Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pochodoval jsem pro život
Autor: Honza P. (Občasný) - publikováno 26.3.2001 (12:58:06), v časopise 30.3.2001


Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Thomasi vždy mě dojme Tvá poctivost. Ovšem zde jsi ve stejné výhodě, jako já v diskusích o grafice. Musím se zastat pana biskupa Otčenáška. Ty ho znáš z doslechu, jako já znám z doslechu výtvarníky. Ve druhé polovině 20. století u nás jen málo lidí dokázalo mít tak pevné osobní postoje. Mohl si zvolit jinou cestu (kupříkladu exil ve Vatikánu), ale zůstal u svých oveček. Je to staromódní, ale hezčí označení neseženu. Podezřívat tohoto člověka, že je manipulován a dělá věci proti svému svědomí je stejná hloupost, jako říci, že Fabius Maximus byl zbabělý voják. (Mimochodem našlo se dost římanů, kteří to o něm prohlašovali.) Ale činu obou mužů jsou jasnou odpovědí.

Ani já nemám moc rád katolické poslance. To co teď provedli Cyrylovi Svobodovi je sprostá hnusárna. Ale ne všichni jsou takoví. Zrovna Svoboda je čestnej chlap, taková milá vyjímka naší politiky.

Ale není pravda, že nemůžu (jako věříci) říci něco jiného. Jistěže mohu a dokonce musím, pokud by se děla nějaká nepravost. Zde k tomu ovšem nedochází. Mohlo by se zdát, že pouze křesťané jsou proti potratům, ale ujišťuji Tě, že členové Academie, či staří stoikové měli stejné mínění. Zde nejde pouze o střet staromódních katolíků a uvědomnělých žen. Toto je střed civilizací a ještě nikdo nepodal důkaz, že ta stará civilizace je ve svém jádru špatná a ta nová dobrá.

Honzo ten sloh je dost otřesný. :)))
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Cid
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter