Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jak je to?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 11.7.2001 (10:26:10), v časopise 11.7.2001


Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2001 > Abych se Ti pravdu Romane přiznal, místy jsem se významově ztrácel, cos chtěl říci. Nicméně pokud tomu dobře rozumím, ta kniha hovoří o nějakých mezistupních k Bohu a navíc ještě i rozebírá, jaký je Bůh uvnitř atp. Podobné názory jsem slyšel už z více stran, jak se Bůh cítí, jak myslí atp., nicméně nejedná se o nesmyslné úvahy? Tak se mi totiž zdá, že se člověk mermomocí snaží povýšit na nadčlověka, kašle na problémy, kterými by se měl zaobírat a teď vymýšlí, místo toho aby něco konal pro druhého člověka, což má za úkol, takovéto své teorie. Podle mého názoru tu má člověk nějaké své úkoly, od kterých by neměl takto unikat a zabývat se věcmi, po kterých nejen, že mu nic není, ale které se ani nemůže nikdy zaručeně pravdivě dozvědět. Tuto svoji teorii nemohu samozřejmě potvrdit, jako mi ji nikdo nemůže také vyvrátit, ale mám na celou věc takovýto názor...jak se na to díváš?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter