Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Jako nejpravděpodobnější proces, který se může reálně stát, je ten odstředivý a ten běží celou dobu. Už X let se od podstatných témat, která se výrazně týkají celé společnosti, odstřeďují 2 skupiny lidí. Není to jen „rozeštvávání lidí“. Je to obraz reality. Myslím si, že skupina „probuzených“ a „spících“ se od sebe odděluje čím dál více a skutečně tu běží 2 roviny vnímání a prožívání světa, přičemž jedna je „matrix“, to je rovina, kde se podléhá technologiím a mainstreamovému pojetí světa a je to rovina NWO a druhá je magická, planetární, dimenzionální realita, přírodní a kosmická, ke které jsou připojeni ti probuzení, jak se jim říká.

Co se týká toho „být probuzený“, tak obecně to asi znamená být proti globalismu, přiklánět se k národním a kultickým hodnotám, mít blízko k duchovnosti, esoterice, magii, spiritualitě obecně, mít úzký vztah s přírodou. To je asi takový základ. Nadstavba už je chápat nebezpečí transhumanismu, chápat cokoliv s mimozemšťany kromě růžového prášku od Aštara, doopravdy mít nějaké okultní a magické zkušenosti, chápat psychotroniku a kultické vlivy, doopravdy se vyznat v náboženství, nebo jakékoliv skutečné vědecké oblasti atd. To už není tak běžné.

Ale tak nějak celkově se dá říci, že ta skupina probuzených bude muset čím dál tím víc volit mezi dvěma cestami a pokud už jsou dostatečně na vlně spirituálního vzestupu a mají skutečně srdečný vztah k planetě a přírodě a tedy bez ní ani nedokážou být, tak si myslím, se budou muset stěhovat na venkov čím dál více.
A tam by potom, při dohodě obyvatelstva mezi sebou mohlo dojít k nějakému usnesení, že tam třeba nechtějí 5G zasíťování a že si vystačí s internetem po drátu a nějakým základním zabezpečením. Potom, kdyby si to prosadili, by věřím mohla i GF skrze konsensus kosmických sil zařídit umělou technickou podporu, že by byli nadpřirozeně chráněni.

Zbytek obyvatelstva se skrze svoji degeneraci nechá nahnat do velkoměst a tam zmutuje v mikrovlnném akvárku.
Doopravdy – on je boj proti 5G a následnému 7G a transhumánnímu propojení skrze nano-bio technologie do nějakého umělého matrix světa ve skutečnosti asi doopravdy nemožný. Zkorumpovaná věda nechce slyšet, jede se tvrdě technokratická vize.
Jenže – pro všechny ty lidi žijící ve velkoměstech, která zároveň i velice často stojí v nížinách, není jiná možnost než tato úchylná kyborg hovadina, protože bez toho je jejich svět o betonu a čtyřech rozích a kdyby jim to někdo vypnul, tak by se půlka z nich složila a ta druhá půlka by začala přemýšlet a zjistila by, že tohle nechce a chce to lepší.
Takže, problém. Proto věda neslyší.
A myslím si, že stav odstřeďování bude čím dál silnější, že prostě kdo chce jít s planetou, nebude moct žít ve velkoměstě, protože tam se budou stupňovat tlaky. Navíc, ve velkoměstě, kde třeba už pojede digi koncentrák se sociálním kreditem, nebude možné zlobit a něco si myslet. Když člověka zablokují, jakkoliv, bude v hajzlu. Na venkově mu třeba někdo podá přes plot brambory, to se mu ve městě asi jen tak nestane.
Kvůli kamerám a taky kvůli sociálnímu kreditu.

Takže to vše bude horší a horší a dokud nepřijde vlna, která to všechno sejme, tak se to bude takto štěpit.
Lidi žijící ve velkoměstském mikrovlnném akvárku nemají moc šanci se doopravdy držet planetárních sil a pokud si přiznají, jak věci jsou, půjdou na venkov, tam je myslím si skutečně možnost, že se docílí odstínění od té šílenosti s že si ty lidi podpoří GF, takže to třeba půjde, i kdyby se Schwaab a další kosmické tarantule na hlavu stavěly.

Jinak nevím, jediné, co toto může reálně vyřešit, jsou 3 věci – potopa, záblesk, izolace. Potopa by ve většině vyřešila kyborg lidi v nížinách, záblesk by vysvítil a roztavil všechny satelity a elektronická, případně i elektrická zařízení a izolace by se podle mě vyplatila v tom smyslu, že se kolem velkoměst udělá velká poklička s 5G signálem a ať dají zbytku světa pokoj.
Tak jsem zvědavá, jak to půjde, protože je myslím si dost znatelné, že NWO mnoho věcí nevyšlo, jak chtěli, jednou jsem je slyšela, jak se baví a přiznali, že jim chybí 30% napíchaných z globalistického světa (vše kromě Číny a Ruska, kteří měli vlastní vakcínu). Takže nedaří se jim tak, jak chtěli. Takže se dá předpokládat, že to tak bude i dál a protože „probuzené“ lidstvo, ač je ho málo, je stále ostražitější, tak si myslím, že probuzené lidstvo se bude držet zemědělské půdy a přírody a bude se čím dál víc koncentrovat na venkově a matrix kyborg degenerát bude čím dál víc směřovat do velkoměst.
To je jediné řešení.

Jinak skutečně už není možné jakkoliv plošně „probudit“ lidstvo. Vysvítit ano, utopit ano, ale osvítit doopravdy ne. Už nyní v megapolích, či obecně městském stylu života žije nadpolovina lidstva. A ti potřebují svoje 5G – 7G ptákoviny, bez toho nevydrží.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter