Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ANEKDOTA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 26.7.2006 (13:31:15)


back (Občasný) - 27.7.2006 >

Re : Opíječ - bažanti se dělají z umělé hmoty a někteří maj dokonce víčko - to je pravdivé konstatování, ale krom bažantů z umělé hmoty se dělají i skleněné. To mi věř, měl bys ten kvák do tmy odvolat :-))

 

http://www.excaliburarmy.cz/armyshop/zdravotnicky-material/nadoba-na-moc-sklo.html

 

Už z názvu a následných prvních dvou vět usuzuji, že si autor nekladl vyšší cíle, než pobavit. Hlubokomyslná nit se tímto minipříběhem neline.

 

Zarazila mne u tebe čistota podání. Připomíná spíše Tvou poezii, než povídky.

 

 stylem pražské holky zimomřivě smočivši palec u nohy ve studené vodě venkovského rybníka - ten obraz jako kdybych viděl. Jednou jsem u nás v obchodě potkal nakupující pražandy. Jedna z nich vytáhla v horkém létě z mražáku ruskou zmrzlina a bezelstně se zeptala prodavačky, zda-li není radioaktivní. Je to moc pěkná kudrlinka.

 

Malinká technická - přesnější by bylo konstatování," trvale poškodila míchu". 

 

Nejprve ostrý bílý záblesk, potom dlouhá měkká tma. Líbí se mi dlouhá měkká tma.

 

Vím jak je těžké napsat takto lehce působící text. Proto ocenuji a jako alternativu andělům, čarodějnicím, doporučuji

 

 

 

 

 

 

 

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli back
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter