Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 18.1.2002 (00:35:49)


Thomas Hudson (Občasný) - 18.1.2002 > Jo a když se Super otře o nějakou lacinou a nestálou pop-hvězdu, tak se lidi akorát bavěj, protože ona je přece opravdu ta kurva, ale naše milovaná Libuška není nic jiného než princezna.
Super jsem četl asi jednou nebo dvakrát a jediný co jsem u toho dělal, tak že jsem se smál - bral sem to něco jako novodobej Dikobraz, ale zmílil sem se, protože jsem zjistil že tiskovina pokud na sobě nemá nápis "VTIPY" tak je u starší a novácké generace vnímána jako něco seriozního a tudíž pravdivého. Nestačil jsem se tudíž divit, že jeden postarší pán říkal o našem božském Kájovy jaké to je prase, když to má rád třeba ve třech a jak je rád, když mu někdo řekne, že byl dobrej. Taky je vidět lidský sympatie, protože kdyby se deník dotknul někoho, kdo je milému starému muži jeven jako seriozní, tak by obvinil deník super z toho že to sou prasata. Tak asi tak :-) Jinak nic jinýho (třeba kritiku) než to co jsem slyšel a tak..ti dát nemůžu:-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter