Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jdu po smyslu surrealismu a jsem v tom lepší než David Lynch
Autor: G_B_Show (Občasný) - publikováno 13.6.2006 (14:34:02)


jitřeňák (Občasný) - 16.6.2006 > A které jsou to ty dvě povídky, s nimiž jsi spokojený? Zajímá mě to proto, že se mi také zdálo, že některé jsou povedenější než jiné, takže si chci jen ověřit, zda se to kryje.


Časem se na to kouknu podrobněji a něco ti k tomu teda napíšu, už proto, že by byla velká škoda, aby takovéhle dílo na Totemu zaniklo. Za to málo reakcí může nepochybně délka - tohle málokdo na netu přečte. Pro začátek jen poznamenám, že jsem v žádném případě nemyslel, že by ty myšlenky samy vedly k tomu intelektuálnímu kýči - to mohou myšlenky (jako čisté "obsahy") vlastně jen těžko. Problém je v té formě, sám jsi to říkal. Takže na tu formu se zaměřím a pak ti to sem napíšu.

(btw: máš pravdu, ve svých reakcích se nepochybně předvádím... vedlejší a nežádoucí efekt vzdělání)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jitřeňák
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter