Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Ten Vávra poskytuje racionální informace už dlouhou dobu, ale prostě na rozvoji kyborg transhumanismu 5G a následně nanobio 7G je založena mocenská globalistická struktura a v našich končinách jsou jakékoliv iniciativy, které třeba dělá ten Rudolf Vávra nemilosrdně ničeny.
A z vyššího rámce proti tomu skutečně není obrany, protože GF to za nás nechce vyřešit, dokud si pořádně nenamlátíme nos, to se dosud nestalo a tak to běží.

Jde o to, že v debilní populaci pro toto není pochopení. U nás jsou przněny a negativně eugenicky ovlivňovány už dlouhé generace lidí. Jsou z toho bezduché udavačské korouhvičky ve větru, které se dají ovládat státní propagandou.
Jak jinak vysvětlit obrat o 180 stupňů za 30 let?
To je dost zázračný i na pekelné eminence.
Ne, prostě jsme negativně eugenicky formátováni už 400 let, máme náskok, jsme o to víc v hajzlu a taky mazanější, když někdo stejně má vlastní hlavu a slovanskou identitu. Což je znak šlechty GF. To si jako dovoluje tady proti plazím příšerám kyborg vesmírného viru a jejich nabobských satanistických korupčníků.
Nabobství, zbachrovatění, prasoidní degenerace při rezignaci na spirituální růst a znásobení svých hmotných potřeb, to je populací prolezlé jako mor. Většinou tato prasata dělají v korupčním systému nějakou větší funkci.
Kupř. podobně Křešová – starostka podchycená pornem, která se asi„podchycená pouze pornem“ vydala na šovinistickou cestu s Q-Annon a Američkou jako světovým vůdcem na dobrodružnou cestu transformace z korupční NWO starostky malé obce na galaktickou prolhanou svini s NWO Galaktickou federací Světů, Aurím a všelijakými dalšími blábolisty, co se na ní nalepili ve snaze si vydělat. A to je ta lepší verze, že byla „pouze“ podchycená tím pornem a ničím horším. Že třeba zle nekráglovala zvířátka a děti.
Radši si nechat iluzi, že Andrejka je pouze nabobské hovado, co už vzhledem k své situaci nemá na výběr. Po své smrti, pokud není kyborg, třeba ani nepůjde do pekla, kdo ví.

To jsou nabobobé, prasoidní hovada uvízlá v nevratné degeneraci. Není toho až tak málo, stačí se rozhlédnout.
Ten Rudolf Vávra vyzýval k navštívení starostů s iniciativami jeho typu, jenže, když se člověk mrkne na svého starostu, často tam na něj zle mrká nějaké nabobské korupční mafiánské hovado, což je bohužel i můj případ a k tomu se vydat s jakkoliv kvalitně zpracovaným materiálem obnáší notnou dávku odvahy. Já tam nejdu, nejsem blázen. Navíc ty materiály zůstaly na „demokratické“ (je to z emeryčky ne?) sociální síti k přirozenému šíření se asi necelý týden.
Co tam bylo?
No že děti jsou náchylnější k poškození ze strany bezdrátového elektrosmogu a že tedy rodič má zavést LAN připojení po drátu a nastavit režim „letadlo“ na mobilu. Že ženy nemají mít laptopy na břiše a vůbec, že se člověk nemá s tou matlací placičkou muchlat jak hovado furt na těle.
Akorát slušně řečeno, vědecky podpořeno, graficky vkusně upraveno. To FB snese týden, víc ne.

Myslím si, že skutečně reálná cesta, jakože skutečně reálná cesta, když znám, nebo mám trochu vhled do těchto nadzemských mocenských postojů, je jen jedna:
1. Přestěhovat se na daleko méně zasíťovaný venkov a tam se snažit kultivovat půdu a snažit se udržet její přirozenou kvalitu. Tzn. snažit se co nejvíc vypěstovat pro sebe i pod chemtrailovým nebem. Mít auto, ideálně co nejvíc mechanické, když jeden minimálně bude muset jezdit do práce.
2. Tam si zavést LAN připojení a nepoužívat cokoliv bezdrátového, mít to maximálně jenom na nějaké rizikové situace, jako pojistku, či tak něco.
3. Žít co nejvíc v spojení s přírodou, vnímat její síly, vlivy, nechat se jí léčit a k tomu vést i svoje potomky.
4. Pro vlastní duševní zdraví nemít televizi a co nejméně sledovat mainstreamové halucinace.
5. Přesto se zajímat.

Bohužel se dá očekávat, že NWO bude proti tomu vyvíjet tlaky, to chce naopak veškeré lidstvo v gigapolích, jenže nemají kosmologický nárok, takže dá se říci, že kdo bude žít na zemi v přírodních poměrech, výrazně zvyšuje svoje šance na přežití. I pro svoje potomky.
Protože davy ztracených ve velkoměstech prostě zajdou, jsou bezprizorní.
Tam žijí v hluboké degenerativní mikrovlnné hypnoze matrixu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter