Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tři stromky z kolekce Z přírody
Autor: Minimalista (Občasný) - publikováno 27.2.2006 (16:55:23)
další v kolekci>


 surma (Občasný) - 28.2.2006 > Pitoma kaca> já nekrituziji školy jako takové... jen umělecké... protože umění a sním sepjatá poezie (ne psaná nebo veršováná) se naučit nedá...a o to se školy dnes pokouší, nebo to přehlíží a vedou člověka k tomu aby dělal opičky a né umění, protože toho si dnes media všimnou a o to jde, být viditelný v mediích a pak si lidi myslí to je opravdový umělec... v dnešní době když když rozhlasíš že ve 12 hodin vypustíš v městském parku 20 balonků v kterých bude trochu tekuté sračky a že do nich budeš střílet ze vzduchovky a pak jak pocakají ty hovna louku a stromy že to vyfotíš a vystavíš a nazveš posraný svět, tak to bude media zajímat, ale jen do té doby než ze sebe udělá opičku někdo jiný... a tak je to po celém světě...co se kvality týče tak ve světě je to tak jak u nás spíš ještě horší.... pro mě je opravdová tvorba něco víc něco co je spjaté s bojem, usílím, poznaní, způsobem života, obětovaním, poslaním, intimitou...a cestou sama do sebe a ne... navenek kričet a poukazovat na své ego... ale to musí každý vedět sám co chce dělat nebo hledat... ve škole tě naučí techniku a malovat, zvládat kumšt což je dobré ale jak toto umíš... tak na úkor toho že perfektně zvládáš kumšt bud restauruješ klasiku nebo maluješ přelíbivé pičoviny nad kterými lidé žasnou protože samy nenamalují ani nnnn...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter