Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kovářská z kolekce V Krušnejch horách
Autor: Martyfoto (Občasný) - publikováno 13.9.2003 (00:21:08)
další v kolekci>


Mishka (Občasný) - 18.9.2003 > nechci se hádat, ale nechápu, proč z nás máš takovou potřebu dělat blbce... u této i jiných fotek viděli hodnotící nejprve fotky daleko horší kvality, které si pak vyměnil za kvalitnější...
nebo chceš snad říct, že tyto dvě verze Tvé fotky (www.mishka.cz/kovarska/) jsou shodné kvalitou a velikostí???

A k těm kB versus byty.. nerada bych Ti v tom dělala ještě větší zmatek než máš... studovala jsem obor výpočetní technika, následně informatiku, tak nevím, či jsem dostatečně informována...

Nevím, jaké programy používáš, mi všechny ukazují velikosti v bytech i kB správně, včetně těch Tvých zmiňovaných 131 131... Větší fajly se převádí pro přehlednost na kB, MB případně GB.. už si viděl aby udávali velikost hardisku či většího softu v bytech?
Rádoby argument, že Microsoft nevymyslel JPG ani pixly a tak je v tomto nepřesný je poněkud slabý a trapný.

A aby mi program při přepočtu z bytu na KB někde ztratil
60 kB je dosti šílená představa, kterou se mi tu snažíš vnutit.

Trvám si na svém, že jsi vyměnil fotky (důkaz na mém webu je myslím jasný) a že jsi fakt slaboch, když raději uděláš z lidí blbce a napadáš je, než abys přiznal naprosto jednoduchou a nenapadnutelnou věc a to, že jsi nahradil na základě brblání uživatelů nekvalitní fotku fotkou kvalitnější s menší kompresí.

Končím. Jen bylo potřeba pár věcí ujasnit.

Jinak pokud budeš reagovat na mé příspěvky (jistě si to neodpustíš), je vhodné kliknout na REAGOVAT, ať je jasné komu je odpověď určena a příjde mi přímo do zpráv...

díky M.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter