Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Možnost existence duše
Autor: Zefram (Občasný) - publikováno 16.1.2002 (19:25:31), v časopise 3.2.2002


willoughy (Občasný) - 21.2.2004 > ad 1)Abych řekl pravdu jsem trochu línej hledat zpětně, kde jsi se snažil o odpověd a kde chybí.
2) "Nahodny proces nemuze byt predpovezen a tudiz zapsan nejakym vzoreckem ci tak neco, nelze jej tedy zkratit bez ztraty. Musis vypsat vsechny stavy tak, jak sly za sebou."
Odpovídaš na něco jiného než jsem se ptal. To co říkaš s tím souhlasím. Představ si však člověka, který Ti dává opovědi na daný problém, který jsi mu dal řešit. Budeš pečlivě poslouchat a odpovědi nahrávat. Protože evidentně nemlel blbosti a problém vyřešil správně, měly by informace, které jsi obdržel patřit do té druhé kategorie - zápis lze zkrátit. Doufám, že zatím není spor. Tak, ale protože problém nebyl matematického rázu, ale vypovídal o svém vztahu např. k matce(tady správně znamená, že určil, že je ta žena na obr. je jeho matka a co k ní cítí a Ty jsi měl možnost zjistit, že to tak opravdu je). Jenže jak já zápis zkrátím. Jak zkrátím, že má matku rád? To je elementární informace, tu už zkracovat nejde. A přesto nepatří do náhodného procesu. Rozumíme si?
Prostě a jednoduše to co jsi zavedl, aby jsi popřel duši platí jen pro neelementární informace. A zase říkám, netvrdíš nic jiného než že duše není generátor náhodných čísel a není dokonale předpovězitelná. Když budeš hledat "pravdu" v sobě a emocionálně a rozumově si dokážeš bez experimentu, že duše neexistuje, pak to ale nic nedokazuje ani nevyvrací. Je to jen a jen tvé přesvědčení(vlastně by to byla nějak zvláštně pokroucená víra). A ani pravdu nepřináší Tvoje úvaha. Pravdu může přinést jen objektivní experimenty, které se musí shodovat. To se podle mého neděje. Podrobně se zkoumají f-ce mozku. Dnes umějí přesně určit oblasti mozku, které se spínají přitom a přitom problému. To je opravdu potom podobné stroji, ale nic víc. Opět říkám, že na duši to neukazuje. Jak jsem duši definoval já, je intuitivní definice, která vychází ze mě. Nevím jak oní smyšlejí jiní. A o tom to je. Já Ti to prostě pravděpodobně nevyvrátím, i když jsem Ti jednoznačně ukázal na další skulinu Tvé úvahy. Duše tedy může podat elementární informaci, která zkrátit již nepůjde a nebude dokonale náhodná. Co s tím uděláš? Kam ji zařadíš?

ad 4)Máš pravdu, nebylo to šikovně vyjádření.
ad 7)Jestli toto je obvyklá definice, potom říkám, že Ty neříkáš nic jiného.
ad 8)Ano asi opravdu nechci přistoupit a pořád mě k tomu nic nepřimělo změnit názor, že ty f-kční oblasti mozku se spínaji jako stroj, který reaguje na odezvy a to buď náhodně či předepsaně. Jsem zatím přesvědčen, že je zatím něco víc. Nebo ty reaguješ jako stroj?
STOP
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli willoughy
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter