky dodneška.

No jo, to bylo před víc jak dvaceti lety a je zajímavý, že ty mimozemšťani si s tím kontaktováním nedaj a nedaj pokoj mrchy jedny. Furt otravujou že jo.
Furt melou věci, co se náckům nelíbí.

Jinak, kde je pravda, no je to únavné to rozebírat, ale dejme tomu, že už se dokázalo, že věda akorát křečovitě zavírá oči před fakty. Tady skončil Benda, který nezajímal jednu ženskou a stejně ji nakontaktovala zase ta Galaktická federace. A zase říkaj podobný věci, jak před 20 lety. Dokonce je možný je i vyfotit, protože digi foťáky evidentně dokážou vyfotit éter. Domluvit se telepaticky.
No ale to nic nedokazuje, že. To je stejný, jako když si někdo v hypnóze vybaví život prosťáčka, který se následně prokáže v historických archivech, to taky nic nedokazuje o nějaký reinkarnaci, co. Když někdo vidí UFO, má halucinaci. Když to UFO vidí 100 lidí, jde o skupinovou halucinaci. Když někdo vyfotí UFO, je to fotomontáž, když to vyfotí 100 lidí, je to skupinová fotomontáž. Když má jeden kontaktér informace, jsou to vytržené žvásty, když má 100 kontaktérů stejnou informaci, jsou to skupinové vytržené žvásty…. Má snad smysl se ještě s někým hádat a něco někomu dokazovat?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter