Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce citovost z kolekce hledání ticha
Autor: soti (Občasný) - publikováno 28.11.2005 (08:59:16)
další ve sbírce>


zirael (Občasný) - 5.12.2005 >

když jsem dostala avízo, tak se taky přidám (páč s tebou, Václave, se tady stejně hádám nejraději). totemí klientelismus je jev, který tady byl od začátku a bude, dokud se Totem nezhroutí. a stejně tak se tady budou objevovat kvalitní kousky, které prostě zapadnou - při počtu denně publikovaných příspěvků to prostě jinak nejde. btw. ty tři, co jsi vytáhnul na světlo, bych za ty ukřivděné skvosty asi nepovažovala (krom posledního, který do sebe má dost).

stejně by mě zajímalo, proč máš pocit, že tady někdo shlíží z trůnu.. většinou jsou nadprůměrně déčkovaní autoři objektivně kvalitnější než ostatní (nepovažuju se za nadprůměrně déčkovanou), kteří si prostě píší, co si píší, a nikomu do zadku nelezou. já si ten leckdy přehnaný příval déček vysvětluju tím, že žíznící na poušti poezie dá déčko slabší básni dobrého autora, než aby je dával nadprůměrnému textu průměrného básníka.

   

btw. tahle konkrétní věc - ta básnička hore - není špatná, ale že by ses tady musel právě kvůli ní rozčilovat, že to ostatní ignorují..


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zirael
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter