Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzimní vzlínání
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (08:03:08)


 ouvej (Občasný) - 18.11.2004 > Emmet_RAY> 

doufám, že jsem odklikla na správný odkaz.

 

Já si tvé kritiky studuji nejenom u svých děl, aby bylo jasno. Proto se domnívám, že mám pravdu, když tvrdím, že jsi kritik rozkolísaný. Jednou erudovaně tneš do středu - jindy vychrlíš nesmysl.

 

Pořád si myslím, že napsat, že něco nenaplním potenciálem, bóže, co to je? je pakritika. Jasně - když zapojím intuici, chápu zcela přesně, co mi říkáš. Asi totéž, co mi napsal Max b. ve zprávě - že si báseň přečetl, a ono krindypindy NIC.

 

Je to vaše právo čtenáře - říct, že nic. Protože proč by mělo? Proč by muselo? Třeba je to jedna z těch věcí, které jsou důležité pouze pro autora, trapný deníkový záznam, který měl zůstat někde zasutý. O to nic, to všechno je možné, to všechno mohou čtenáři vnímat. Já tuhle báseň nehájím. Hájím se před vágností toho, co říkáš. Asi je to těžké přiznat. Vždycky si znovu tuhle báseň přečtu - bože, dá se jí vytknout spousta věcí, to na mu dušu, a možná že to sama zkusím - jako čtenář - z výšky. Ale vím, že má střeva a svou vlastní podivnou naléhavost. Stejně by mě zajímala tvá interpretace tady toho textu - jak ses dobral k nestřevnatosti?

 

 

Stane se, že mě nějaká báseň neosloví. Téma je profláklé, nebo se mi zdá ekhaftní. Ráda bych přesto věřila, že nezpochybňuji autora, nezpochybňuji důvody, proč psal. Což tys vpodstatě udělal.

 

I když se tady ty skutečně nedopouštíš žádných impertinencí - ty opravdu ne.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter