Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Možnost existence duše
Autor: Zefram (Občasný) - publikováno 16.1.2002 (19:25:31), v časopise 3.2.2002


willoughy (Občasný) - 23.2.2004 > Tvé první výkřiky mi připominájí duchovní hodnostáře ze středověku, když jim začal někdo tvrdit, že Zeměkoule je kulatá a oni se proti tomu takto zaklínali. Je vidět, že naše myšlení se evidentně míjí. Ty o koze a já o voze. Hergot, co je na slovním spojení "vypovídací hodnota" tak nejasné. Když mi to prostě bude k něčemu dobré. Když z toho budu moci vyjít dál.
Když nebudu moci zápis zkrátit, pak tedy evidentně je náhodný. Ale o čem to hovoří. Kde je informace. Dokonale náhodný proces nese jen tu inform., že je náhodný, ale to je vše. Nijak jsem si nepomohl. A pak dál mluvíš o relevantích informacích, a ty predikci umožňují nebo ne. To je celé. Kam patří duše? Vlastně je to stejné jako:
"Kolik je hodin?"
"Ne, děkuji."
Ty si řekneš duše "nemůže" být náhodná, pak "duše však evidentně nemůže být aspektem procesu, který je předpověditelný. nepatří mezi procesy, které umožňují predikci". Pak, že to není nic mezi tím. No potom už opravdu nic jiného nezbývá, než aby neexistovala. Jenže Tvoje výchozi tvrzení, to je slabota. Kdo Ti to řekl? To je nějaká vyší pravda nebo co. To co říkáš je nepodložené, jsou to jen Tvé úsudky. Logika však funguje 0=>1.
Myslím, že bys měl nejdřív zjistit, co teda chceš ostatním vyvracet, když ani nevíš co to duše je. Vědomí je pro mě neodmyslitelná součást duše. Řekl bych, že je to téměř synonymum. Myslel jsem, že to bylo patrné hned od začátku. Ale to je ono, Ty o koze a já o voze.
Nevím, kdo jsi, ale nejdříve jsem Tě považoval za sečtělého, to platí dál, ale Ty jsi bohužel demagog. Halíš se do roušky přisného kritika. V pořádku. Kritický pohled je třeba. Jenže Ty ani nechceš připustit, že je člověk opravdu obdařen vyjmečnými schopnostmi. Nechceš připustit fakta a to je velmi nevědecké. Vědecký důkaz je tedy taky zajímavé slovní spojení. Asi se budeš divit, ale je velmi mnoho vědců, kteří netráví čas vyvracením hypotéz. Naopak, ale k výsledkům jsou kritičtí a opatrní. To je podle mě hlavní proud. Nechci zatracovat Ty, kteří to berou z druhého konce. Je to taky třeba.

P.S.: Toto byl spíš citový výlév než konstruktivní odpověď, ale ono to už jinak nejde. Nechceš poslouchat. Je mi to líto, zarputile něco tvrdíš - zkrátka je to Tvá víra a tu Ti brát nebudu.
Až bude mít stroj Ty vlastnosti, co člověk(duši), tak pak to nebude stroj.
STOP
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli willoughy
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter