Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 18.1.2002 (00:35:49)


 3022 (Občasný) - 23.1.2002 > Oplatka> Jsem znechucen. Bohužel se mi to v poslední době stává často, ale což. Zdřejmně to bude tím, že podobných patvarů utěšeně přibívá.

Opravdu nemám nic proti lidem kteří mají odlišné názory než já. Kdyby tomu tak bylo, nejspíš bych musel nenávidět celý svět. Tak tomu bohu dík není. Ovšem opravdu nemám rád lidi, kteří o svých názorech nejsou schopni s nikým polemizovat, nebo je, jako v tomto konkrétním případě, prezentují naprosto ubohým způsobem.

Mezi inteligentními lidmy totiž bývá dobrým zvykem podepřít vlastní tvrzení několika argumenty, vysvětlit vlastní závěry a poukázat i na protichůdné názory, vyvrátit je. Zkrátka pokusit se o jakousi vnitřní diskusi v rámci svého článku, která by ukazovala více možností, více pohledů. V tomto článku se neobjevilo nic podobného. Než jsem se konečně dopracoval k jeho nemastnému, neslanému závěru, vyslechl jsem si pouze jakousi pofiderní historii jedné fámy, jíž si s prominutím nemám možnost (a koneckonců ani chuť) ověřit. Jediné, co mohu, je dané skutečnosti prostě přijmout jako fakt a smířit se s jednostraným, jednobarevným a nenápaditým postojem autora.

Marně pátrám, jak by mne tento článek snad mohl oslovit. Dozvěděl jsem se v něm něco nového? Kdosi mi tu pouze strká pod nos svou verzi a svůj postoj k určité události, aniž by rozváděl její souvislosti, poukazoval na věci, které nemusí být na první pohled zjevné, nebo nesrovnalosti v daném případu.

Informační bilance nulová. Stejně tak jak jistý nejmenovaný bulvární plátek, jistý jmenovaný autor tu vypustil do světa svou fámu (tj. neověřenou, leč skandální a posluchačsky zajímavou zprávu) o zlovolném tisku.

Nejvíc mně zaráží reakce "obecenstva". Div, že tu nekřepčí blahem a neskandují jméno autora. Proč? Že by jim řekl cosi, co už si sami dávno myslely? Snad. Jinak si totiž tolik slov chvály nad naprosto diletantním, nenápaditým, jednostraným a nepropracovaným textem, nedovedu vysvětlit. Snad jen... ne nechci přece nikoho urážet. Zvlášť když je jich víc...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter