Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Naposledy
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.7.2005 (10:08:16), v časopise 13.11.2005


 Zuzzz (Občasný) - 15.7.2005 > Mira> Ono je neco jineho kdyz jde clovek na vystavu nejakeho konkretniho umelce, to vlastne dopredu pocita s tim, ze ty veci budou delane v podobnem duchu nebo budou mit aspon neco spolecneho. Myslim, ze je to do urcite miry i dobre. Ale tady na internetu je to podle me neco jineho. Mne by se libilo, kdybych Toonovi veci mohla videt vedle sebe, coz tady neni mozne. A divat se kazdy den na podobny obrazek jakej byl publikovanej vcera, predevcirem a prepredevcirem me proste nebavi. Staci mi videt to v nahledu a uz si to umim docela presne predstavit ve skutecne velikosti, takze uz ani nemam potrebu si to prohlizet.
Kdyby me to ale zaujalo, tim ze je to odlisne od predchozich fotek, urcite bych si to prohlidla a nebyla by to pro me takova nuda.
To je taky duvod proc tu nepublikuje cele dlouhe cykly, ale spis urcite stripky ze sve tvorby. Tohle neni galerie a neni to tu uzpusobene k prezentaci rozsahlych cyklu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zuzzz
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter