Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlípný taťka z kolekce Chlípný taťka
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 12.4.2005 (01:15:15)


 Přítel antisvěta (Občasný) - 15.4.2005 > Emmet_RAY> Přijde mi, že to nemá moc cenu, ten text je lehce provokační plácnutí velkého autora jakpro. Myslím, že se blíží nějaké geniální odhalení, jako "tohle napsal v šestnácti Karel Hynek Mácha, haha, blbouni" nebo tak něco. Takovýhle demonstrace mě nebaví... Na znásilňování dětí nevidím nic vtipnýho. Neber to jako moralizování, ale je to věc pocitu. Odděluju drsnou srandu z něčeho, co se všech týká (smrt) nebo týkat může (chudoba atp.), která mi nevadí a na druhé straně z něčeho, co se týká určité skupiny lidí a ne nás, což beru jako ubohost a do jisté míry hnus. Jako nemám rád nechutné vtipy z války třeba na Balkáně nebo hladovění v Somálsku... A nevím, jak přesně to autor myslel (asi nijak, ani z výsměchu ho neobviňuju), ale používá arzenál, který není zrovna košer. Nikomu nic nekážu, pokud autor nemá hysterický záchvat ze dvou bodů, pak o nic nejde.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Přítel antisvěta
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter