Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svěží dech
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 3.3.2004 (21:39:36)


BlueSky (Občasný) - 4.3.2004 >

Jejda, MZF, já nejsem směrodatná pro tvorbu fejetonů, hlavně proto, že pokud se pamatuju, jsem se tady ještě ani žádného nedopustila (vím, jak je to to nevděčná a těžká práce:-))), ale neodpustím si pár (subjektivních, jak jinak:-) poznámek:

Když o něčem píšu, měl bych mít o tom tématu nějaké povědomí, alespoň takové co má většina...tedy ti vytknu např. zbytečnou poznámku o tom, že ..Zalitoval jsem, že prášky proti ústnímu oderu neexistují.( fakt existují, minimálně ty pastilky s mentolem a pod. a pak, jde-li o odér související s problémy v žaludku, tak se to taky léčí práškama:-))-tolik mikropřednáška od "léčitelky".

Poměrně zajímavým způsobem světu oznamuješ, že hrdina tohoto fejetonu dýchá (pokud si vyčistí zuby) převážně ústy (aspoň to mi vyplynulo)..považuji to ale za zbytečné konstatování, zrovna tak i o té přehradě..čtenář je zbytečně rozptylován přemýšlením, jak to vypadá, když se vypouští stoletá voda malou (a proč zrovna malou?) přehradou, to jako, že rychle dýchá?..moc to odpoutává pozornost.

A pak...začínáš tím, že si NĚKDY zapomeneš DŮKLADNĚ vyčistit chrup..a přitom to dál popisuješ tak, že z toho vyplývá, že zapomínáš vlastně skoro pořád. Až se dopracuješ ke zkaženému chrupu. I přes použití žvýkaček, což mi taky dvakrát nesedí (holt nepoužíváš ..no abych nedelala neplacenou reklamu, tak ty značky, co pecujou o zuby)

A ten konec, zrovna zubař, že by nevěděl, jak docílit svěžího dechu bez péče o zuby?! Hm, hm, neuvěřitelné a asi opět nepříliš vtipné.

Shrnu - nápad opět zajímavý, zpracování tak nějak problémové. Není přece těžké uchopit to téma z jiného úhlu (no zkus to prostě napsat z několika úhlů pohledu, z pohledu postiženého, z pohledu zubaře, z pohledu žvýkačky, z pohledu reklamy na žvýkačku..hoď tam nadsázku a uvidíš, co ti z toho vyjde a bude se psát nejlíp).

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter