Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. >











Vzhledem k tomu, že tu bylo již k padesátce komentářů, ovšem dvacet z nich byly štěky otravného režimního trola, či moje odpovědi na něj, na idiota, který tu zničil celý server a díky němu tu pobývat je čistokrevné nasazení ducha proti zlu a který je s nejvyšší pravděpodobností úchylák Zeanddrich E., který dělá cokoliv, aby si to nikdo nemyslel, i když je to čím dál zjevnější, … tak opětovně přebaluju celý příspěvek, protože mi tato zrůdička nepřiměřeně zvedá tempo, s jakým průběžně publikuju. A to se mi nelíbí, kvůli jeho vyjebaný držce pořád překlikávat na druhou stranu.









Od nejstarší
Poznámky k tomuto příspěvku

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2. >





Když už jsem u rozebírání církevních kosmologických omylů, tak bych ještě ráda znovu nějak vysvětlila Satana, jak jsem ho poznala. Protože se od drtivé většiny výkladů dost skandálně odlišuji tím, že Satana nepovažuju za zlou entitu.
Tak jako démonická sféra má svoje odůvodnění, které jsem popsala v článku – tedy že kdyby nebyly tyto divoké živelné síly zloby, tak by společnost zašla na neměnnost chyb – tak stejně podobné oprávnění k existenci má Satan.

Typický náboženský výklad starých dob je jednoduchý – Bůh je dobrý a vše stvořil a Satan je zlý a vše ničí.

Ale já jsem z Boha udělala světlo, lásku a plus + a ze Satana černočerný ničivý a transformativní princip -
A nad tyto dva jsem postavila Stvořitele, který v sobě propojuje všechny principy, protože je to kosmické vědomí absolutní jednoty a jako oponenta jsem umístila Nicotu, vesmírný vir, vesmírný nacismus a satanismus.

Protože ve svém příběhu jsem zaznamenala Satana jako strážce vesmíru, dokonce kardinálního, který je rozsahem svého ducha na stejné úrovni jako je Bůh. Jsou to bytosti na totožné úrovni vývoje, nebo je to dokonce jedna bytost a jsou to doslova jen její dva póly. Je to duch, který může v jakékoliv galaxii dělat Boha i Satana.

Narozdíl od archetypálních poměrně abstraktních výkladů jsem ho přiřadila k reálnému galaktickému úkazu a to k centrální černé díře galaxie, které je duchovní strážce. Vykonává roli galaktického vrchního kata. Kdyby nebyl Satan a neodváděl z naší galaxie všechny ty supertěžké a toxické duše, entity a další negativní projevy degenerativní Nicoty, tak bychom jako galaxie zemřeli na otravu, sepsi, stejně jako organismus, kterému bylo zamezeno vylučovat odpadní látky.
Kdyby se odstranila těžká energie a útvar černé díry, galaxie by se přestala točit, ztratila by gravitační i časové ukotvení a světlo by se rozuteklo.

Já jsem zažila Satana jako srdečného a vlídného spojence, radikálního bojovníka na straně světla, jakkoliv to zní divně. Jednoho z největších spojenců v boji. Protože jsem se rozhodla jít vzhledem ke svým děsivým psychotickým stavům obráceně, než jak je všude obecně doporučováno. Místo ke světlu jsem se zuřivě a s vervou ponořila do černé díry a ve stavech, kdy mi bylo všechno jedno, i to, jestli náhodou teď neumřu, jsem tam nechala vyničit svoje démony pod nejrozzuřenějšími silami, které jsem si dokázala představit. Zafungovalo to. Byl to moment, kdy jsem se začala léčit. První „kouzlo“, které mi doopravdy pomohlo.

Jde o to, že pro satanisty a zlé duše obecně, pro vesmírné zločince, pro provinilé zatížené těžkými hříchy proti Stvořiteli, pro ty, pro které je tato galaxie příliš světelná, protože tu velice porušují vyšší zákon – tak pro takové je Satan skutečně jejich Pán. Oni se ho bojí a přitom jsou k němu neustále přitahováni. Protože přirozeně jejich těžká temná duše zatížená nízkofrekvenčními energiemi zločinných vesmírů je vyloženě táhne do černé díry této galaxie, aby skrze ni tento útvar definitivně opustili. Proto skutečně satanisti uznávají Satana, jako svého Pána, a ač ten nad nimi vládne, tak jimi opovrhuje a nenávidí je a nakonec je zničí, definitivně vymaže jejich existenci v této galaxii. Je to vztah, jaký má kat k zločinci určenému k popravě.
Přitom jako entita, osoba, duch je Satan ve skutečnosti docela milý, protože ve skutečnosti jedná v zákonu jednoty za zájmy živého a zdravého vesmíru a naší galaxie. Aspoň já jsem ho tak zažila a myslím si, že každý, kdo není zločinec v tomto vesmíru a galaxii, to tak musí na té mystické rovině zažít. Takže kdo je dobrá duše, tak nemá se Satanem žádné problémy.

Já jsem byla v dobách těch nejtěžších útoků NWO natolik zapráskaná tak supertěžkými satanistickými vlivy, různými mimozemskými satanismy, příšernými entitami, že jsem byla vyloženě tažená pod vlivem těchto potvor do černé díry. Jenže já se tam nemusím bát zabrousit, což se nakonec vyplnilo v tom, že jsem tam naopak naplno zahučela, vědomě, militantně a v poslední naději. Uprostřed černé díry se nachází metafyzický nulový bod, ve kterém je kosmické vědomí Stvořitele. Nikdo s čestnou duší se nemusí bát ani Boha, ani Satana, ani kosmického zákona a vědomí. Takže se nemusí bát ani stát uprostřed černé díry, vrátí se.
To je něco jako magická cesta určená pro nenávist a negativní emoce, pro vybití hněvu, pro základní setřesení příšerných potvor, když je člověk v temnotách a zároveň má hodně energie a vůle bojovat o život a vyšší princip, odhodlání se s tím vším zlem magicky porvat.

Kristus a jeho energie už je natolik rozsvěcovací a vysvěcuje, že se temnota doslova vzdálí v přiměřeném kruhu, kam sahá Kristovská energie, protože to doslova nesnáší. V takové silné radikální energii lásky a světla nemá nic nečistého a ničivého šanci.
Jenže když je člověk napadený a v těžkých stavech temné mysli, tak na toto kolikrát nemá, žádné vize lásky mu v hněvivých dezintegrovaných stavech rozzuřeného zvířete bojujícího o život nedávají smysl, nemá pro to prostor, není to možné … tak ve stavech války je tento odvrácený exorcistický princip taky řešení.
S tímto principem jsem se ale později taky dostala na nějaké limity, kde to už přestalo stačit, protože kosmický zákon ty některé temné nechával i tak a já jsem taky ztratila už ten nápor spravedlivého hněvu, vyčerpalo se to. Tak jsem později začala přijímat více a více světelné principy a když jsem se s pomocí GF a jejich psychoterapie zastabilizovala a získala jsem větší prostor k přemýšlení, klidu a rehabilitaci, tak jsem již přestala pouze s tímto jedním principem a začala jsem používat oba. Oba pohromadě jsou nejúčinnější, protože Stvořitel a Krist a GF a planeta a všechny vesmírné síly se starají o to, aby světlo bylo co nejsilnější, kde se vysvěcuje a černá díra co nejvíc táhnoucí pro ty satanisty, temné poletuchy a všechny zločince, aby měli kam vypadnout.

Třeba budoucnost jednou pomůže dál rozklíčovat všechny tyto kosmologie. Já jsem si musela náboženskou a mytologickou kosmologii pořádně překopat a přebudovat a zdokonalit, abych se neutopila.















Tak došlo na moje slova a Auroran a částečně i Křešová byli použiti do médií, k rozmáznutí mnohých problematik žádoucím způsobem pro vládní vrstvy, které mají zájem blokovat dobrou budoucnost a pracovat pro NWO.



Vím, odkud vítr vane, respektive byla jsem součástí FB skupiny, kde se dlouho kritizovali tito dva a kde vznikl nakonec „varný kotlíček“, odkud tyto iniciativy vzešly. Já byla dříve velká kritička Křešové, ale jasně jsem vysvětlila stanoviska proč. Bohužel nedošlo k tomu, že by byla „odbornou veřejností“ odsunuta na okraj. Nakonec se docela ustálila a musím ji uznat, že i zkvalitnila svoji tvorbu, až mi časem vlastně docela přestala až tak vadit. Nesleduju ji a mám klid. Smířila jsem se s tím, že holt, kontakt s GF nehrozí a ona je jevem tohoto vývoje. Že cesty vývoje se rozeběhnou jinudy.

Stejně tak Rouranova sekta se tak nějak zakonzervovala a dále už se o tom nic nedělo, víceméně. Hodně lidí z kázání tohoto podvodníka vystřízlivělo a stejně jako celá otázka mimozemského kontaktu se celá ta věc začínala schovávat za zenit a vypadalo to, že holt vše vyšumí do prázdna.



Ovšem ne, není to tak. V té FB skupině se začala objevovat jakási aktivistická vlna proti Rouranovi, že to jako poženou do médií. Kromě pocitů a několika výpovědí neměli nic, za co by ho mohli reálně odsoudit. Já nezpochybňuji, že Rouran ublížil lidem a že je de facto podvodník. Ale těmto lidem šlo evidentně o to, aby byly všechny tyto věci, o kterých něco říká Rouran, prohlášeny za blábol, včetně všeho toho, co říká Křešová. Při konfrontaci s těmito lidmi mi bylo řečeno, že jsem oběť s vymytou hlavou, která převzala jejich propagandu.

Následně se do věci aktivně zapojil jakýsi Jakub Jáhl, který začal natáčet videa proti Rouranovi a začal právě rozhlašovat, že nyní začne velká mediální akce proti němu, že se máme těšit.

Když jsem si tohoto člověka prohnala googlem, vylezlo na mě mnoho kritických článků, o kterých on sám prohlašuje, že je to zlá pomluva, ve kterých proti němu zazněla silná obvinění z podvodnictví, fetování atd., včetně faktu, že založil jakousi Satanistickou společnost. Tehdejší svědek této jeho společnosti v rozhovoru tvrdil, že Jáhl razil filosofii, že žádný Satan neexistuje (tedy na hlavu postavená bezvěrecká provokace) a že později se společnost rozpadla. Jáhl v jednom ze svých videí o sektách, které natáčí, vyjádřil určité naděje, že některých kauz „by se mohli konečně chytit Piráti“. Jeho FB profil je oděn do ukrajinské vlajky. Kolikrát má vax, to netuším, ale tipuju, že alespoň 4x.



Takže tady není pochyb, že jde o technokratické neoliberální toxické svinstvo, které rozleptává společnost a že jde o akce nějakého židozednářského škváru.



Když jsem pana Jáhla velice slušně konfrontovala na FB stránkách proti Křešové a Rourovi se svými poznatky o něm, bylo mi od něj řečeno pouze to, že musím být velice nenávistná osoba, nic víc. To byla jediná reakce.

Následně, protože jsem byla vytočená, jsem se dostala do konfrontace a vychovávacích a usměrňovacích tlaků správců skupiny a tak jsem raději jasně vyjádřila, že s tímto nechci mít absolutně nic společného a skupinu jsem opustila dobrovolně.

Což jsem udělala dobře, za pět minut dvanáct. Protože už to žíravé mainstreamové svinstvo vyšlo a jak jsem si uvědomila, je třeba hájit Zítka a nakonec i tu Křešovou, jinak mainstream rozebere a roznese na kopytech celou alternativu. Skrze lidi se škraloupy.

Rouran si za to může, jenže jde o podvodníka na první dojem. Jde o to, aby alternativa HNED takové lidi eliminovala věcnou a jasnou kritikou, jako to udělala např. Libor Smetana. Jinak z takových vychytránků vznikne fenomén, který následně nějací podivní čertíčci od divných spolků společně se satanistickým mainstreamem dokonale zužitkují na likvidaci a diskreditaci všech nepohodlných myšlenkových proudů.



Tady jsou ty články, co jsem zatím našla:











Článek o Auroranovi na seznamu:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-teren-lide-veri-ze-je-z-vesmiru-ve-skutecnosti-je-instalater-a-dluzi-devet-milionu-245447



Články o Auroranovi na Studentských listech:



https://slisty.cz/vira-o-mimozemstanech-i-ideologie-clovek-propadne-sekte-a-odpoutava-se-od-realneho-zivota-rika-pribuzny-obeti/



https://slisty.cz/auroran-vyuziva-nemoc-a-strach-k-vlastnimu-obohaceni-a-uspokojeni-rika-exclenka-sekty-novija-gana-sepata/



https://slisty.cz/vyhranuji-si-pravo-elimimovat-kazdeho-hybrida-stejne-jako-draka-podle-dokumentu-sekty-musi-dojit-ke-smrti-a-mnohemu-utrpeni/



https://slisty.cz/casto-vyhrozoval-ze-se-zabije-a-sexualne-me-obtezoval-nemam-na-nej-dobre-vzpominky-vypravi-dcera-sektare/









Všechny tyto články spojuje kromě zdánlivě ušlechtilého cíle chránit obyvatelstvo před podvodným Rouranem hlavně diskreditace antivaxerství, slovanských myšlenek jednoty s Ruskem a celkové potenciální možnosti, že by bylo možné, aby mimozemské civilizace jakkoliv mimosmyslově kontaktovaly naši společnost.



Takže tak. Ač jsem byla kritičkou Křešové a Rourana, tak s těmito snahami nechci mít nic společného.












PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.2. > PřilítliMimozemšťani>





Celá tato šaškárna kolem mediálního potírání sekt, ve které je nyní Rouran nově, je v něčem samozřejmě přínosná a v něčem, jen tak jakoby mimochodem, definitivně ničivá pro mnohé alternativní myšlenky.

Protože se mi Jáhl nelíbí a vytáhl nově i potírání Andrejky, kdy zveřejnil FB příspěvek, že se hrabe v telegramovém účtu jejich skupiny a tam objevil nějaké seznamy, asi od údajných Bílých klobouků, kde jsou uvedeny veřejně známé osoby, v jakém jsou stavu, jestli mrtví, a jakoby naživu, nebo doopravdy naživu a jejich klon běhá po povrchu atd. … a následně to dokončil formulací, že co jsou tito lidi zač, co tomuto věří, že běhají mezi námi a že jejich konec se blíží …. tak jsem se s ním dala do křížku přímo na jeho profilu pod jeho příspěvkem. Obšírně a velkolepě jsem mu nastínila problém, že čímže jsou tito lidé víc nebezpečnější, než on, který založil Satanovu komunitu bez víry v Satana a že celá konspirační scéna je příliš obrovská, než aby bylo toto v jeho silách potírat.
Odpovědí bylo ticho a potom několik gifů od jakýchsi lidí s dredy a tetováním, doporučení ať zajdu na psychiatrii atd.
A to zdůrazňuji, že jsem nepoužila sprostého slova. Zkrátka jsem zdůraznila, že jim evidentně vadí antivaxerství a slovanská pospolitost, tento typ myšlenek. A protože jsou všichni s ukrajinskou ideologií – tzn. nacismem a satanismem, tak jim to ukrutně vadí.

Protože tam jedna pinda pak zdůraznila, že se se mnou ale nechtějí bavit pani… tak jí Jáhl jakože vtipně odpověděl něco ve smyslu, že takto dopadají fanoušci Bergera i po vystřízlivění.
Asi mě ještě neobjevil idiot. No nic.
Stejně jsem přesvědčená, že celý Berger musel vylézt na scénu doslova kvůli mně. Protože kdyby nebylo mě, neměli by co potírat a diskreditovat. To JÁ dala celému tomu mimozemskému kolotoči rámec, aby to konečně kurva aspoň trochu dávalo smysl. A jsem antivaxer a právěže a to je na tom asi to nejhorší pro kreténstvo všeho druhu, jsem vyznavač Euro-Asie, dle mé vize a zážitku je Galaktická federace jednoznačně zatížená na Peršany a Rusy. A né na debilní USA.

Takže místo toho, abych říkala, že krásňoučký hodňoučký galaktický hodný andělíčci nás chtějí všechny naživu sloučit pod USA laskavé velení Whiste hats a dá nám všem med beds a laskat nás na bříšku říkám, že ne ne ne, GF je s Peršany a Rusy, žádný technologie vám nedá a protože jste hajzli, tak hodlají nechat plout depopulaci. Jestli se chceš zachránit, hezky laď se signály. Přes krystalické podzemní technologie ovladatelné vědomím.
Nepohodlná verze.

No tak mám non-stop problém, že. Takže mi nejdřív, bez použití jediné vulgarity z mé strany, bylo řečeno FB samotným, že mi na dva dny blokuje volání a skupiny a nevímco kvůli šikaně kterou provádím, načež Jáhl zřejmě vyhladil vše, co jsem napsala a dokonale si mě zablokoval.

Tož --- demoška ne?

Takže opravdu netuším, čímže tedy hodlají sundat Křešovou, ale celá ta věc začíná být docela dost zábavná. Kromě tedy toho, že všechny moje myšlenky jsou devalvovány Rouranem, aniž by mě, ten originál, kvůi kterému to vzniklo, kdy kdo někdy četl.
Rouran je asi blázen, kterému jeblo někdy kolem 2009, tehdy se pustil naplno CERN, na konci roku 2008. Hráblo hodně lidem a NWO si začalo provádět svoje psychotronické operace. Holt ho to asi sejmulo, žil špatný život motající se kolem prostituce, měl problémy, ale měl vzpomínku na divnou inspiraci a zřejmě se to prostě rozhodl střelit přes Křešovou, aby na tom vydělal, přičemž ho řídil ještě někdo z pozadí. Z výpovědí to tak vyplývá.
Křešová byla zřejmě v jiné situaci. Jakožto starostka byla zřejmě ještě skrze svoje snahy se do všeho montovat navedená na Elenu Danaan, prohnanou babylonskou iluminátskou svini, sama baba držená v zajetí svým obskurním pornem, které měla v rukou neznámá moc a vrchnost. Dokud lovískovala Elenku a ničila a pomlouvala reálné projekty Galaktické federace, vše bylo OK. Ovšem jak sama jednou Andrejka ze zahrádky přiznala, modlila se a tuze si přála, aby měla taky nějakého toho kontaktéra, čili ji Danaan nestačila a chtěla se z toho vyzout.
Přišlo vyšší vědomí a uvidělo Andrejku…. A vyhmátlo Rourana. Ti dva se sešli. Mě to odprásklo nervy. Ji to vysvobodilo od NWO. Vyšlo najevo to porno. To jsem ji rozmázla, aniž by ji to uškodilo. Když chce někdo ničit z Pirátstva a jiných obskurních židozednářských spolků Andrejku, porno ignoruje, protože by museli řešit i MĚ! A to oni nechtěj proboha.
Takže Křešová se vysvobodila od NWO a je nevinná jak štulec sladké blbosti.

Ji už nikdo nedostane.

Ale tito idioti od Pirátů a podobných idiotských spolků všelijakých vyšinutých čertíčků se náležitě ukázali. Čím víc dredů a zelených svočků na palici a čím víc potetovaná kůže, tím víc idiocie a šoku z toho, že by mohli být i kritizováni. Oni jsou přece „cool“ a „rebel“ ne? Jak se ukázalo na výpovědi jedné blblé paní, co obhajovala, proč bude volit Petra Pavla, tak dávná STB, když se jim přihlásilo dobrovolně do služeb nějaké tupé amorální hovado, co mělo IQ houpacího koně, že by to ohrožovalo i státní bezpečnost, tak mu řekli, „že je na ně příliš velký rebel“.
Takže je jisté, o čem toto je.
Nehledě na to, že jsem také zahlédla a nevím kde, jak si jakýsi zřejmě Pirát na FB stěžuje na dělnictvo, že by jako levicová hmota neměli mít rozhodovací právo a nechávat to na vedení, neboť jsou idioti a kdyby dostali svoje skutečné názory a hodnoty, rozhodovali by se špatně. Což je pravda, jakkoliv bizarně to zní. Je to tak. Komunismus stál na násilném uchopení dělnické třídy za držku a v totalitních podmínkách byli donuceni zlepšit svoji hmotnou úroveň. Jakmile jim bylo dovoleno se rozhodovat samostatně, začali volit svého třídního nepřítele, zlého žiďáckého korporátního dědka na adrenochormu.
Takže je vlastně dokázáno, že je na světě přebytečné množství idiotů, dělníků, co odmítají pochopit rámec společnosti a jsou strukturovaní pouze na totalitu, bojových kokotků, kteří mají jebavou mysl již ve své DNA, přebytečných povrchních samiček určených pouze k reprodukci….
No a pak jsou tady zběsilí idealisti a fakt hnusná satanistická struktura moci.

Já už vše řekla, své vize, zkrátka depopulace, nebudu se rozčilovat. Vzestup ducha a depopulace. Vůbec se to nevylučuje.









PřilítliMimozemšťani> 















Nevím, o co přesně jde, protože celá ta věc je naprosto iracionální. Vyšly články o Auroranovi, kde nebyly žádné informace, které by nebyly známé už 1,5 roku minimálně. V době, kdy by bylo potřeba před ním varovat, tak byl na koni a Křešovou jako takovou jsem nenáviděla jenom já, protože zhatila všechny dosavadní výsledky.

A nyní, když je po všem, tak se najednou o Rourana začnou zajímat média, když už ty škody napáchal a už je to de facto zbytečné. Najednou se v tom začali angažovat divný lidi a hnát to do médií. Jeden tvrdí, že v tom měl zamotané příbuzné a jeho vyznání je keltské, nebo nějak jinak pochybné a vyniká tím, že má všude příšerné hrubky v psaném textu. A ten Jáhl je divný satanistický technokratický čertíček. Určitě bez vyznání, nějakého kloudného, prostě bezvěrec. Protože když někdo založí společnost, který jakkoliv má v názvu Satana a nevěří v Satana, tak měl v mládí v kebuli takový guláš a nulový základ, že to za nějakých 10 – 20 let neměl šanci jakkoliv změnit.

Tak tito jsou teď poháněči, hrdinové, roztrubovači do mainstreamových médií.

Média se toho chytnou, protože tím budou moct ještě víc udělat zlo, to je jejich práce, tak co by ne.



Jáhl se velice činí, je v tom extrémně zaangažovaný, má několik profilů na YT. Tady je třeba jeho jedno nejnovější video, naštěstí to není půl hodiny zbytečných keců, ale 3 minuty snah o „profi video“:





https://www.youtube.com/watch?v=ObpWBWfTgac





Je to trapný, Rouran poškodil kontaktérskou pravdu a snahu už tak příšerně a teď se v tom začne ještě rochňat takové hovado. A rozmaže to už úplně na kaši, aby poškodil co nejvíc.



Navíc tento zmetek má ještě v plánu sejmout Křešovou. Pochybuju, že se jim to povede, protože ta je nyní už neotřesitelná.

Když byla možnost ji sundat, tak to nikomu nevadila. Tehdy byla příležitost ji sundat odbornou kritikou a tím skandálem s pornem. Jenže to byla jenom moje snaha, nikdo se nepřidal, nikdo ani nesdílel moje „odborné stanovisko“. Byla jsem sama. A teď? Už vůbec nechci, aby ji někdo někam dával pryč.



Naopak, Křešová musí zůstat na ezo-ufo scéně, aby naplňovala zlo. Ezo-ufo scéna totiž musí zůstat v této neměnné podobě, jako zlo, jako prolhaná žumpa absolutních lží. Jakmile se dá jedna z těch figurek pryč, přijde další série dalších kreténů a hovad a to ještě horších, aby se znovu usadily. Já už na toto nemám nervy, absolutně si to nepřeju.

Křešová, Suenee, Válková atd., musí být na scéně a musí lhát, mají svoji vykrývací roli, prodlužují čas, vyplňují tu mezeru, protože kontakt NENÍ v plánu, dokud nebude po depopulaci. Tak se musí lhát a vyplňovat čas nesmysly. Proto tam ty figurky jsou, jsou neměnné, neotřesitelné a můžou beztrestně lhát. Ač nikdo z nich nemá kontakt, možná krom Válkové, o mimozemšťanech vědí totální houby, bagatelizují skutečné problémy a ničí reálné projekty GF. To ničení všech dosavadních výsledků GF začalo na konci roku 2021, tehdy najednou dostalo zlo absolutní převahu ve veřejném prostoru a začala soustavná decimace všeho toho, o čem píšu. Já jsem špatný prorok prý, celá špatná. Mně nikdo nevěří a už mě nebaví se někde doprošovat.

Minul rok 2022, kdy mělo dojít ke kontaktu. Nedošlo k němu, protože GF vyhodnotila, že je to k ničemu a řešením je depopulace.



Ten vývoj jasně běží podle toho – dementní rozjívená civilizace, která ignoruje nacistickou politiku a prasárny, nutí nám nacismus přes lásečku k Ukrajině, my jsme „russké svině“, odpráskávají nás psychotronickými zbraněmi a milostpanstvu to připadá jako blbost a že jsme hysterický paranoidní krávy atd. Ne, toto nespěje k ničemu dobrému.

Lidi si musí definitivně sáhnout na kamna a spálit si ruku. Takže poroste psychotismus díky neúprosné pabě 5G do nervového systému, vědci budou dál lhát, propuknou turborakoviny, vzroste extrémní násilí atd. …. vše se bude jenom horšit, dokud nevymřou všichni primitivové.

Nic jiného se nechystá. Proto musí být mezitím nasazená prolhaná ezo-ufo scéna a lhát, až se jim bude od huby kouřit. Jakmile se jedna ta bestie odstraní, přijde ještě horší, je výhodnější je nechat a nehýbat s nimi. Když už jejich kecy známe a jejich činnost už máme zmapovanou. Tato věc je nyní kosmologicky nastavena na prosazování zla, není dovoleno, aby přišel někdo se skutečným věděním, alespoň to tak vnímám. Těžko do toho vstoupí někdo nový a přínosný, vývoj minulých let dokázal, že toto je všechno, nikdo další není.



Jinak samozřejmě neustále probíhá aktivace energetické sítě, čištění polí, bombardování planety vnějšími energiemi z vesmíru atd.

Ale to lidi nezajímá, nevnímají to.

Oni čekají na medbeds a realita je „příliš fantastická“ a kdo ji vysvětluje, „je blázen“.



Navíc si taky nejsem jistá, kde je pravda, sama jsem z vývoje této věci dokonale v šoku. Když jsem začínala, byla jsem naivní. Až 2021 – 2022 mi otevřely oči, kdy jsem byla ocejchovaná jako škodná společnosti a nikdo další se už neobjevil na ezo-ufo a ti, kterým jsem dříve věřila, se ukázali jako zrádci a odpůrci GF, jak je znám.











Tommo (Občasný) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani>
Ahoj Přilítli.

Nepíši ti sem abych jakkoliv rozporoval, rovnal, měnil tvé vepsané myšlenky. Nebo podsouval svoje. Nehledám konflikt.
Hledám kde a v čem se naše myšlenkové pochody, úsudky překrývají.

Diskreditace ativaxérství, slovanských myšlenek a nakonec obnažené pravdy, např., že za velice úzkým spektrem stávajícího lidského vnímání existuje mnohem více než-li jsou si ochotni důkladně uměle zapečetění lidé připustit pro mne rozhodně není jakkoliv možné a o to více neskutečné je, že by se to právě v tomto okamžiku mělo uskutečňovat, dít skrze mainstreamová media, která vlastní satanisté. Víme.

Predikované snahy dehonestace, zesměšnění těchto lokálních bohužel většinově hrabivých alternativních proudů, vykradačů spirituálních myšlenek v tom opět hrabivém, neobjektivním a zaprodaném proudu hlavním se dostávají na stůl průběžně. Nyní skrze p. Bergera a jeho sekty.
Snaha potlačit, zesměšnit a nakonec zakázat vyšší pravdu prostřednictvím top EZO šmejdů. Jasně.

Neočekávám reakci, vyjádření paní Andrejky, která tuto hvězdu objevila a pozvedla z temnoty.
Snad je na sebe hrdá.
Palečky nasbírala a teď se určitě konzervativně distancuje od svého stájového koně.
Osobně bych uvítal další neestetický syrový porno štěk z důvodu dopadu pouze na její osobu. Třeba vysílán ve Zprávách z galaxie.
(Konspirací zůstává, že jsou to staří známí ze satanistické pornobranže pro mládež a dospívající.)
No a zářivé světelné dušičky, staré moudré inkarnace, nositelé gnostické praxe by se ne pravděpodobně, ale zcela určitě nalepili na nějakého jiného úchyla.

Takže raději brzdím, abych paní Andy a nakonec ani panu Bergerovy nekřivdil, že sice neeticky - tedy již standartním stylem pouze využily díry na trhu a projdu si ty přiložené odkazy.


„Vy jste jenom manipulátoři,“ osočil se Berger na štáb Seznam Zpráv. To je takové to : Zloděj křičí chyťte zloděje, že :)


Instalatér dluží několik z velké části imaginárních milionů státu / mafii - dalším satanistům. To mě zas až tak nepohoršuje.
Opustil svoje vlastní děti, svoji rodinu, aby mohl již na plný úvazek manipulovat lidskými osudy z upoceného auta.
To je jako jiná paráda. Čisté poslání.
Snad svůj hmotný dluh na výživném pro své potomky srovnal příjmem z organizování Hvězdných lásek.
To nehmotné emoční strádání v neúplné / nefunkční rodině se vykalkulovat penězi jaksi nedá, ale může být nádhernou jednosměrnou pozvánkou pro entity, egregory dezorientace a dezintegrace duše, ale nemusí. Manipulace směrem k těmto dětem bez štítu otce to má jen jednodušší.
Doufám však, že tato zkušenost jeho potomstvo může naopak i duchovně posílit a nakopnout k neopakování chyb svého vykutáleného, všemi mastmi mazaného vlastního otce. Morální hodnota na nule.
Tradiční rodina je v té Državě vnímána z mého pohledu dosti rozvráceně.
Ezoterické kuplířství zastřešené vyššími duchovními zájmy. Super.
Fúze EZO - ASTRO + UFO - SEX v jeho podnikatelských záměrech a aktivitách. Výborně.

Třeba je to žraločí kus s hroší kůží a vezme to od podlahy, dravě - Negativní reklama je také reklama, ne.

Osobně jsem předpokládal, že lépe ustojí a je připraven na mnohem rozsáhlejší konfrontaci své světelné práce před mainstreamovou kamerkou.
Byl by to pro mne alespoň chabí náznak, že svému přesvědčení v tom svém prezentovaném rozsahu věří a je schopen si to uhájit, jakkoliv by to vyznělo extremisticky.
Jako například svého času pan Ivo Bende, který s mediálním vysíláním všeho druhu problém rozhodně neměl.

Motor či záměr evidentně nebyl a není zkvalitnění života, nějaké obrody, vymanění se, sdílení poznatků, informovanost, nýbrž pouze sobecké generování osobního hmotného zisku na úkor opět doslova zmatených lidí.
Tedy ať si on a jemu podobní snědí co si uvařili.
Dělají to přeci vše s čistým úmyslem, upřímně, vědomě.




Mediální "Gell mann efekt" si uvědomuji, protože ho mám zažitý z první ruky, z vlastní zkušenosti.
Nezapomínám.
Vždy když kliknu na Seznam a pod. Dokonce se čas od času nechám nachytat jak záměrně lezu na Forum 24 abych byl v obraze a mrknul jak pokračuje vývoj / útlak, jak se dá ohnout pravda v lež.

Co to je, to právo rozhodovat a kdo ho vlastně má ?.
V té (iluzorní) uznávané "demokratické" struktuře na nejnižších patrech je to lid s volebním právem, které má úplně každý totálně neinformovaný plnoletý bohužel násilně nedovyvinutý polo člověk, pokroucený, omezený zdegenerovaný krypl, který je ohromen množstvím a různorodostí své možnosti volby jestli teda chce temné zlo, černočernou tmu, nebo rovnou peklo ke kterému to stejně tíhne.

Mladí Piráti - teď použiji tu super hlášku z videa : Mladí Piráti videem boří stereotypy o straně. "Jasně, že každý den myslím na Evropskou Unii"
jsou výkladní skříní této zvrácenosti.
Musím se ti svěřit s tajemstvím a přiznat se. Myslím na ní také dosti intenzivně, jenže trochu v jiných kontextech.

Zde se naschvál nějakými stínovými osobami avšak otevřenou cestou podsouvá možnost debaty pro odejmutí volebního práva "nekompetentním".
Z velké části názorově potlačeného a nakonec však stejně již polapeného a zformátovaného proletariátu.

Media působí, tlačí, usměrňují, jemně navádí a poté tvrdě podrobují, vymáhají.

Dělnická třída, obyčejný pracující lid na nejnižších avšak hmotně hodnotově nejproduktivnějších postech přemýšlet o světě, prostředí, kde vlastně žijí, vyrůstali a dále vychovávajíc další generaci nemají čas.
Jsou zaveleny systémovými starostmi, spotřebními nesmysly. Není jim dovoleno ani umožněno v tom správném slova smyslu se nějak svobodně nadechnout a rozhlédnout se.
Raději si dají tu vakcínu, pivo a chtějí mít pokoj.
Hrají si svoje podstrčené nizounké techno mini hry na lepší automobil, telefén, nadupaný panelákový byt, pod veškerým vypětím snad vypotí a pak si na profil vyfotí malý rodinný dům pod sítí vysokého napětí.
Ve snaze dostat se do stále zmenšujícího okénka možnosti postoupit společenským žebříčkem víše, viz níže.

Rádoby organizující organizátoři - manažeři, manažerky všeho druhu. Různé vrstvy střední a té systémové třídy jsou lazeni medii a před již vysokými školami, systémem nadopovány.
Ti zas přemýšlet o hlubších hodnotách nechtějí, souzní s těmi korporátními, které je i řekněme více okamžitě materiálně odměňují. Jsou tedy upláceni.
Chtějí si užít svůj jediný bezvěrecký život, kde přeci mohou být i trochu "hyeny" za to celoživotní úsilí a osobní obětování ve jménu lepším global-korpo zítřkům.
Zajede na dovolenou do turistického ráje, resortu odtrženého od lokální i své všední reality a dojde k usmíření že je ve jak má být.

Co na tom, že systému podstatná část lidí vlastně nevěří, protože když dojde na lámání chleba velice jednoduše bez otázek přijmou informace přesně v tom znění jak jim "velký bratr" systém, média prostřednictvím presstitutů předloží.

Takže ať se všichni ti zdegenerovaní, nepodaření, dezorientovaní, úplatní mutanti, když je to tak nevyhnutelně nutné vyjeví ať si poplácají po všech těch údech - pohlavích. At svá těla i mysl už jednou provždy otráví všemi těmi toxickými sračkami, které konzumují myslí, ústy, nitrožilně a poté ať laskavě táhnou do hluboké propasti!

Děkuji ti PM


Ps:
Při čtení posledního odstavce komentáře, kde zmiňuješ CERN a níže se mi vybavilo, že jsem již někde něco obdobného i když v trochu jiné formulaci četl.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mezi-poslanci-je-mene-dementu-nez-mezi-obcany-brojil-zeman-p/r~36e40d34e78911e5a8d7002590604f2e/

Je to tato pasáž :
"To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. (...) Těmto lidem - je to tedy polovina národa - uniká ona složitá mnohotvárnost, komplementarita, mnohoznačnost světa," řekl tehdy poslancům.

No a úplně stejný pocit mini deja-vu při čtení úvodníku, který je na mé úplné pochopení celkem složitě koncipován.
Myslím si ale že to je úplně v pořádku a nějak mě to neshazuje, protože se tyto věci dají pochopit až po individuálním zažití, kterému předchází patřičná práce, vyzrálost.
Zde: https://orgo-net.blogspot.com/2014/01/pavel-rosko-ufo-na-morave.html
Ty mluvíš o exorcismu, vážený pán Pavel o práci s dušemi v odstavci d) Noční

Je tato aktivita / exorcismus alespoň z části schůdná ?




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani>





Vlastně je na tom všem nejvýraznější, na této honbě za Auroranem, ze strany podivného čertíčka Jáhla, ta politická linka věci.
Ta je ostatně přítomná ve všem, ač velice extrémně tupá alternativa ezo-ufo nad tím zavírá oči. Ezo-ufo má pocit, že může nablble blamcat o Američce a Bílých kloboucích a že se z toho celý svět potentočkuje a sedne si na zadek. Ovšem, moje GF je na straně Persie a Ruska, je zaměřená proti Američce docela komplet. Jestli se tam s někým baví, tak asi s minimem lidí a vize budoucnosti je dost bez západu, tzn. jestli někdo vymře přednostně, tak USA a Evropa. Na debilitu, demenci, očkování, uměle vyvolané hladomory, záření, potopy.
Takže GF, když už si bude dělat základnu, kolem které se vše bude točit, tak si stoprocentně nevybere USA.

Přesto se však ezo-ufo této otázce vytrvale odmítá podívat do očí. Elena Danaan, co vychvaluje Elona Muska, technokratického magnáta, co si hraje na vesmírné impérium a ještě jí mrše plazím stylem mrkají oči – tak kdo nevidí, že to je NWO svině, tak je vážně idiot. Křešová může být klidně idiot. Ale tam by měla už brzdit, ale ona né, přitáhne Rourana a pak se ukáže, že někde vystrkovala prdel jak poslední coura. Tam byla příležitost ji sejmout tak, aby to bylo prospěšné naší věci – tedy odbornou kritikou dokázat, že ona je postavička nastrčená od NWO. „Oboru“ by to pomohlo. Ale evidentně, v „oboru“ jsou nasazení hajzlové, kterým tato fakta záhadně nevadí.
Takže vše utichlo.

Ale teď se toho chopila ukronacíčkovská liga, žluto-modrá pakáž, pro kterou jsme „russké svině“. Takže stačí, že Křešová pozitivně hodnotí Trumpa a Putina a už je oheň na střeše a Jáhl hejká jak nakoplá husa, jak je zvyklý z mainstreamových davových psychoz, něco ve smyslu - to vám nevadí, že ten a tamta SCHVALUJE PUTINA?????
Jo, tam jde o zkurvený nacisty versus Slovani, o nic víc nejde.
Takže místo toho, aby se toho tehdy chopil někdo s mozkem, tak teď se po tom vozí nejhorší špinavá satanistická verbež, co má profily plné žluto-modrých srdíček.
Naštěstí ezo báby jsou většinou vyznavačky Putina, takže mezi nimi nepochodí.

S těmito lidmi také nehodlám nacházet společnou řeč, nejsem příznivec nějakého smiřování. Žluto-modrá pakáž už jí zůstane, už se ukázali. Navzájem jsme ty skupiny jakože spáchali vlastizradu. Slušný lidi se od toho už distancovali. Zůstali jen přesvědčení náckové, kteří zradí naši budoucnost a zemi při každé další příležitosti, která se namane.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2. > Tommo>




Ahoj Tommo.

Že by Andrejka natočila omluvné porno? :-) To bylo dobrý :-) Ona z toho vyvázla s docela drsnou ostudou, co si budeme povídat. Kdyby to tehdy na ni ruplo a pěkně se to propralo v ezo žurnálu, tak by na tom dnes byla lépe. Měla by provětráno a možná by ještě i starostovala, kdo ví. Všichni by to o ni sice věděli, ale měla by po konfrontacích na toto téma. Třeba by se z toho ještě vyzula, kdyby kápla pravdu, že ji tím vydíralo NWO a ona se chtěla za každou cenu nějak spasit, nejedno alternativní oko by zaslzelo. Je tedy otázka, jestli by byla po něčem takovém ještě naživu, ale teoreticky by z toho mohla vyváznout i jako nefalšovaná hrdinka.
No ale je to Křešová, držme se při zemi.

Takže se nic nepropralo, akorát to o ni všichni vědí a je také zakázáno se konfrontovat s ní na toto téma, „protože to byla nějaká jiná jí podobná holčina“, jak všichni dobře ví, jak to zaznělo u Jarouše Grunwalda :-D A teď musí dělat vědmu, předstírat, že má vyšší síly, které ji něco radí, že jako do něčeho vidí a taky jakože rozumí mystice a do toho shánět čím dál blbější kokotiny z tuzemska, či zahraničí a zvěstovat. Aniž by hrozilo, že se cokoliv z toho stane, nebo že se něco vyřeší.
To má za trest. Kdyby ji normálně hráblo, bylo by to pro ni požehnání.

Právěže Křešová už mi nervy nepije. Smířila jsem se s neveselou situací, ale nejvíc se děsím toho, že z toho nějaký vyšinutý paka s ukrovlaječkou udělají politický tribunál. Za nacismus, Ukrajinu, Banderu a další ksindly proti těm strašným ruSSáckým sviním v alternativě!
Mohli by si stěžovat asi i na ty mimozemšťany. Jde o to, že když někdo přiletí k této planetě a uvidí situaci, tak zejména v inkriminovaných dobách po r. 2000 prostě vyhodnotí USA jako agresorskou bestii, kterou je potřeba sejmout a začne hledat reálnou sílu v protistraně – což je ideově zejména Persie, pak teprve Rusko, které bylo, jak sami přiznávají, balamucené k více mírovým postojům, než by se slušelo.
To je realita, tak to je. Je to i magická a kultovní válka do toho všeho. Válka v naší hlavě. To globalistické programování ze západu bylo tak ohavně silné.
A teď, když jsou v tom základním rozhraní temní a NWO už poraženi, tak pokračují v páchání zla skrze demenci obyvatelstva. Je to hnusné démonické divadlo. Někdo, kdo vypadá jak čertíček pak chce zničit Křešovou skrze „dezolátství“ a to, že nechala vzniknout Rouranově slávě.
Jedni šmejdi proti druhým šmejdům, prakticky je to tak.

No tak se o tom dá aspoň porozprávět :-)

Další katastrofický scénář by byl ten, že by se jim podařilo vykopnout Křešovku a nastrčit nějakou zfetovanou dredatou pizdu s cvočkem na nose a vytetovanou zmijí do ksichtu, která by nahradila „Andrejku“. Která už takhle „zabila“ nějakého anděla, který pak nikdy nepřišel a usadila se jak růžová bachyně. Pak bych možná vytáhla i křížek :-D A zírala na nebe, kdy přilétne ten Lucifer, jak prý tuhle žvanil papež.

Srovnání Ivo Bendy a toho Rourana je taky zajímavé, ač tedy Benda řekla bych nebyl podvodník. Rouran je podvodník. Třeba mu hráblo kdysi a něco zažil, ale nyní do toho šel jako podvodník a tu inspiraci, kterou má hodně i z PC her, prostě nějak využil ke splácání jakoby ideologie. Benda byl zřejmě kontaktovaný doopravdy, ale můj názor je ten, že šlo o záludnou akci vojenských tajných služeb, že to byl NWO psychotronický útok. S Bendou zatočili a celou tu věc zdiskreditovali. „Aštar Šeran“ je od té doby přízrak a noční můra všech skutečných kontaktérů. S Bendou si dali záležet. Rouran už je střih a formát naší vlády – neaprobované vagabundské tupé hovado, co nadělá škody jak slon v porcelánu. Úplně jiný styl diskreditace a ničení.

Absolutní souhlas s tvým popisem problému dělnictva a tzv. proletariátu, ono se to dnes týká už všech tříd. Jsou tupí a povolní, taky jsou většinou zadlužení, poddajní a poslušní systému. Nakrmení tím, „že nemají závidět schopným“ atd. Že musí být pracovití a všechny tyto hlášky, co slouží jen tomu, abychom plnili kapsu nenažraným korporátním dědkům, aby měli na adrenochrom. Tak to je.
Jenže, tito lidé by měli přestat existovat, jestli se chceme takto zrůdné společnosti zbavit. A ten čas se nachyluje, těchto přizpůsobivých malých lidí je příliš a kladou velký odpor pravdě. Já už třeba nejsem moc ochotná se jimi a jejich demencí nechat ničit a cokoliv zbytečně pro ně dělat, jsem smířená s tím, že lidí bude ubývat a jako první začnou mizet ti nejdebilnější a my budeme mít šanci přežít jedině tehdy, pokud systém nepřituhne a neskončíme v novodobých koncentrácích jako nežádoucí osoby. Nevím, je mi to i dost fuk. Jisté je jen to, že pokud chceme high-tech, společnost se musí zbavit přebytku vyzobaných idiotů. Když nebudeme mít high-tech, usmaží nás 5G, nebo se vrátíme někam do doby kamenné. Ani ne do doby před cca 100 lety, protože to ještě fungovala řemesla a na světě bylo pouze 2 miliardy lidí. Úbytek idiotů je tedy jediná snesitelná cesta. Když budou idioti ve společnosti, která používá high-tech, bude to nechutná nacistická totalita, nebo to brzy skončí horší válkou a pádem, než byla Atlantis.
Nemám důvod si namlouvat nějaké nesmysly, takto to je. Aspoň to tak vidím, třeba se pletu a lidi jsou ve skutečnosti sluníčka a světýlka, ale už tomu nevěřím.

Ten exorcismus – v poslední době vnímám veliké zásahy, které jsou ale už v oblastech, kam úplně nevidím, chápu to jen zčásti. Jsou to nějaké temné zátěže, které se uvolňují, protože musí, ale jsou to síly, kde už kolikrát nestačí rozum a žádná forma chápání a řeší to nejvyšší kosmické síly. A mění se energie.
Celý ten proces, kterým procházíme, je takový mega exorcismus, celá planeta je zbavovaná těžkých zátěží, démonických vlivů, všelijakých technokratických magnetických ohrad, zatížení a „napíchnutí“ z jiných částí galaxie, či vesmíru …. je toho fůra. Vše se stále zlepšuje, v planetárním rámci. Byli poraženi zlí mimozemšťané, rozpadl se vesmírný vir, rozpadá se archontský kruh, byla pročištěna kultická vřídla, obnovují se sítě krystalických energií atd. Ty energie, co jdou zvenku, jsou dobré.
Ale je čím dál víc vidět bezvýchodná idiocie populace, jak jsou prostě šprajclí a na svou debilitu ještě hrdí. Je to děsivé.
Strašně moc nestačí na tu metu, kterou je třeba dokázat. Překonat technokracii, transhumanismus, psychotroniku v počátkách, snahy ovládat mysl.
Otroci vytvoří jen novou totalitu a já už jsem třeba toho názoru, že nemá žádný smysl se pokoušet o lepší společnost, dokud tu jsou ti otroci. Už jsem to vzdala. Jsem ráda, že nemám potomstvo, protože tento děsivý svět směřuje do dystopické katastrofy nebo nacistické totality nejhrubšího zrna. Kdybych se náhodou pletla s tím optimistickým koncem, že je možná nějaká lepší společnost, je to útěcha. Snad se nepletu.
















Zvrhlá neoliberální klika NWO se snaží co nejvíc relativizovat hodnoty, nyní jsem našla článek na iDnes o satanismu v USA, kde má dokonce tato zvrhlá satanistická NWO obludnost ještě tu drzost se prosazovat a legalizovat v rámci „náboženské svobody“.



https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/satanismus-satan-usa-nabozenstvi-svoboda-projevu-krestanstvi.A240215_155624_zahranicni_jhr





Je to až průhledně směšná snaha bestializovat svět, zničit základní rozlišení toho, co je dobře, co je špatně, aby se vše rozemlelo na úplnou kaši, kde už není šance se této zrůdnosti natrvalo zbavit, tak, aby vyhrál duch, Krist, Zákon Jednoty atd. Zkrátka aby společnost dostala šanci na uzdravení se od této bestiality a zrůdnosti.

Když se rozemele morálka, navždy vyhraje technokracie a lidi se změní v roboty. Až si všechna ta digitální pomatená tetovaná dredovatá vypatlaná paka, co sjíždí nevkus a mají klimatickou krizi, rozemelou i ponětí, že satanismus je zlo a plně ho přijmou, tak ztratí už definitivně šanci, propadnou temnotě, ztratí duši a jako civilizace půjdeme už jen a jen do řitě.

Nevím, kde se tyto tendence zastaví a doufám, že se v tom přeci jen objeví odstředivý čistící moment, kdy už bude těch ultraúchylů dost a společnost, ten její zbytek, se začne velice aktivně bránit a tím se vytvoří definitivní jádro a základ přeživších, až se všechny ty ztracené špinavě duhované flekoty rozpustí v temnotách.



V tom článku jsou dost neobvyklé myšlenky, že si kdo vůbec dovolí relativizovat, zda je satanismus zlo.



„ Iowa přiznala Satanistickému chrámu právo vystavit svou vánoční výzdobu v budově státní legislativy v rámci svobody vyznání. Cassidymu hrozí až pět let vězení.“



Tzn. chlápek, co rozsekal sochu Bafometa v budově Kapitolu Iowy a hrozí mu 5 let vězení, protože má jít o „náboženskou svobodu“.

Tak najednou jsou nucení řešit takovou bizarnost a amorálnost, jestli satanismus má právo na uznání.



„ „Stát nebo jakákoli jeho politická část nesmí uznat organizace nebo jednotlivce, kteří se odvolávají na Satana jako na božstvo, uctívají Satana nebo se odvolávají na Satana nebo satanismus jako na součást náboženské praxe organizace nebo jednotlivce, za náboženské zřízení,“ uvádí se v návrhu zákona.

S podobnou ideou přišel i arizonský senátor Jake Hoffman. Podle něho satanismus není opravdové náboženství, a proto není chráněn prvním dodatkem Ústavy, podle něhož nelze zavádět zákony zakazující svobodné vyznávání náboženství.

Vůči oběma návrhům se zvedla vlna odporu. Podle kritiků jsou neústavní.

„Je to pokrytecké,“ uvedl ateistický aktivista Hemant Mehta. „Ukazuje to, jak málo se republikáni jako Hoffman ve skutečnosti starají o svobodu. Chce svobodu pro lidi jako on a žádnou svobodu pro ty, s kterými nesouhlasí.“





Satanisti jsou drzí jako opice, vlezou jak jezinky, kam je člověk pustí a včas je neflákne po držce. NIKDO s rozumem nebude vyznávat satanismus. Nikdo normální se nebude rvát za legalizaci satanismu. Kdo je ateista, je ateista a ignoruje všechny náboženské proudy. Všechny náboženské proudy současnosti, které jsou plošně uznané, se vymezují proti satanismu. Kdo chce hájit satanismus jako legalizovatelný proud, JE satanista, nebo vykroucené neoliberální zmanipulované hovádko boží, kterému by pomohlo pár facek, jestli nemá co dělat.



A kdo JE satanista, nemá mít právo být v jakékoliv legalitě, protože satanismus JE PRIMÁRNĚ o živých mučených obětech a ničení života.



Takže v článku jsou dále naprosto neuvěřitelné výroky:

např.

„ Varování před satanismem nejsou na americké půdě ničím novým. V osmdesátých letech se zde rozhořela „antisatanistická panika“. Řada znepokojených rodičů věřila zprávám, že satanisté zneužívají a rituálně zabíjejí děti. Zástupci konzervativních křesťanských kruhů varovali před uctíváním Satana ve hrách na hrdiny Dungeons and Dragons (v Česku známé jako Dračí doupě) či v textech rockových skupin.

Panika postupně utichla, když se ukázalo, že spousta příběhů je smyšlených a žádný satanistický rituál se zneužíváním dětí se neprokázal, upozorňuje český religionista Zdeněk Vojtíšek. Podezření z tajného působení uctívačů Satana se stále uchovává na konspirační scéně, zpopularizovalo ji především hnutí QAnon, podle něhož sekta satanistických pedofilů ovládá Hollywood, velké korporace, média i stát.







„ žádný satanistický rituál se zneužíváním dětí se neprokázal“ Kdo může vůbec napsat takovou větu proboha? Jasně. Neprokázal se. To je samo o sobě takový nesmysl. To je přece vrchol satanistického umění ne? Už tím, jak je to profláklé, že se toto děje, kolik postav Hollywoodu už o tom reálně promluvilo …. a oni neprokázali ani jeden jediný případ ano? Vítejte v říši pohádek.



A ač já osobně mám třeba k entitě Satana docela vřelý přístup a nemám potřebu ho nějak potírat, tak nejsem satanistka a ani Satan není satanista. A nevyznávám satanismus, tím pádem jsem pro plné potírání satanismu, nejen tak, že jako nebude na veřejnosti, ale tak, že nebude vůbec. Tak, jak šli nacisti po židech. A teprve až se to podaří, tak bude klid. A zmizí pogromy, jako přímý následek toho, že radikalita přesně tímto směrem je slabá. Takže když se satanisti vyřádí, udělají na zametenou pogrom. Takže chcete-li pogrom, tleskejte legalizaci satanismu.



Tihle parchanti nemají právo si otevírat hubu, vést společnost, nemají mít právo na život. Kdo umučil dítě, či pil jeho umučenou krev, či umučil zvíře a pil jeho umučenou krev … nemá právo na odpuštění, nemá mít právo na život.



Zajímavé je a útěšné je, co jsem vypozorovala, že ve skutečnosti celý tento koloběh mučení obětí probíhá i tak, že tyran, satanista ve skutečnosti mučí kolikrát sebe. Tzn. že v budoucnosti jeho tyranská duše dostane tvrdou ránu a je postavena před věc – buď se teď navždy propadneš do temnot, nebo se rozhodneš se vrátit v inkarnacích a vývoji v čase a odtrpět všechnu svoji bestialitu v inkarnacích svých obětí. Buď tedy satanista mučí vždy sám sebe, nebo je to bytost navždy určená k rozpadu v temnotách, kde je finálním stavem definitivní likvidace a neexistence – Nicota.















PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2. > PřilítliMimozemšťani>




V tomto ohledu, když jsem si pročítala diskuzi, kde se absolutně točícím stylem najdou obhájci těchto zrůdností, kteří absolutně netuší, o čem jejich debilní hlavičky krafou, se jasně ukazuje konflikt, který v tom všem straší a který někdo v diskuzi vyjádřil dokonalou formulací:
„Tihle satanisté jsou provokativní libertariáni, žádný kult rituálních vrahů. „
Paradoxně tam vyřvávají, že za to může křesťanství a islám a nikoliv satanismus.
Ten hájí, jako svoji jedinou hodnotu, čisté zlo jim připadá v pořádku. Inu, konec časů, čas bestie a zrůdností, než bude všechen tento odpad svržen, kam patří a na zemi se začne realizovat „Království nebeské“, tedy stav společnosti, kde jsou všichni jen náležitě duchovně vyspělí, neexistují mezi nimi bezvěrci a tím pádem společnost konečně může vzkvétat.

Tak krásně se do toho ženou sami, přesně tak to skončí, není třeba si z toho něco dělat, nebo snažit se měnit vývoj. Vše se děje správně, nyní se musí vyvalit satanismus a zrůdnost lidí, aby byli svrženi, vše běží podle plánu.

Je to jednoduché, satanisti, kteří byli dříve podpořeni Drakoniány, kteří byli poraženi v událostech 2019 – 2021, jsou nyní již v koncích a nemají zapotřebí se skrývat. Po adrenochromovém businessu se SNAD jde, pokud ne, tak je řešení tohoto všeho před námi. Já taky věřím tomu, že většina politiků, mocnářů, bankéřů, populárních hvězd jsou nahrazeni klony a oni sami jsou popravení/odvezení z planety. Je to uklidňující, je to doslova víra, kterou mě uklidňuje i GF, těžko říci, jak to je. Klidně je možné, že zatímco se tupé fanynky satanismu ovívají svoji liberální příchylností k rocku a tetované prdeli a myslí si, jak jsou strašně moc „cool“, tak někde stále denně brutálně trpí malé děti, aby poskytly adrenochrom žiďáckému, nebo jinému národnostnímu satanistickému chcípáckému bankéři. Nebo popové/rockové hvězdě, kterou tetovaná „cool“ píča poslouchá.

Satanisti nyní tedy mají jedinou možnost – relativizací hodnot se legitimizovat ve společnosti, plně s ní splynout a tím tedy zastavit rozjetý boj proti nim, který začala GF.
K čemuž samozřejmě patří i potírání myšlenek o přítomnosti mimozemských ras, které se snaží pomoci lidstvu a to v rámci potírání „ufologických sekt“. Že běží propagandistická činnost proti alternativě, je z médií znát, přes Rourana se možná budou snažit z toho vytřískat co nejvíc.
Aspoň s tím tak vyhrožuje ten Jáhl, ale zřejmě je to jen takový malý štěkací ratlík, s reálnou mocí někoho ovlivnit, asi jakou oplývám i já. Jeho videa mají dost nízkou sledovanost a hlavně úžasně nízkou úroveň, protože se snaží profláklými a dávno únavnými argumenty ze 60. let dokázat a vysvětlit, že celé UFO jsou meteorologické balóny. Když víme, co všechno už přiznal Pentagon, tak je akorát otravné ho sledovat, protože se evidentně v téma neorientuje a nic o tom neví. Jen se za každou cenu snaží „utvrdit pravdu“, že žádní mimozemšťani nejsou, asi se jich bojí a největší děs má ze spirituality a konce satanismu. Jako zakladatel Satanovy komunity, nebo jak se ta debilita jmenovala, má asi vroubky, tak mu nějaký strážci galaxie prostě vadí a bojí se jich, no.
Tak se snaží oslovit hloupoučké „rozumné ezo“, což je největší bizár sám o sobě, to jsou lidi, kteří se snaží mít duchovní oblasti „rozumně“ limitované, „co je a není možné“, jsou to lidi, co odmítají konspirační realitu a milují duchovní klišé nasazené Drakoniány za celé věky.

Takže odmítají problematiky 5G, mikrovlnného teroru, mind control, psychotroniky, transhumanismu, mimozemských civilizací a telepatického kontaktu, jakoukoliv reálnou mystiku a okultismus negují a dál plácají svoje debility. Prostě nestíhají současnou dobu a už ji nikdy nedoženou.

Tito hlupáci dovolí, aby se satanismus rozlil do celé společnosti, aby vyhrála „odbojná avantgarda, které přáliš nutí Boha“, tedy neoliberální špinavě duhová flekatá verbež, potetovaných divných lidí konce věků … kultura se ztratí, společnost se duchovně rozpadne.
Šanci se duchovně obrodit už budou mít jen lidé, kteří jsou neuznaní a jejich práva jsou někde hluboko za satanisty. Ti, co se tranformují už roky a jsou napojení na planetární jádro, vnější vesmírné vlivy a s mimozemšťany, případně přes mysterium „Krista v srdci“ pracují na změně planetárních energií. Ti jediní si uchovají čistou mysl a lidskou duši a nepropadnou divadlu démonické degenerace.
Budeme připojeni na planetární svaté síly, zatímco liberální satanistický masový proud se už nyní pevně přibil přes příklonnost k nacismu, přes očkování a technokracii k technické elektromagnetické desce, nebo jak to popsat.
Zkrátka, už mají techno organismy a duše.
Dá se čekat, že 5G bude dále nahrazováno 6G a 7G a nano-bio zločin transhumanismu pojede dál. Oni časem ztratí hodnotu jako člověk, přestanou být člověk a snad zemřou, doufám.
Že obranou právě bude spirituální cesta, nejen co se týká rozhodování a nakládání se svým životem, ale i co se týká zdravotních přínosů. Že zkrátka, kdo jede v transformaci, bude schopen se průběžně léčit a ti co jedou v technokracii, budou umírat. Protože „medbeds“ jsou všude a nikde.

Rozhodně západní žvásty o Aštarovi na Jupiteru a medbeds pro všechny jsou lži.

Galaktická federace je reálná, ale kdo tomu nechce věřit, ať tomu nevěří. Co pořád komu dokazovat, proč? Když je jedno svědectví, je to halucinace. Když je skupinové pozorování o mnoha lidech, je to skupinová halucinace. Když je fotka, je to určitě podvod. Atd.
Já je vyfotila a mám s nimi telepatický kontakt, tím jsem dokázala, že věda LŽE.
Dál mě to nezajímá, nemusím nikomu nic dokazovat. Lidi mají povinnosti chápat a přičinit se.
Postavili se zadkem a rozhodli se uctívat Satana.
OK. Jejich volba, ale následky nebudou hezké.

Cílem je stav „Království boží“, to je svět, kde neexistují bezvěrci.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2. > PřilítliMimozemšťani>



Tedy jsem v šoku, tento příspěvek sem vkládám z běžného prohlížeče, zmizela ta blokace, zajímavé.
Buď se moji cenzoři tak rozhodli, neboť zjistili, že tento typ blokace už je stejně na hovno, protože když se rozpálím, tak sem stejně napíšu co chci a to klidně denně, nebo zafungovala včerejší prapodivná událost, kdy došlo k odvedení podstatné části debilního NWO do jiné časové linie, než kde jsme my a tím pádem by to byl projev odpadnutí jedné satanistické kliky, co mě blokuje.
Je krásné žít v mysteriozním světe.

Na druhou stranu už jsem si na to zvykla a je to vlastně fajn, tak snad vydržím denně nedržkovat.
Jen teď mi vývoj situace zase začal pít nervy, špatně se smiřuju s tímto echt debilním vývojem, který najíždí do standardního scénáře Apokalypsy.

Kdy nám na nebi lítá GF, vidí je ale jen lidi s odblokovanou hlavou a telepatickým kontaktem, věda naježená vše velice surově a koženě ignoruje, jakékoliv přiznat realitu GF a NWO a spirituality a transhumanismu a technokracie by znamenalo definitivně překopat vše od základů. Celá akademická obec by vyletěla do luftu, s ní půlka věd, psychiatrie jako obor by musela být kupř. zrušena kompletně a taktéž, kdyby někdo vytáhl chronovizor ... by prostě šlo do vězení enormní množství oborů a kapacit. Atd.
Příliš velký nevymáčklý beďar.
Takže se to teď tlačí, všechny ty máničky, dredovaní jamajčané, potetované kobry, pirátstvo a liberálně smýšlející jupí evropanstvo s naci střihem .... toto se teď kroutí a směřuje ke svému vrcholu, kdy budou prostě odstraněni a zůstane jen čistá tkáň, která se po dlouhodobé traumatizaci posléze konečně definitivně uzdraví.

Jo, holt jede naturální proces, nedá se s tím nic jiného dělat.

Elegantní civilizační řešení by obnášelo, že se s kontaktéry, jako jsem já atd. bude zacházet slušně a ne jak s odpadem společnosti, už dávno by existovala živá komunikace a spolupráce mezi šamany, duchaři, duchovními, mystiky a vědci atd.
No, ale to se neděje, takže vše se musí vyřešit a proje
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter