Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce - 234 - z kolekce Sešit v tvrdé vazbě
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 21.12.2004 (11:35:50)
další ve sbírce>


 miroslawek (Občasný) - 23.12.2004 > Natasha_> 

Neřekl jsem, že nějak spoléhám na úsudek... těch, kteří mne chválí nebo nechválí, chtěl jsem říci, že zdůvodněná uznání ale i neuznání od určitých autorit, je pro mne mnohem relevantnější než nedůvodná "známka" anonyma nebo i byť jen internetově známého člověka, na jehož poznámkách, případně vlastní tvorbě lze mnohdy na první pohled vyčíst, že jej k tomu opravňuje pouze ona technická možnost zaškrtnout patřičné pole. Čímž nechci napadat právo kohokoliv svobodně vyjadřovat svůj názor. Možná tě to překvapí, většina pozitivních reakcí zde by mne frustrovala, kdybych je měl brát vážně. Právě z důvodů, které jsem popsal výše.

 

Nejsem si ani zdaleka jist "nesmrtelnou dokonalostí" svého díla, chceš-li to slyšet takto... ale jsem si také rozhodně vědom povahy výsledku kvalitativního srovnání s texty jinými, kupříkladu s valnou většinou zdejších, s nimiž jsem měl možnost se seznámit... tedy alespoň podle mých kritérií, každý si stanovujeme jistá poetická východiska. Šalda kdysi řekl, že básnické dílo nemusí být veliké, ale musí být poctivé... právě v tomto smyslu...

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli miroslawek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter