Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 18.1.2002 (00:35:49)


Oplatka (Občasný) - 21.1.2002 > 3022- Tak zaprvé, jsem žena. Za druhé, není to úvaha, to je pravda, ale možná sis všiml,že počet kategorií je tu omezený, a pokud Tě napadá něco vhodnějšího, kam bych mohla svou práci zařadit, dej vědět, klidně ji přeřadím. Jinak se Ti omlouvám za Tvá nenaplněná očekávání, ale účelem nebylo udělat nějaký hlubokomyslný závěr, ale přesně to, co bylo v zadání i v nadpisu: podívat se, jak média referují o jedné mediální kauze. Mohu Tě ujistit, že v bulváru opravdu pracovat nechci a v životě mě to nenapadlo,profiluji se v oblasti kultury se zaměřením na film. Jo, a ještě jedna věc: nevím, jak chápeš slovo "fáma", ale vypsat něco ze zdrojů s jejich uvedením nemá s definicí tohoto slova nic společného.
Dead Kennedys - Nevím, co rozumíš pod objektivitou, ale nám ve škole už mnohokrát na přednáškách říkali, že naprostá objektivita je nedosažitelná, že osobní postoj autora tam bude vždy. Mým úkolem nebylo nic posuzovat,pouze jsem chtěla ukázat,jaké výrazivo se používá, na co se autoři zaměřují, jak moc se záležitosti věnovali apod. Pokud si ale myslíš, že se mi to nepovedlo, beru to jako Tvůj názor.
Petr Krásný - Opakuji, že jsem žena (já myslela, že je to z mé přezdívky jasné...). Pokud by šlo o seminárku, tak máš určitě pravdu. Tohle byla zápočtová práce se zadaným rozsahem aspoň tři strany. Ale možná, že se to panu Krumlovi taky nebude líbit a doporučí mi to k přepracování, kdo ví...
Rezi - Většinou s Tebou souhlasím, ale úsloví jako "na každém šprochu pravdy trochu" a "potrefená husa..." ráda nemám - ony si totiž média (stejně jako lidi) můžou vymyslet opravdu cokoli, a kdyby o mně třeba někdo otiskl zcela nepravdivou informaci, tak se určitě ozvu...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter