Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsme Loutky z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (12:27:16)
další v kolekci>


 Absolute (Občasný) - 27.1.2005 > zabicka> vis ja souhlasim s hunterem, obraz neni pouze dekorace ktera nekde visi, pojem dekor pouzivam treba ve sve praci kde tiskneme logotypy firem pivovarů a kdo ví čeho ještě, prostě je to něco co jede seriově a slouží to cíleně jako zušlechtění (potisk sklenic) i to je naším posláním ve firmě dopřát zákazníků co nejlepší pocit při konzumování nápojů ze skla atd... a tomu já říkám dekorace, je lešpí pít pivo z půlitru na kterém je grafika písmene S a nápis Staropramen než ho pít ze sklenice prázdné... co se týče obrazu tak bude místo které si budeš chtít zpříjemnit a tam pořídíš nějaký levný obrázek nebo kopii zátiší který svou hloubkou neřekne nic jen příjemně psychicky působí a krášlý ono místo na stěně ale pokud budu chtít opravdové umění pořídím si skutečný obraz, který ve mě vyvolá pocit zamyšlení pokaždé když se na něj podívám. Co se týče toho proč si kupovat něco depresivního... je to taky o pohledu protože ve mě třeba tahkle tvorba vyvolává i pocit toho, že nejsem sám, kterej to takhle vidí, působí na mě vlastně i pozitivně, mám rád chladně lazené tóny barev ale celkově je toho víc a týká se to i vkusu .
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter