Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTI PATRIARCHÁTU NA VŠECH ÚROVNÍCH z kolekce Proti patriarchátu na všech úrovních
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 16.4.2003 (22:34:22)
další v kolekci>


Felipe (Občasný) - 16.1.2004 >

G-morr - koukám, že jsi zabrousil do propasti času. Ehm, člověče - já Ti celkem rozumím, co namítáš, ale jestli jsi to pročetl celé (myslím všechny body téhle exkluzivní hádky), tak bys měl asi pochopit, že zákaz slov je to poslední, oč by mi běželo.

 

Ale možná už jsi měl příležitost číst jinde, jak nadávám, když se čelně srazím s mentalitou, kterou nedokážu nazvat jinak, než christfašistickou. Křesťané jsou paraziti, kteří uloupili civilizaci - a většina lidí to má za normální. Já nemám a nikdy mít nebudu. Dva černí buzeranti je termín z křesťanského slovníku, stejně jako láska až za hrob. Někdy křičím tak hlasitě, až se ztrapňuji (viz hádky se Cvekem na fóru) - ale já si nemůžu pomoct. Vím dobře, proč to dělám... Vím odkud své názory čerpám.

 

Á propos: taky si - podobně jako Mr. Hasler - myslíš, že neexistuje rozdíl mezi homosexualitou a pedofilií?

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Felipe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter