Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4. > čtenář> 




Fakt nesnáším tyto debily, co se jenom anonymně vyblejou, takových kurev je. Já dokážu pochopit, že třeba někoho dokážu i naštvat, i když u expresivních dlouhých angažovaných textů je to velice neobvyklé, já nemám primárně za cíl vyvolávat vztek a hněv, to dělají jiné svině – třeba tady pan anonym – ti jsou vždy slušní a nikdy nic nevysvětlují, přesto jejich produkt je čisté zlo … ale když už bych tedy někoho tedy naštvala, tak bych čekala nějaké vysvětlení, argument, oponenturu.
Ne, to ne, od těchto černomagických temných sviní přichází vždy jen anonymní a okultní útoky.
No, však se ona se na ně voda jednou dovaří.

Ale zkrátka celý ten dlouhý text nad tím je přesně o tom, že jak asi může jít nějaký pokrok, nový věk, či cokoliv dobrého, když se společnost staví zadkem ke všemu dobrému?
To je doopravdy jak jednat buď se spícími, co jsou v mrákotách a nereagují tedy optimálně, případně rovnou s lidmi v neochotě, nebo rovnou v nepřátelství.

Když první aktivisti v dobré víře varovali před všemi těmi svinstvy, tak nejen, že třeba nepočítali s tím, že přijdou kvůli tomu o život, což se mnohdy zřejmě stalo – hlavně u těch prvních, jako je generace Greera atd. - ale myslím si, že nikdo nepočítal s odpornou pekelnou reakcí veřejnosti, kdy ukázala svoji středověkou tupost a je ochotna ty lidi ještě pronásledovat! A vůbec je nechápou jako spojence.

To je právě příliš i na tu GF.
Ta s tímto taky nepočítala, s takovou mrzkou ubohostí této hloupé rasy.
Vlastně už je to tak, že z člověka se stal vůči Galaktické federaci nepřátelský mutant. Pouze menšina z populace má lidskou duši, lidské DNA a je pro GF tedy jakkoliv atraktivní, aby je zachraňovali.
Jejich cílem je zlikvidovat degenerát, který se za jakýchkoliv okolností postaví proti nim, protože jsou zpotvoření od Drakoniánů a v tom DNA se udrží pouze zlé nepřátelské a zločinné duše a z této rasy vykřesat pouze to nejlepší a to dále kultivovat.

Já je chápu a fandím jim, to je v pořádku, to je jediná dobrá cesta.
Vystěhovat všechny kriply, co umí jen někoho anonymně obtěžovat a jim podobné z této planety, kterou dobyli. Což je samo o sobě zázračné, že se jim to podařilo. Stvořitel by jim určitě nepomáhal kvůli tomu, aby tu nechali agresivní zpotvořenou verbež podobnou člověku.
Někoho pohoršují lidi s jinou barvou kůže, feťáci atd.
Já si myslím, že nejvíc zla v současné době dělají anonymní krysy na internetu. Ne ve smyslu, že mají přezdívku, to nepovažuji za anonymitu – při vší té produkci – ale skutečně agresivní anonymní krysy na internetu, viz. poslední anonym tady..
Všechnu tu toxicitu a zlo ať si odnesou ve svém těle, nebo ať zaplatí sérii krutých životů.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter