Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ANEKDOTA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 26.7.2006 (13:31:15)


 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2006 > back> Ale netvrdím, že neexistují výjimky, ale situace, o které mluví václav předpokládá spíše umělohmotnou formu, čímž mu jaksi hapruje pointa- tedy je vystavěna na špatném podkladě. Vzhledem k tomu, že má někdo poraněnou míchu, dal by mu skleněnýho bažanta (a nechal ho s ním osamotě), jen absolutní nováček nebo blbec. tudíž musím trvat na tom, že se Václav mýlí a back v tomto případě také. Nemám s tím velké zkušenosti ( i když okrajové ano), ale prosté logické uvažování je myslím dostatečným důkazem. A jak sem říkal, ač nejsem znalec, dokáži si představit, že v některých - velmi vyjimečných situacích je použit i sklo. Z mého úhlu se ovšem o nějakou velkou vadu na kráse povídky nejedná. Nazval bych to spíše omylem, než nějakým zásadním problémem:))Prostě se mu líbil ten nápad a nedomyslel ho dokonce, neověřil si fakta. Ale mé hodnocení jeho "anekdoty" se neopírá o bažanty, ale o celkový dojem. Výkřik "do tmy" - nechápu přesně, co je tím míněno, a mou teorii o bažantech a mou zkušenost s nimi bych odvolával jen velmi nerad:) a nejspíš asi, když už, tak na základě nějakého důkatu či rozumného vysvětlení, než na nepromyšlené polemiky:) Ale v dobrém, Backu. Včera jsem si vytiskl tvoji povídku matura a celkem se mi líbila. Asi ti tam dám pětku. Jen si nejsem jist, jestli v ní nezaměňuješ slovo "kapitalismus" za "imperialismus". :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter