Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SPANILOST PRVNÍHO SLŮVKA z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 5.5.2005 > Ztratila> Jo, souhlas. Mě se tak strašně dobře píše. Ne, že bych s tim měla zkušenost, mam to doma v pohodě, ale možná je tím, že mam malou dcerku a promítam do toho v´šechen svůj strach. Ta nová je snad trochu jiná. Je to fakt, je třeba se posunout jinam. Zkusim to vzít z jiný strany, potřebuju se vypsat a naučit se, proto si vážim toho, žes mě na to upozornila. Jinak bych ztvrdla na místě. polodětský dívenky jsou tam taky asi proto, že sama se necítim dost zralá na to, psát zkušenější postavy. Ale měla bych, je to fakt. Vim, že od matky to zní divně, ale pořád se ve mě ještě přou ty dvě strany osobnosti. Mládí versus dospělost. Je to pak takový definitivní-dospět. pro mě to znamená ztratit iluze. Ale odhalila jsi mě, máš recht.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter