Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Skochovická rychlovka
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 7.10.2001 (23:31:56), v časopise 8.10.2001


_JiKo_ (Občasný) - 12.10.2001 > Podle mě to je výstižně zachycené pouze relativně. Na tom příspěvku je vidět, že popsat akci kterou tak trochu zastřešuju je problém popsat objektivně. Např že se lidi odvázali při Kapele snů (co vím tak tančilo 5 Totemáků). Hřeb večera není ta kapela která vystoupí nakonec či o půlnoci, ale která se nejvíc líbí. A to se hodnotí z ohlasu publika. Tj když někdo netleská tak nebojkotuje, ale prostě se mu to nelíbí. Podle mě hřeb večera nebo spíš podvečera byl spíše Notingham.

Že se koncert podařilo zpozdit jen o 1/2 hodiny, nebyl problém pořadatelský, ale spíš propagační, protože se spíš čekalo až příjde aspoň divák číslo 6.

ps: Vlny a vlnky (chybí A)
A pokud někdo má nascanované fota této kapely prosím pošlete mi je, díky

Resumé: Mně se akce docela líbila myslím, že dopadla dost dobře co se týče organizace. Drobné závady jsou normální (nic nevydrží věčně ani výbojka:-)) Škoda toho vypadlého mikrofonu na konci. Škoda i menšího počtu publika (odhaduji cca 50?). Ale já tam byl a bavil se!!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli _JiKo_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter