Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod shrbený starý ořech házím své slzy...
Autor: Můza (Občasný) - publikováno 14.6.2005 (22:28:23)


ztratila (Občasný) - 17.6.2005 >

"svýma nahnědlýma prstama" - ve spisovným textu působí jako pěst na oko.  

 

přirozenost incestu v té povídce je minimálně zarážející

 

pletivo na zanedbané samotě - přemýšlelas o časové ukotvenosti toho příběhu?

 

Začal ji hladit, jeho dotyky byly ale tak teplé a plné mužné síly, že nevnímali roztěkaný tlukot jejího srdce. - tohle je hrubka nebo hloupost.

 

Život její ženská krásy. - to není naturalismus, ale trochu dada:)

 

 Složil ji pod shrbený ořech a znovu se pokusil přijmout teplo její přirozenosti.  - hrdina zachází s hrdinkou trochu jako s pytlem mouky. nosí ji sem a pak zas tam,. tahle věta tomu nasadila korunu.)))

 

Stál pod shrbeným ořechem a v mlze za ním zmíral měsíc. Přikryl ji lněnou plachtou a přimhouřil oči do tmy. Všiml si mě. Měl jsem v srdci kámen, celým mým tělem proběhl mráz a měl jsem pocit, že mě strach během chvíle naprosto pohltí. Stál kus od shrbeného ořechu a díval se mi do očí. „ Přišel jsem na to, z jejího křiku jsem poznal její vzpomínky a toužil překonat to, co ji vždycky vzdalovalo daleko ode mě. Když na tebe teď koukám, všechno mi tím spíš dochází. Vždycky jsem věděl, že máš její oči. To ty jsi mi bránil v tom, abych i já, krom tvého otce, poznal její skutečné, prosté já. Upřel na mě své šílené oči a padl s třesem a slzami v očích k nohám shrbeného ořechu.

 - tenhle odstavec je pro mě celý nesrozumitelný. kdo tam ke komu mluví, prosím pěkně.

 

Když jsem na to jukla, měla jsem na první pohled pocit, že ses zlepšila. Kostrbaté to není. Ale myslím, žes tak stylizovala, až jsi přestylizovala a půsopí to spíš jako parodie. Navíc - ono není vůbec nutné, aby autor čtenáři vysvětloval všecko polopatě a ani nakonec, aby čtenář všecko pochopil. Ale tohle je hodně zmatené a nesrozumitelné.  Dobrá povídka by z toho mohla být, kdybys na tom ještě zapracovala. v tuhle chvíli 2-3.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter