Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něobyknovjénnoje predložénije
Autor: Ria (Občasný) - publikováno 9.2.2004 (00:28:28)


Černobýl (Občasný) - 9.2.2004 > Žádný velký zájem, což ? To bude možná tím, že lidé nemají rádi jazyky okupantů - a přitom sami sobě nevidí na špičku nosu. Jazyk sám o sobě přece za nic nemůže !

Okupanty jsme (přímo u nás) měli dvoje: Němce a Rusy. Nyní je celosvětově v obrovské módě učit se další jazyk okupantů: Angličtinu ! Ptáte se, co vlastně Angláni okupovali ? Přece celé USA, kde vyvraždili všechno původní obyvatelstvo. Když někdo dostal nápad zřídit pro Indiány rezervace, bylo už pozdě. Zákon hrdla láhve říká, že pokud počet nositelů určité kultury klesne pod jistou minimální mez, kultura postupně zanikne. Přesně tohle se stalo v USA. Indiáni se dali na pití...

V Austrálii se vlastně stalo totéž. Počet domorodých Australců už klesl pod minimum, kdy je možno původní kulturu ještě zachránit.

Vlastně všechny evropské jazyky takzvaných velkých národů jsou jazyky okupantů. Francouzština i Španělština, možná i Italština (Mussolini) a zaručeně Latina. Ale jazyky za to samy o sobě v žádném případě nemohou. To už mnohem spíš vládcové těchto národův.

Ad Turecký hajzly: Prý jsou běžné v Japonsku v místech nepřístupných cizincům. Ó, jaká to úleva, když se člověk vyprázdní.

Ad Azbukistán: zkus to ještě v Absurdistánu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Černobýl
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter