Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Svobodná volba...
Autor: Dharmo_dhej (Občasný) - publikováno 2.4.2001 (12:59:41), v časopise 6.4.2001


Gino Hašler (Občasný) - 6.4.2001 > Jakub - kdyz ti tak vadi byt ovlivnovan, mas naprostou svobodu prestat kupovat noviny, sbalit radio, TV, telefon domaci i mobil a odvezt to vsechno na smetiste. Mas prece svobodu se rozhodovat, nikdo ti dneska nediktuje jak mas myslet a co smis rikat nebo psat, jako to bylo za mych studackych let, kdy byl na kazdem rohu a v kazde hospode fizl a delal si poznamky o tom co kdo rekl. Nevaziz si svobody, protoze si nezazil svobodnym nebyt! Svoboda neni v tom, ze si muze kazdy delat co chce. Zakon se musi respektovat stejne, at jsi v diktature nebo nebo ve svobodne zemi. Svoboda je moznost neomezeneho rozhodovani se a pocinani si v mezich lidske slusnosti a cti na zaklade inteligentniho mysleni. Ze si nejaky dementni tager s dvoucentimetrovym celem usmysli vandalisovat neci majetek pod rouskou svobody projevu je pripad zraly pro mentalni instituci. Jen at jde "sedet", though cheese. Ze s nim nekdo sympatizuje...proc ho ta krvacejici liberalni srdce nenechaji rovnou vyhodit do vzduchu Hradcany...

Na svobodu projevu se nelze odvolavat pri pachani kriminalniho cinu nebo ublizovani jak materialnim tak psychickem nekomu jinemu. No a to,ze bys chtel prechazet ulici kdyz jedou auta radeji nez pockat az prejedou nehranici s nedostatkem svobody ale s blbosti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Gino Hašler
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter