Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fotosoutěž Zahrada jinak
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 19.5.2006 (04:43:17)


Minerva (Občasný) - 30.6.2006 > >>> gongey:
>>> ahoj,
>>> domečková past na myši je tuze lákavá, ale zůstal bych u žen. díky.

>>> kdyby se ti chtělo, docela by mě zajímalo, jestli jde o znechucení a jak to vnímáte, myslím soutěž, tak nějak neoficiálně. čekali jste víc? řekl bych že jste mohli.

Ahoj,

Ženy jsou zabalené a asi za hodinu je pošlu.

K soutěži - ne, nikdo není ničím znechucený, účast jsme čekali asi tak stejnou nebo dokonce i o něco menší. Ale nikdy se nemluvilo o tom, že by po jedné soutěži měla být další a další a další. Taky se ale ani nemluvilo o tom, že by neměla nebo nemohla být, jen se o tom nemluvilo. Úroveň zaslaných fotografií je taky celkem očekávatelná a vlastně je i o cosi lepší než jsme si zpočátku - po prvních příspěvcích - mysleli.

Sám za sebe - moc se mi nezdá ten nápad se soutěží jako takový. Podívej, tady jsme řekli pár lidem, kteří přišli s otevřeným srdcem s fotkami, které vlastně ani tak strašné nejsou, že ty jejich věci jsou prachmizerné. Lidi se naštvou, budou otrávení, on to leckdo nese dost těžce. To není nejlepší výsledek. K čemu to vlastně je, porovnávat takhle fotky? Nutit lidi, aby na povel mysleli stejným způsobem a kdo myslí tak, jak nám nejlíp vyhovuje, ten dostane metál? Je v tom kus principiální zvrácenosti. Sám jsem radši, když si lidi volně dělají co chtějí. Nechci je zahánět do houfu pochodujícího stejným směrem, přesně tohle ale soutěž na zadané téma dělá.

Jiná věc je, že se na to lze taky dívat tak, že lidi, když žádná soutěž nebude, nebudou pilně tvořit svým vlastním svébytným, neovlivněným způsobem, ale nebudou dělat vůbec nic. Nemají tak silné vnitřní puzení, aby něco dělali výhradně ze sebe, bez reakcí okolí. Potom by ta soutěž snad i jakýsi smysl mohla mít a vlastně to byl hlavní důvod, proč jsme vůbec něco začali vymýšlet. Aby se to tu trochu rozhejbalo. Avšak ono se nerozhejbalo.

Pak jsou tu technické aspekty. Dělat soutěž pro devět deset lidí? A na Totemu jich podstatně víc není a nikdy nebude, i kdybychom se přerazili. Netvrdím, že množství práce organizátorů je kdovíjak enormní, vždyť není, ale pokud by se mělo dělat něco podruhé, mělo by to být lepší než poprvé. Lepší propagace, víc lidí v porotě, důmyslnější téma, možná i lepší ceny... Pro deset lidí? Máme shánět lidi odjinud? Nepřijdou, vždyť jsme to zkoušeli i tentokrát. A ty reakce! Na Digineffovi jsme byli okamžitě obviněni, že jde o průhledný způsob jak vytřískat ohromné prachy. Sice od účastníků nikdo nechce ani vindru, ale jsme stejně a priori zloději. Nádhera, to dá hned člověku víc chuti něco organizovat. Ale řekněme, že budeme odolní a řevu paranoidních magorů si jednoduše nebudeme všímat. Jenže stejně nikdo další nepřijde, nepřišel tentokrát, nepřijde ani příště.

Jedině snad jednou za čas uspořádat soutěž pro místních pár lidí, na první pohled jen pro zábavu než něco většího, vážně míněného. Aby nikdo neúspěch nenesl příliš tragicky a aby organizátoři neinvestovali příliš velké množství práce s mizivým výsledkem. Nebo vymyslet něco úplně onačejšího.

Je tu ještě jedna věc - tobě se soutěž líbila, protože jsi vyhrál. Ale co ti další? Ti už příště nepřijdou, ti jsou vzteklí.

Tohle dám i na stránky soutěže, třeba někdo s něčím přijde.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minerva
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter