Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodný z kolekce Pražcem
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 31.8.2005 (11:40:54)
další v kolekci>


 eternity (Občasný) - 7.9.2005 > Mishka> mishka, zena v tvojom veku by mala mat pamat este dobru...je to smutne ze tebe uz tak nesluzi...tvoje komentare si citam stale lebo mne ich ukazuje aj napriek tomu ze uz tam fotky nemam...vynikajucou,ospevovanou fotografkou som sa nechcela stat z jedneho dna na druhy...fotim lebo ma to bavi nie preto aby mi nejaky amater alebo zaciatocnik pisal primityvne posklebky na moje fotky...keby to boli rady tak ani nepipnem ale bolo to ponizenie na moje fotky...neprehrala som mishka...to o tebe by sa to dalo povedat...len zalezi za aky dlhy cas nato prides sama...v kazdom pripade je mi uz teraz jedno co si o mne a mojich fotkach myslis...dosiahla som vo svojom foteni najvacsi uspech...a to uspech v podobe uznania na celosvetovej stranke fotocommunity.com...takze teraz ma uz mishka vobec nevytocis ani neodradis...v kazdom pripade ti prajem este vela nafotenych, dobrych fotiek...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli eternity
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter