Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsme Loutky z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (12:27:16)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > zabicka> Já už fakt nevím... Prostě to ber tak, že se na umění díváme úplně jinak, ale na rovinu ti řeknu, že tvůj názor mě zpočátku urazil a později spíš unavuje... Je to pořád dokola, možná proto, že nejsi vůbec jediná, kdo takhle o umění přemýšlí a mě to hrozně vysiluje pořád na to nějak reagovat. Útočný jsem nebyl, jen z toho tvého příspěvku vyzařovala taková omezenost, že jsem nemohl reagovat jinak. Nejde o provokaci tvým dotazem, v podstatě by mě nemusely názory ostatních vůbec zajímat, ale ty jsi se slušně zeptala a já jsem ti chtěl odpovědět tak, aby ses dozvěděla to co jsi chtěla... nebyla to provokace, ani útočení, byla to normální diskuse a já jsem svojí rozsáhlou argumentací známý, takže to není ani směšné. Naopak, podobně jako Absolute si myslím, že dnes je potřeba o takových věcech mluvit, směšné je naopak to brát takové názory na lehkou váhu. Co se týká církevních obrazů, tajímavé je to, že je nedokážu vnímat nikde jinde, než v kostele, v kapli, na hradech a zámcích atd. Jen tam na mě můžou působit absolutně. Jinak mi připadají jakoby vytržené z kontextu, neúplné, nevyznám se v nich, působí zmatečně... možná proto bych si žádný do pokoje nedal, protože by mi neustále rozostřoval soustředění... ale na druhou stranu je pravda, že jeden z mých neoblíbenějších obrazů obsahje křesťanskou symboliku, ale velmi nezřetelnou, skoro neviditelnou...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter