Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Zatím se to pozitivní v realitě moc neprojevuje, spíš jsem zaznamenala plány NWO, jak jsem je vyslechla, že chtějí lidi nahnat do ulic a tam mezi nimi rozjet bitky. Protože jsem někde viděla titulek, že v Maďarsku se někdo „trhnul od Orbána“ a hecuje lidi do ulic. Což vypadá na jejich práci. Ono po tom, co jsme měli možnost vidět, se skutečně nedá jakkoliv věřit už žádnému hnutí a revoluci a je třeba být velice obezřetný.
Z Maďarska a Slovenska se může evropská nacistická chátra vyloženě posrat, dokonce je vyzývají k odchodu z EU, kéž by se rozhoupali a začali s tím, ale my s nimi, to bychom nejdřív museli svrhnout ty chazarské svině, co nám teď vládnou a mít nějakou normální vládu. Že bychom se jako odtrhli celé bývalé Rakousko – Uhersko, ale bez Rakouska. S nimi bych do žádného spolku jít nechtěla, co předvedli za covidu, výrazně stačilo. Jsou to magoři a rodí se u nich magoři.
Ale jinak by to bylo skvělé, trhnout se od šílené nacistické EU.
Oni pořád vyhrožují válkou s Ruskem, ale tomu může věřit jen malé dítě. Generalisima přiznávají, že nemají ani náboje a Ukrajinci už jsou vybití, spíš než další ofenzíva bude pořádný převrat, vždyť tam přece nemůžou tu zelenou buzerantskou krysu a mozeček, co je tam chce vybít do posledního, dál tolerovat, někde snad mají schopnost to už stopnout, ne?
USA chtělo prý porazit Rusko Ukrajinci.
Zrůdy zasraný.

Nejlepší je, že toto se už nenapraví, jsem si dost jistá, že události minulých let napáchaly nedozírné škody na veškerých vztazích a pořádcích.
Já jsem třeba v šoku z toho, že jsem jako mladá chodila do zařízení kultury, které řídila chazarská mafie, tzv. kavárnička a ač jsem z těch sviní cítila zlo, bylo to nečitelné a jiná kulturní zařízení a podniky prostě nebyly. Jenže tehdy jsme byli mladí a hloupí a teprve dnes je znát, kdo je kdo. Nemyslím si, že se to bude nějak zvlášť zatahovat, ty nenávisti. Myslím si, že lidi, co nejsou chazarská kavárna a nacistické svině a nechtějí, aby jejich děti byly ohrožovány tím, co oni v mládí, budou muset zařídit vlastní podniky. Že prostě to nebude jako dřív, že nacisti a „dezoláti“, tehdy ještě „mladá nadějná generace“, se baví spolu na jednom plácku, který řídí chazarská mafie. Doby naivity skončily.
Je to zvláštní. Nevím, jak se vypořádávaly post-nacistické společnosti s tím, co se stalo. Kupř. Německo. Asi jednoduše. Všichni byli nacisti, všichni byly stejný svině, až na výjimky. Mužský vybitý, ženský jsou přizpůsobivější vždy. Tak se prostě nechali jakože denacifikovat, když předtím byly všechny nacistické slepice a svině. Ale byli jednotní. Nebyli rozdělení. I v tom zlu byli jednotní.
Ale u nás? Tady se evidentně chazarská banda sviní, která byla za komunistů držena těžce u huby a bylo to velice dobře, jak je dnes vidět, po revoluci pěkně rozjela a rozhodla se „vychovat“ novou generaci na rusofobní nacistické svině. Jejich kultura vždy obsahovala esenciální zlo, ale tehdy to nebylo jasně k chápání, o co jde. Až dnes to je viditelné.
Takže musí vzniknout podniky pro chazarské nacistické obludy a pro dezoláty. Nebo ať zaniknou všechny, k čemu kultura, když máme takový stav?
Do tzv. kulturních podniků už stejně chodí jen kavárnička, děti disidentů a podobná chamraď. Normální lidi už nemají kam jít, mezi tuhle chátru nepůjdou.
Jsem zvědavá, kam věci půjdou.
Já bych byla nejšťastnější, kdyby tato kavárnická chazarská a jiná chátra, která brojí do války s Ruskem, dostala povolávací rozkaz a táhla na frontu.
Jenže oni tam budou chtít nejdřív poslat děti „dezolátů“ a mladé dezoláty, tedy lidi, kteří nesouhlasí s tímto nacistickým eurojupiies režimem.
Možná by bylo nakonec nejlepší se postřílet mezi sebou :-)
Rozhodně sladké doby, kdy jsme byli všichni „jedno“, už jsou pryč.
Chazaři se jasně ukázali a není dobré na toto zapomínat, ani zapomínat na ty, kdo se jasně přihlásili k nacismu.

Možná že se věci časem přeci jen nějak vyklidní, ale třeba taky ne a já nevím, co je vlastně žádoucí. Vyhraněných je méně, většina je tupá a ani si třeba nevšimla, že se něco děje. To je tupý dementní dav, který je obtěžován oběma stranami konfliktu a chce mít svůj dementní klid. To je hlavní masa a nástroj, se kterým pracuje NWO.

Těžko říci, jaký je reálný potenciál lidstva, ale zdá se, že ta část, co má přežít do budoucna, těch 20%, v sobě mají dostatečný duchovní potenciál světla.

Jak bylo to zatmění Slunce v Americe a údajně byl spuštěn CERN, tak ten den zemřelo několik lidí (kupř. prý i ten „objevitel“ božské částice) a nevím, jestli to bylo tím, že jsem si to vsugerovala, nebo to způsobilo zatmění, nebo doopravdy mělo NWO něco v plánu … ale včera jsem zaznamenala skokové zhoršení stavu, najednou jakoby se vrátila temnota a viděla a slyšela jsem mnohé ty obludné příšery, které se v minulých letech už pomalu vypařily. Měla jsem toho už dost, dostala jsem i záchvat beznaděje, že znovu na to všechno nemám.
Ale byla jsem ubezpečená, že se nic zlého neděje, že je to vše pod kontrolou. S planetou už mám takovou zvláštní dohodu, že mám jakoby „zakázáno“ pochybovat, že už se vše dobře léčí a je to podchycené, jednou jsem viděla a cítila, že to tak je, že je skoro hřích už o tom všem pořád pochybovat, planeta je prostě držená supersilnými kosmickými silami, které ji vedou trvale do bezpečí a tvoří ji podporu a skutečně je nemožné, aby byly tyto síly něčím ohroženy.
Takže vlastními pochybnostmi do všeho vnášíme jen kontrasíly.
Proto jsem byla planetou v tomto podchycena a byla jsem srozuměná, že se ve skutečnosti nic zlého neděje. Vypadá to, že to byla nějaká léčka, NWO se snažilo o něco, o čem tušili, že to bude fiasko. Ale dopadlo to pro ně ještě hůře, než čekali. GF jim nastavila nějakou léčku a oni do ní spadli a odhalili se, byli nějak schovaní a nyní na sebe upozornili, proto se najednou vše tak „vyvalilo“.

Další věc, že asi byla domluvená nějaká výměna, toto se stává opakovaně, že se krátkodobě objeví větší množství těch nepřátel, co už byli pryč, ale jen na krátkou dobu, kdy si mají vyzvednout svoje zajatce a vypadnout. Pak je zase o to lépe, protože pak jich zmizí ještě víc, než předtím.
Proto si možná ten hadí šmejd, jak mi motal hlavu a byl sestřelený do svého avatara, raději definitivně vymazal paměť, aby ho jeho šéfíci jen oddělali a nevzali si ho sebou. Smrt je asi krásná, proti konfrontaci s těmito jejich eminencemi.

Už mám na ty nízké zločinné svině alergii. Na mimozemské nízké plazí svině bez lidských rozměrů ducha, na lidsky vypadající infiltrované nacistické svině, na všechny tyto zločinecké obludy.
V reakci na přítomnost těchto zločinných oblud, co tu po letech zase straší, mě donutilo ziniciovat síly, na které jsem už taky tak dva roky nesahala. Prostě to je alergická reakce a obranná reakce.
Ať jde ta špína a zločin už pryč! Aspoň mi došlo, co jsme museli dřív zvládat, jaký toxický náklad.
Už zdá se vypadli, zřejmě to bylo jen krátké zhoršení stavu a vzali si svoje zajatce a odtáhli a další se nachytali do sítí GF a odhalili se.
Tak snad se věci ještě zlepší, už mám těch sviní plné zuby.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter