Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.4. > PřilítliMimozemšťani> 






S tou Válkovou mám dlouhodobou zkušenost, že je vlastně na nepřátelské straně, jen to dělá nejsofistikovanějším způsobem, jaký jsem kdy viděla u nepřítele. Protože vypadá velice věrohodně a navíc vystupuje se šokující suverenitou, kdy se nikoho kolem neptá, nezajímá se o nikoho dalšího a valí agendu.
Nevím, jestli je narozená reptiliánka, nebo se jí něco stalo až v průběhu života, že má od NWO strany hackersky napadený mozek, kdy je poškozená, tak začala mít ty mrkací plazí oči, nebo je třeba jenom nějaký umělý klon. Na začátku března minulého roku se tu krátkodobě zastavili reptiliáni, po nebi divně rychle a strašidelně nepřiměřeně ostatní oblačnosti plul těžký čočkovitý mrak, který nevěstil nic dobrého, dále jsem na nebi viděla agresivně zlověstné červené zablikání, před spaním jsem viděla příšerné satanistické orgie a byla jsem zle napadená, kdy jsem měla pocit, že se mi najednou začalo vyboulovat oko až do takové míry, že by se mohla zornička roztrhnout na ten plazí tvar. Naštěstí to přešlo a oklepala jsem se z toho. Zároveň se tady do mě všichni pustili jak na povel. Prostě zlí reptiliáni na návštěvě. Byli tu jen chvíli, dle GF to tehdy byl jejich povolený vstup, kvůli nějaké záležitosti. No ale předvedli se náležitě.
A Válková tou dobou samozřejmě rozradostněně hlásala mimozemské kamarády se sudem piva, že mají party na vesmírné lodi.
Takže je jasné, s čím se ona kamarádíčkuje.
Pak se předvedla s pomluvou kultického celku Bohemie, se znejistěním co je dobře, co je špatně, pár týdnů před atentátem na FF UK.
Jakmile je někde oslabená magická ochrana, tak se snadno stane atentát, že.
Nevím, co by se mnou bylo, kdyby mě třeba dostali, třeba by mi pak taky plazím způsobem mrkalo oko. Fakt těžko říct, co toto „skutečné čarodějnictví“, které ona bezesporu reprezentuje, vlastně je. Jestli je to přímá příslušnost k reptiliánům, nebo je to hackersky napadený mozek.
Nevím. Rozhodně jen tito se velice sebevědomě, bez jakékoliv sebereflexe hrnou na výsluní. To, co předvedla Válková, by nikdo normální neudělal. Že by se jako stala veřejnou vědmou ve věcech, které nemají za sebou vůbec žádnou základnu, ale právě tak sebevědomě, jen tak, bez srovnání s jinými, prostě bez sebereflexe. To neudělá ani blázen totiž, i ten má větší obavy. Prostě je to buď přímý zlý záměr té osoby, nebo je to velice tvrdě napadený a posedlý organismus, kde je vlastně původní duše už úplně pryč.
Takže když ji sleduju, tak už se přímo dívám se záměrem zjistit, co mají reptiliáni zase za lubem.
Tady to vypadá jednoznačně – zamotat lidi do série bludných představ a nasměrovat pocit viny do sebe, aby nehledali příčinu svých špatných duševních a fyzických stavů někde venku, nedejbože v mikrovlnce 5G a dalších technologických realitách, které jsou nepřirozené pro „boží svět“.
Prostě až je bude bolet hlava, budou se třást, bude jim pískat v uších, špatně vidět, mít depresi, mít chaos v hlavě, padat zuby, vlasy, cokoliv … prostě aby si mysleli, že něco dělají špatně při transformaci a hledali příčinu, kde dělají ten hřích, nebo aby si mysleli, že vše dělají výborně a krásně se tranformují a proto tak úžasně trpí.

Holt, protistrana to umí vynikajícím způsobem s lidskou blbostí, s materiálem, kterého je vždy dostatek.
GF se musí opřít o lidskou inteligenci a akcischopnost a spirituální vyspělost a toho je poměrně méně :-D

No ale přesto všechno jsem optimistka.
Během toho kosmického očistného a uzdravujícího procesu se skutečně mnoho velice zlých záležitostí odstranilo. Odcházely zátěže, které tu strašily tisíce, miliony, nebo dokonce i miliardy let. Myslím si, že v energii planety je to znát, zkrátka v tom celkovém dimenzionálním prostředí. Taky byly odstraněny rozsáhlé psychotronické sítě zlých mimozemšťanů, jako jsou třeba ti reptiliáni a samozřejmě byly ze sféry moci této planety vyhnány i ty zlé mimozemské skupiny.
Už to, že konečně nemají tyto všelijaké zlé skupiny v moci technologické zázemí Galaktické federace v nitru planety, je obrovský pokrok.
GF taky rozkryla infiltrované struktury mezi ně samotné a tím se taky pochopitelně hodně může zlepšit.
Dalo by se říci, že celá mocenská struktura této planety už byla rozkryta a je vyřešena, nebo je ještě v řešení, ale NWO působnost stále klesá.
Zbyli náckové a 5G a HAARP, s čímž nás stále sjíždí, ale my si myslíme, že to za nás vyřeší jakási „armáda“, kterou vede bůhvíkdo, případně se vzneseme kamsi do 5D.
Nejreálnější zázračná pomoc by byl prudký sluneční šleh, který tuto srandu spálí na prach, případně ten slibovaný záblesk od GF, kde mi to vysvětlují tak, že je to i technická záležitost, že to přepálí to 5G a to se tím zlikviduje, ale asi půjde o jakousi kombinaci všech těchto jevů.
No a jestli všechno toto krachne, no tak co se trápit, prostě je to bez šancí a teprve až klekne ekosystém, tak možná zrůdní sociopati, všelijaký elektroinženýři zavřou držky. Ale to už bude pozdě.
Ono se to někam vyvine :-D



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter