Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nuda v Brně
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 19.5.2003 (00:17:10), v časopise 16.6.2003


čmelák (Občasný) - 25.6.2003 > Oplatko je to dobrá česká recenze. Proč česká? Protože přesto že je „je jeho snímek svébytným uměleckým dílem“, vytýkáš – zdá se mi – až příliš. Ne, není to vytýkání – spíš to ukážu na příkladu: „Atmosférou a nenuceným projevem hlavních představitelů připomíná film Formana šedesátých let, příběhem komponovaným z různých osudů v krátkém časovém úseku například Zelenkovy Knoflíkáře.“ To pátravé „připomíná“ a jemně pohrdavé „například“ ve mně vzbuzují dojem, že to je prostě „takovej vodvárek“. Pak to musíš chvatně spravovat další větou, což by se vůbec nemuselo, jelikož ta by mohla další strategii recenze rozvíjet plodněji. Jestli ti je ale ono „kri-ti-cké-my-šle-ní“ svaté, pak s tím asi nic neuděláme.
Nebo věta „Holánové stojí za to vyzvednout obzvláště scénu,…“ by přeci šla napsat bez toho „nádechu ojedinělosti“ prostě: „Ve scéně s lékem je Holanová úžasná… těká očima…“ Víš co myslim? Dneska jsem toho českýho „sklenice do půlky prázdná“ úplně plnej ;). Tak si toho všímám furt a tak mě to i vadilo trochu u tvýho článku /proto, že mě padnul do oka/ – hodnotím dvěma.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli čmelák
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter