Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Hvězdíkovi.
Autor: mezon (Občasný) - publikováno 20.1.2006 (08:41:30)


celej on (Občasný) - 20.1.2006 > Parádní pohádka se vším všudy. První odstavce mi úplně připomínaly Večerníčky, svým citlivým popisem...hvězdy jak se češou, jejich šaty z stříbrných vláken...

Asi nejlepší pohádka pro ty nejmenší co jsem tady četl...

Jen mi trošku vadí takový ten oblbovací trend v pohádkách tohoto typu. Děti si je čtou( nebo jsou jim čtenyú a mají je rádi a berou je za pravdu...jinak to nemá smysl. Naučí se tak, že existuje měsíc co ponuře svítí a Večernice, ta nejjasnější hvězda...ale taky příjmou za fakt to že Večernice kámoší se sousedem měsícem...a realita je taková, že pokud vidí Večernice Zemi jako modrou kuličku tak měsíc ani nevidí...
Plete to...i já jsem byl obětí podobných zjednodušováků pro děti...:) V pohádkách se to snad bere za nutnost, tohle zjednodušování, zkreslování...ale já se ptám proč? Když mají pomáhat dětem chápat svět...
Ale to nic...to je takové moje trauma:)

Myslím, že pohádka jak stylem tak dějem patří mezi ty opravdu pěkné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter